Citroen C4 Cactus Garantiden Kapı Değişimi

Değişim mi yapmalı, boya mı yapmalı, böyle devam mı etmeli ?

  • Değişim

    Kullanılan: 52 98.1%
  • Boya

    Kullanılan: 1 1.9%
  • Elletme

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    53

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,205
45,797
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Burada konuşunca suçlu oluyoruz. Geri adım attı da ne oldu ? Bin türlü takla attılar sonra araçlara köpük sıkıp kullanıcıyı yolladılar. Onu da yapmayacaklardı da ayyuka çıktı. Burada savunanlar oldu, halen daha savunan var şaka gibi 😄. Burada 50 satır mühendislik bilgisine gerek yok, bu bildiğin ayıplı mal'dır. Ötesi yok.
Sonra ne oldu ? Civic satış rakamları bu hadiseden sonra arttıkça arttı. Tok kapı sesi bu millette nasıl bir körlük ve haz yaratıyorsa Japon sevgisi de öyle bir körlük ve haz yaratıyor ;)
Zaten postu güncelleyince eklemiştim; bu mevzular sadece mal özelinde kalmıyor. Bu tarz sorunlarda iyi ve yeterli satış sonrası hizmet alamadığında bu konu araçtan soğumaya, dava v.b olaylarla uğraşmaya kadar gidiyor. Neticede bu bir ürün, bir mal. Ama insanı bu denli uğraştıran, haksızlığa uğratan, sinir harbi yaşatan çözümsüzlüklerle karşılaştırdıkları zaman konu çok daha başka bir boyut alıyor. Civic'te ki de her türlü mühendislik ve üretim hatası zaten. Bunun üzerine söylenecek fazla bir şey yok. Honda baştan arkasında dursaydı, milletin sinirlerini zıplatıp saçmalamasaydı olaylar bu raddeye gelmezdi.

Tok kapı sesi olsun, japon sevgisi olsun, Fordcu olmak olsun, ne olursa olsun insanlar tercihlerinin, beğenilerinin eleştirilmesini sevmiyor. Seçtiği mal, sırf o kişinin kendi tercihi olduğu için bir parça egoizm de katıp konuyu marka sevgisine, taraftarlığa bağlıyor. Eleştirdiğin araba değil insan, o insanın beğenisi, seçimi, fikirleri ve egosu haline dönüşüyor. O sebeple ben insanlarla otomobil markaları üzerine tartışıp konuşmayı sevmiyorum, pek girmemeye çalışıyorum bu konulara.
 
Son düzenleme:

dthhasan

Hasan H Ayan
Sanmıyorum :)
Beta Programı
23 Ara 2017
4,285
16,187
5,720
çanakkale
Marka
Renault
Yalnız 21 de 21 .forum bütünleşmiş.içimde kalan bir arabaydı
 

tarikkomurcuu

Profesör
12 Eyl 2016
146
211
1,185
İstanbul
Merhaba,

Bilindiği üzere 2015 model Cactus'um var. Ne zamandır forumlarda da okuduğum ve sürekli karşıma çıkan kapı altı çürümeleri benim aracımda da mevcuttu. Geçenlerde akü değişimi için servise gittiğimde oradaki arkadaşlar sağolsunlar bilgilendirdiler.

Fotoğraf temsilidir...

Ekli dosyayı görüntüle 18320

'' Citroen Cactus'lerin 4 kapısının da değişimi için tamamen ücretsiz bir uygulama yaptı. Bu şekilde çürüme olan araçların kapılarını değiştiriyoruz. Hatta yanında kapı fitilleri ve cam fitilleri de değişiyor.'' dedi.

Ben de açıkçası çok sevindim çünkü aracın alt kısımlarında bariz çürümeler meydana gelmişti. Kafamı 4 kapının da değişecek olması çok karıştırdı. Satarken sorun yaratır diye düşündüm açıkçası. Ancak boyamak da bir çözüm değildi. Sonuçta boyansa da içinde çürük var. ( 71 Model bir vosvos'a ailecek 30 sene bindik ve gördüm ki çürük öyle boyayarak gitmiyor.) Sonra zaten bu işlemin garantiden yapılacağı için belgelerinin olacağı ve bunu yetkili servisin üstlenmiş olması piyasada bunun gibi birden çok Cactus'un olması beni açıkçası cesaretlendirdi. Ben de arabamı en az 3-4 sene daha kullanacağımı düşünerek çürüklere göz yummak yerine değişimi uygun gördüm. Bu arada garantiden direksiyon ve vites tuş takımları da değişti.

