Herkese Merhabalar,
Focus'un artık aile evinde kullanılacak olarak kalması, şirket aracının özel işlerde kullanılamaması gibi sebeplerden ötürü, hafta sonu binmek için, bu sırada ayağımı yerden kesmesine ek olarak, keyif de alabileceğim, yer yer uğraşıp, projelendirebileceğim, park ettiğimde dönüp bakılacak bir araç arayışına girdim. Bu süreçte üzerinde en çok durduğum model aslında CLK oldu. Şimdi diyeceksiniz ki CLK nerde, Mini nerde evet alakasız gibi görünen 2 segment olsa da, bütçe dahilinde, parasının hakkını farklı noktalarda verebilecek otomobiller olarak düşünüyorum. CLK hem paketi gibi Avantgarde, 320 aldığınızda yeterince hızlı, premium, konforlu ve dönüp dönüp baktıracak tasarıma sahip. Mini ise, her petrolhead'in sürüş dinamikleri, kendine has tarzı, ikonik oluşu, kültüre sahip olması ile hayalini kurduğu bir otomobildir. Bütçem dahilinde bundan önce 2 Mini'ye daha baktım, vasat çıktı. Bu araç ise bütçemin dışında olmasına rağmen Favorilerime eklediğim, dönüp dönüp baktığım bir modeldi. Ta ki "Favori ilanınızın fiyatı düştü" yazısına kadar. Konuşabileceğimiz rakamlara gelince iletişime geçtik, şehir dışında olmasından ötürü telefonda uzun uzun pazarlıklar yapıldı ve bir yerde buluşuldu. Bu forumdan değil ama yine bir otomobil topluluğundan tanışıp, zamanla çok yakın olduğum dostlarım ise, çalıştığım için bu hafta içerisinde, mekanik usta kontrollerini, ekspertizlerini yaptırdılar. Bana ise sadece son bir kontrol ve noter işi kaldı. Sabah gidip, aynı gün içerisinde dönerek satın aldım. İstanbul içinde buluşmak, şehir dışında buluşmaktan daha zor olduğu için @Basri Amca Sabiha'dan, ben İstanbul Havalimanından binerek Ankara'da buluştuk. Buradan kendisine de beni bu süreçte yalnız bırakmayıp, eşlik ettiği için çok teşekkür ederim.
Gelelim aracın detaylarına :
Şimdi de gerçek fotoğraflarına geçelim, sokağa çıkma kısıtlamaları ve felaket İstanbul trafiği sebebiyle zaten gece 23'e doğru eve vardım. Haftasonu da otopark karanlık olduğu için detay çekemedim. Hem ilan fotoğrafları hem de yoldan bir kaç kare ekleyeyim. Vakit oldukça ve iyileştirmeler yapıldıkça fotoğrafları eklerim.
İlk Yakıt İstanbul Yolunda :
Yollarda tuz olduğundan aracın üzerine sıçramıştı epey, yasak başlamasına rağmen dayanamayıp, hemen evin köşesinde olan benzinlikte akıttım hasta olmak böyle bir şey
Creampie on S
Araçta fabrikasyon donanım harici bir şey olmaması, fabrikasyon görselleri ile aynı şekilde saklanması sebebiyle tercihim oldu. Tabi buna ek fabrikasyon LSD olması ile de Mini grupları tarafından TR'de 10'dan fazla olmayan bir donanım olduğunu ilettiler. Manuel olması da ayrı zevk tabi
İlanlardaki Mini'lerin neredeyse tamamında sökülmüş susturcular, vanalı egzozlar, dip basılmış, mahmutŞtayn, hasanŞtayn coillerin olduğu durumda, çok tercih edilesi bir halde olunca, biraz kesenin ağzını açmaya değdi JCW egzoz ile çok tatlı PopCorn yapıyor ısınınca, egzoza da şuan için hiç dokunmayı düşünmüyorum.
Normalde eksik sayılamayacak, ama benim gözümde sıfır kondisyonuna gelmesi için yapılması gereken bir kaç detay var. Bunları da halledince @sinan abi LSD'li bir Mini olarak çekeriz belki 2 tane Mini testinde de LSD olmamasından şikayet etmişti, bunda yorumunu çok merak ediyorum.
Dilerim herkes gönlündeki, hayalindeki araca kavuşur, çok daha iyilerine sahip olur. Selamlar...
