|
|
Otomatik arıyorum hız seven biri değilim hantal olması önemli değil benim içinToplam 15 sene 213.000km'dir 2004 Corolla SW 1.6 manuel sahibiyim sadece aküsü bittiği için yolda kaldım ve rutin bakımları dışında hiç masraf çıkarmadı. Araba biraz yerden yüksek, süspansiyonları nispeten konfor odaklı yumuşaktır. İç malzeme kalitesi o seneki rakiplerine göre iyi, arkası geniş biz 5 kişi çok rahat seyahat ediyoruz. 195 boyundaki şöförün arkasına 185lik yolcu oturabiliyor ve koltukla diz arasında 1-2 parmak boşluk kalıyor sadece. Bu arada otomatik vites şart değilse manuel öneririm otomatikleri biraz hantal kalıyor 180-190km civarı tıkanıyor manuelde düz yolda 200-210km civarı eğimde 218km'de şanzıman bitiyor.
Maalesef ki piyasa40-45k civarına aradığı kmde ve dolulukta kupon Toyota yok artık maalesef emsal Vtec2 Civiclerin fiyatları 55-60 civarı olunca haliyle o da arttı.
Merhaba,
Daha önce civic Fd6,fb7 ve fc5 kullanmış birisi olarak kesinlikle şanzumanı gereği civic tavsiye ederim.
Arkadaşımda 2017 model corolla var otomatik, araç bariz bilmiyorum neden ama 4-5 bin devirlere çıkıyor vites atamıyor yada atmıyor.(Artık problem mi var bilmiyorum ama 50-60k km'de bir araç.) kendisi eliyle f1'den vites atıyordu şok oldum. (Servise gösterilip, bir problem yok diye geri yollanmış araç.)
Civic daha çok confor şanzumanı sıkıştırsanda acele hareket etmez yani
Merhaba,
Daha önce civic Fd6,fb7 ve fc5 kullanmış birisi olarak kesinlikle şanzumanı gereği civic tavsiye ederim.
Arkadaşımda 2017 model corolla var otomatik, araç bariz bilmiyorum neden ama 4-5 bin devirlere çıkıyor vites atamıyor yada atmıyor.(Artık problem mi var bilmiyorum ama 50-60k km'de bir araç.) kendisi eliyle f1'den vites atıyordu şok oldum. (Servise gösterilip, bir problem yok diye geri yollanmış araç.)
Civic daha çok confor şanzumanı sıkıştırsanda acele hareket etmez yani
Hondanın cvt leri de aynı bağırıyo ki zaten. Özellikle ayarlanmazsa her cvt nin yapacağı budurKarşılaştırdığınız araçlar farklı şanzımanlar kullanıyor.
Konuda sorulan e120 kodlu Corolla tork konvertörlü şanzıman kullanıyor.
2017 model dediğiniz Corolla multidrive s diye adlandırılan CVT şanzımanı kullanıyor. Normal sürüşte araç sabit devirde hızlanır, 10 la giderken de 1500 devirdedir, 80le giderken de. Ancak gaza fazla basıldığı zamanlarda devir çevirir, bağıra bağıra vites atmadan gider. Çünkü araçta diğer araçlarda olduğu şekliyle vites yok. Kulakçıklarla veya vitesi M konumuna alarak 7 ileri (sanal oran) şeklinde kullanılabiliyor. Herhangi bir sorun değil bu, aracın normali bu.
CVT şehir içinde ve sakin sürüşlerde gayet konforlu bir şanzıman.
Araç güzel ama fiyat çok yüksekBu aracın yerine daha donanımlı olan bej döşemeli sunrooflu ve cruise controllü olan modele bakın:
2013 ve sonrası benzinlimerhaba
corollanın hangi otomatikleri cvt.
ilk defa araba alacağımda acemiyim.
Dün bi arkadaşım için bu civarlarda araba bakıyorduk ama ne yazık ki piyasa çok artmış fiyatı artık normal sayılır bkz.vtec2Araç güzel ama fiyat çok yüksek
çok güzel sorunsuz arabalar ama pıyasası maksımum 40-45 olmalı bakarsınızkı 50-55 km sı yüksek araçlar varDün bi arkadaşım için bu civarlarda araba bakıyorduk ama ne yazık ki piyasa çok artmış fiyatı artık normal sayılır bkz.vtec2
Maalesef piyasa şartları..çok güzel sorunsuz arabalar ama pıyasası maksımum 40-45 olmalı bakarsınızkı 50-55 km sı yüksek araçlar var