Bu olaydan sonra Citroen'e güvenim açıkçası zedelenmişti. Ama sonrasında hatayı kabul etmeleri ve bunun üzerine değişimi sağlamaları çok mutlu etti. Yaşadığım olayı sizlerle paylaşmak istedim. Küçük bir anket bıraktım forumun bu konuda ki yorumu bakalım ne olacak ?

Umarım değişen ve boya takıntısı olmadan araba alıp satabileceğimiz yılları görürüz. Herkese güzel forumlar dilerim...
Güzel iyi hoş yalnız, ileride satacağınız zaman fiyatınız hatasız boyasız araçların altında olması gerekecek, araç değiştireceğiniz zaman bu da size ekstra bir maaliyet demek. Yetkili servisin böyle bir durumda sizin(arabanızın) çıkarını gözetmesi güzel bir şey gerçekten
 
  • Beğeni
Tepkiler: akulkerberkay

akulkerberkay

Berkay Akülker
Profesör
9 Şub 2019
141
205
1,185
34
Kırklareli
Marka
Audi
Güzel iyi hoş yalnız, ileride satacağınız zaman fiyatınız hatasız boyasız araçların altında olması gerekecek, araç değiştireceğiniz zaman bu da size ekstra bir maaliyet demek. Yetkili servisin böyle bir durumda sizin(arabanızın) çıkarını gözetmesi güzel bir şey gerçekten


Açıkçası böyle olmayan Cactus yok gibi bir şey... Satarken değer kaybı olması durumu gerçekten üzücü. Ben de araç alırken çok dikkatli bakarım aslında ama böyle bir durumda garantiden kapıların değişiyor olması çürümesinden iyidir diyorum. Ama haklısınız art niyetli çok kişi aaa bu değişmiş, yok olmaz falan diyececektir. Onlar bizden uzak olsun ne diyelim. Gerçekten aracını seven kişi bunu dert etmez hatta memnun olur.
 

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,729
6,804
4,070
Kocaeli
Marka
Volkswagen
Bu problemi daha önce okumuştum. Değiştirtin gitsin. Ben şahsen bu aracı almak istesem ki isteyebileceğim bir araç. İlanları arayıp özellikle kapılarının değişip değişmediğini sorar, belgelenmesi halinde değişmiş olanı tercih ederim.
Kalkıp bundan değer kırmaya çalışacak adamlada muhattap olmaya gerek yok zaten.
 

fnalkan

Profesör
19 Nis 2019
55
112
1,060
36
KADIKÖY
Marka
Citroen
Merhabalar, CACTUS 2015 Model araç sahibi birisi olarak konuyu ve takibindeki cevapları elimden geldiğince okumaya çalıştım. Öncelikle geçmiş olsun ve ardından gözünüz aydın diyorum. Zira çoğu araç üretici firma, aracının hatasını kabul etme sürecinde ( bilindiği ve duyulduğu üzere) birçok problem ve müşteri açısından zorlayıcı bir süreç yaşattırmaya meyillidirler. Lakin Citroen ile çözüm odaklı böyle bir süreç yaşamanız Citroen sahibi olarak bir nebze sevindirici bir haber oldu bana.

Önceki Opel, Renault, Hyundai araçlarım ile (hepsi 1-3 yaş arası idi) servislerde sorunlar yaşadım ve hiçbirinin servisinden menun kalmamıştım. Gerek müşteri ile iletişimleri, gerek şikayet sonrası geri dönüşler vb. bir çok sebeplerden dolayı..Ve bütün yetkili servisler ülkemizde böyle demekki demiştim.Bu kanım devam ediyordu;
Taki, 2016 senesinde aldığım Cactus model aracım ile Citroen yetkili servisi ile tanışanma kadar. Yetkili servise girer girmez karşılama, ikramlar, bilgi verme , süreci takip etme, servis sonrası müşteriyi arayıp memnuniyet geri bildirimi alma ve her yetkili servis çıkışı aracın tertemiz teslim edilmesi gibi bir çok faktörü ben ne opel'de ne hyundai'de ne de renault'ta gördüm. Bu düşüncelerim sadece İstanbul avrupa yakası servisler için geçerli olsun isterim;çünkü ülke genelinde genelleme yapmam haksızlık olabilir.

Neyse, lafı uzatmayalım:)

Gerek opel de gerek hyundai de hep sanayide herhangi bir dükkanda olduğumu hissederken citroende öyle hissetmedim.Ve bu memnuniyetim cactus aracımı halen kullanıyor olmama da vesile oldu diyebilirim ki, ben 2 seneden fazla aynı araca binememe takıntısı ile yaşayan birisi iken.

Ben kapı altlarına baktım ve böyle bir problem görmedim fakat bu görmeyeceğim anlamına da gelmeyecek.Eğer görürsem acaba hangi servise gitsem diyorum ama önemi yok sanırım benim her daim gititğim ve memnun kaldığım avcılar avcar citroen servisine giderim büyük ihtimalle. Eğer mahsuru yoksa bu süreci (kapı ve filtreler değişimini) hangi serviste gerçekleştirdiniz?

Ayrıca direksiyon simidi ve vites tuşlarını neden değiştirdiler? o kısımlard ane gibi bir problem vardı?

Son olarak, çürük kalmasından ziyade değişimi tercih etmeniz en doğru tercih olmuş bence, benim de başıma gelse ben de aynısını yapardım. Sizlere tekrardan geçmiş olsun diyorum ve bu servis tarafından kabul gördüğünüz değişimler ve ilgi için de sizin adınıza sevindim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: akulkerberkay

akulkerberkay

Berkay Akülker
Profesör
9 Şub 2019
141
205
1,185
34
Kırklareli
Marka
Audi
Merhabalar, CACTUS 2015 Model araç sahibi birisi olarak konuyu ve takibindeki cevapları elimden geldiğince okumaya çalıştım. Öncelikle geçmiş olsun ve ardından gözünüz aydın diyorum. Zira çoğu araç üretici firma, aracının hatasını kabul etme sürecinde ( bilindiği ve duyulduğu üzere) birçok problem ve müşteri açısından zorlayıcı bir süreç yaşattırmaya meyillidirler. Lakin Citroen ile çözüm odaklı böyle bir süreç yaşamanız Citroen sahibi olarak bir nebze sevindirici bir haber oldu bana.

Önceki Opel, Renault, Hyundai araçlarım ile (hepsi 1-3 yaş arası idi) servislerde sorunlar yaşadım ve hiçbirinin servisinden menun kalmamıştım. Gerek müşteri ile iletişimleri, gerek şikayet sonrası geri dönüşler vb. bir çok sebeplerden dolayı..Ve bütün yetkili servisler ülkemizde böyle demekki demiştim.Bu kanım devam ediyordu;
Taki, 2016 senesinde aldığım Cactus model aracım ile Citroen yetkili servisi ile tanışanma kadar. Yetkili servise girer girmez karşılama, ikramlar, bilgi verme , süreci takip etme, servis sonrası müşteriyi arayıp memnuniyet geri bildirimi alma ve her yetkili servis çıkışı aracın tertemiz teslim edilmesi gibi bir çok faktörü ben ne opel'de ne hyundai'de ne de renault'ta gördüm. Bu düşüncelerim sadece İstanbul avrupa yakası servisler için geçerli olsun isterim;çünkü ülke genelinde genelleme yapmam haksızlık olabilir.

Neyse, lafı uzatmayalım:)

Gerek opel de gerek hyundai de hep sanayide herhangi bir dükkanda olduğumu hissederken citroende öyle hissetmedim.Ve bu memnuniyetim cactus aracımı halen kullanıyor olmama da vesile oldu diyebilirim ki, ben 2 seneden fazla aynı araca binememe takıntısı ile yaşayan birisi iken.

Ben kapı altlarına baktım ve böyle bir problem görmedim fakat bu görmeyeceğim anlamına da gelmeyecek.Eğer görürsem acaba hangi servise gitsem diyorum ama önemi yok sanırım benim her daim gititğim ve memnun kaldığım avcılar avcar citroen servisine giderim büyük ihtimalle. Eğer mahsuru yoksa bu süreci (kapı ve filtreler değişimini) hangi serviste gerçekleştirdiniz?