Focus'un artık aile evinde kullanılacak olarak kalması, şirket aracının özel işlerde kullanılamaması gibi sebeplerden ötürü, hafta sonu binmek için, bu sırada ayağımı yerden kesmesine ek olarak, keyif de alabileceğim, yer yer uğraşıp, projelendirebileceğim, park ettiğimde dönüp bakılacak bir araç arayışına girdim. Bu süreçte üzerinde en çok durduğum model aslında CLK oldu. Şimdi diyeceksiniz ki CLK nerde, Mini nerde evet alakasız gibi görünen 2 segment olsa da, bütçe dahilinde, parasının hakkını farklı noktalarda verebilecek otomobiller olarak düşünüyorum. CLK hem paketi gibi Avantgarde, 320 aldığınızda yeterince hızlı, premium, konforlu ve dönüp dönüp baktıracak tasarıma sahip. Mini ise, her petrolhead'in sürüş dinamikleri, kendine has tarzı, ikonik oluşu, kültüre sahip olması ile hayalini kurduğu bir otomobildir. Bütçem dahilinde bundan önce 2 Mini'ye daha baktım, vasat çıktı. Bu araç ise bütçemin dışında olmasına rağmen Favorilerime eklediğim, dönüp dönüp baktığım bir modeldi. Ta ki "Favori ilanınızın fiyatı düştü" yazısına kadar. Konuşabileceğimiz rakamlara gelince iletişime geçtik, şehir dışında olmasından ötürü telefonda uzun uzun pazarlıklar yapıldı ve bir yerde buluşuldu. Bu forumdan değil ama yine bir otomobil topluluğundan tanışıp, zamanla çok yakın olduğum dostlarım ise, çalıştığım için bu hafta içerisinde, mekanik usta kontrollerini, ekspertizlerini yaptırdılar. Bana ise sadece son bir kontrol ve noter işi kaldı. Sabah gidip, aynı gün içerisinde dönerek satın aldım. İstanbul içinde buluşmak, şehir dışında buluşmaktan daha zor olduğu için @Basri Amca Sabiha'dan, ben İstanbul Havalimanından binerek Ankara'da buluştuk. Buradan kendisine de beni bu süreçte yalnız bırakmayıp, eşlik ettiği için çok teşekkür ederim.
Gelelim aracın detaylarına :
- 2009 Model, Mini Cooper S, 175 PS, N14 motor.
- KM : 98.xxx
- Chili Red - Black Çift Renk detaylar
- Rooster Red Yarı Deri İç Döşeme
- Kırmızı - Piano Siyah çift renk torpido
- Bi-Xenon Farlar
- Chili Paket
- Aydınlatma ve 7 Renk Ambians Işık Paket
- Fabrikasyon Limited Split Differential (LSD) Kilitli Diferansiyel
- Spor Süspansiyon Kiti
- OEM JCW Motor Tuning Kit (https://www.mini.co.uk/en_GB/home/accessories/john-cooper-works-tuning.jcw-tuning-kit.html)
- ECU Map, Emme, Air Intake Kit, Egzoz Sistemi ile birlikte 192 PS / 270 Nm Tork, 0-100 6.8 sn)
- Cam Tavan
- 17 " Crown Spoke Jantlar
Şimdi de gerçek fotoğraflarına geçelim, sokağa çıkma kısıtlamaları ve felaket İstanbul trafiği sebebiyle zaten gece 23'e doğru eve vardım. Haftasonu da otopark karanlık olduğu için detay çekemedim. Hem ilan fotoğrafları hem de yoldan bir kaç kare ekleyeyim. Vakit oldukça ve iyileştirmeler yapıldıkça fotoğrafları eklerim.
İlk Yakıt İstanbul Yolunda :
Yollarda tuz olduğundan aracın üzerine sıçramıştı epey, yasak başlamasına rağmen dayanamayıp, hemen evin köşesinde olan benzinlikte akıttım hasta olmak böyle bir şey
Creampie on S
Araçta fabrikasyon donanım harici bir şey olmaması, fabrikasyon görselleri ile aynı şekilde saklanması sebebiyle tercihim oldu. Tabi buna ek fabrikasyon LSD olması ile de Mini grupları tarafından TR'de 10'dan fazla olmayan bir donanım olduğunu ilettiler. Manuel olması da ayrı zevk tabi
İlanlardaki Mini'lerin neredeyse tamamında sökülmüş susturcular, vanalı egzozlar, dip basılmış, mahmutŞtayn, hasanŞtayn coillerin olduğu durumda, çok tercih edilesi bir halde olunca, biraz kesenin ağzını açmaya değdi JCW egzoz ile çok tatlı PopCorn yapıyor ısınınca, egzoza da şuan için hiç dokunmayı düşünmüyorum.
Normalde eksik sayılamayacak, ama benim gözümde sıfır kondisyonuna gelmesi için yapılması gereken bir kaç detay var. Bunları da halledince @sinan abi LSD'li bir Mini olarak çekeriz belki 2 tane Mini testinde de LSD olmamasından şikayet etmişti, bunda yorumunu çok merak ediyorum.
Dilerim herkes gönlündeki, hayalindeki araca kavuşur, çok daha iyilerine sahip olur. Selamlar...