Daha önceden sahip olduğum araçlardan birisidir Epica. Dediklerinize katılmıyorum. İtalya merkezli, evvelde Alfa Romeo, Land Rover gibi araçlar için motor üretmiş, yakın tarihte de Kore grubu araçlara motor üreten Fiat grubuna ait bir şirketin ürettiği motor aracı yürütüyor. Şanzıman ise 6 ilerilerde; Insignia'larda (Buick Regal) kullanılan şanzımanın bir başka versiyonu. 5 ilerilerde de AISIN malı. Tam otomatik olması, dönemin DSG'si gibi sorunlu olmaması gibi artıları olan bir şanzıman. Motoru da emisyon skandallarıyla gündeme gelmedi.
Donanım olarak B7 Comfortline Passatlardan daha dolu

malzeme kalitesine gelecek olursak 120k kilometredeki aracımda tek bir trim sesi dahi yoktu. 2014 yılından bahsediyorum. Hor kullanılan her araç başarısızdır. Bugün insanlar gözü kapalı E39, E60 BMW alamıyorsa BMW başarısız mıdır?
Sınıfına göre başarısız demişsiniz ancak başarısız olduğu konu nedir merak ettim açıkçası. Daha önce edindiğiniz tecrübeniz varsa, paylaşırsanız çok memnun olurum.
Piyasa konusuna gelecek olursak, harabeye dönmüş 2.el pazarından bahsediyoruz. 200k kilometrede boyasız parçası olmayan araçla çok düşük km'deki araca (net hatırlamıyorum ama 50binden aşağıydı sanırım) aynı para yazılıyor.
Söylediklerimi lütfen yanlış anlamayın, herhangi bir markanın savunucusu avukatı değilim kesinlikle. Sadece insanları daha doğru bilgilendirmek gerek.