Ayrıca direksiyon simidi ve vites tuşlarını neden değiştirdiler? o kısımlard ane gibi bir problem vardı?

Son olarak, çürük kalmasından ziyade değişimi tercih etmeniz en doğru tercih olmuş bence, benim de başıma gelse ben de aynısını yapardım. Sizlere tekrardan geçmiş olsun diyorum ve bu servis tarafından kabul gördüğünüz değişimler ve ilgi için de sizin adınıza sevindim.

Mesajınız için öncelikle teşekkür ederim. Bu işlemlerin tamamı Bodrum Özkasapoğlu 'nda gerçekleşti. Direksiyon simidi değil direksiyon üzerindeki tuşlar değişti. Bunlarda olan yıpranmalar sebebiyle ücretsiz değişim sağlandı.

Ben açıkçası aracı ikinci el olarak satın aldım ve yıllardır aracını servise götüren biri değildim. Citroen ve Peugeot haricinde neredeyse çok az araca bindim. (Bir 106, 2 adet 206 biri GTİ olmak üzere, 406, 407, 207 ve Citroen c3 kullandım.) Bu araçlarımın hepsi de Ankara'da yaşarken çok iyi tanıdığım sanayideki ustama gitti. Ancak Bodrum'a yerleştiğimde kimseyi tanımadığımdan tüm araçlarımı servise götürdüm ve gördüm ki servis hiç düşündüğüm gibi bir yer değilmiş.

Gözümün önünde 2013 model c4 aracın kadranındaki kararmadan dolayı kadran değiştirdiler bu araç 6 yaşında falan demediler. Çok ilginç geliyor ama bence olması gereken bu. Uygar toplumlarda insanlar malının arkasında duruyor. Citroen buna Türkiye'de en güzel örnek diyebilirim.

Yanlış anlaşılmak istemem =) Yoksa hala 5 yalında arabada çürüme nasıl gözardı edilir ben de düşünüyorum...
 
  • Beğeni
Tepkiler: FocusMonster

akulkerberkay

Berkay Akülker
Profesör
9 Şub 2019
141
205
1,185
34
Kırklareli
Marka
Audi
Merhaba,

Bugün aracımı bıraktım servise ve işlemlerin yapılması 5 gün sürecek şeklinde bir bilgi aldım. Hatta yerine ikame araç bile verdiler. Citroen şu an beni benden alıyor :D İkame araç Opel Crossland X bu arada. 1.6 dizel otomatik. Bu aracı da size tanıtmaya karar verdim...

Neyse aracın son halininin fotoğrafını çektim bariz bir şekilde benim aracıma ait olan oksitlenmeleri görebilirsiniz... Bu şartlar altında en doğru kararı verdiğimi düşünüyorum hala...




IMG_0984.jpg

IMG_0986.jpg
IMG_0987.jpg
IMG_0988.jpg
IMG_0990.jpg
IMG_0989.jpg
 
Son düzenleme:

tequila

Profesör
12 Kas 2017
1,452
841
1,920
o kapılar değiştimi iç mekanizmaları komple aktarılıyor hiçbir zaman eskisi gibi olmaz bence trim sesi ve kasmalar meydana gelir diyorum sonuçta servis tabi ama yinede orjinal gibi olmaz
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak

S.Asil

Quadrifoglio Verde
Destekçi
Beta Programı
Stage 2
16 Eyl 2016
5,700
2
9,630
5,020
Adana
Marka
Alfa Romeo
o kapılar değiştimi iç mekanizmaları komple aktarılıyor hiçbir zaman eskisi gibi olmaz bence trim sesi ve kasmalar meydana gelir diyorum sonuçta servis tabi ama yinede orjinal gibi olmaz

Parça orijinal , yapılan işçilik servis , parça sıkıntısını citroen biliyor ve buna uygun yöntemlerle o kapıları değiştiriyordur emin olun , çünkü zaten büyük bir sıkıntı ve kullanıcıların tekrar kapılardan kaynaklı sıkıntılardan servislere gelmesine istemez koskaca bir firma bu , sanayide köşe başı usta değil :D ben yorumunuzu tuhaf ve az biraz saçma buldum kusura bakmayın :)
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım