Herkese iyi günler diyorum öncelikle. Aklıma subaru legacy videolarına bakarken bir sorunsal geldi. Şimdi bu arabanın Türkiye'de 2.0 4 çeker otomatiği var sadece sanırım. Ama youtube de izlediğime göre Manuel arka itişleri de var. Şimdi bu markalar neden bir arabaya 4 çeker sistem koyup içeriye bir kontrol ünitesi yerleştirip ister önden, arkadan, 4 çeker isterseniz de kilitli veya açık diferansiyel koymuyor? Şimdi söylenebilecek olan müşteri vardır sadece önden çeker yeter öbürü hepsini ister. Buna karşı da en azından az maliyetli önden çeker şaft tüneli dez avantajı olan baz model konup opsiyon olarak da 4 çeker ve ayarlanabilen sadece arka veya ön konulmasınki? Hem ayrı ayrı yaparkenki maliyet çok düser hem biz memnun oluruz. Şehir içinde al önden çekere az yaksın gece çıkınca al arkaya eğlen. Kara çamura girince al 4 çekere eğlenmeye devam et işte. Ne bileyim bu çok aklıma takıldı maliyet azalır diye düşünüyorum ama artar diyen de var. Bunu bi tartışalım istedim.
Son düzenleme: