''Motor arıza ışığı neden yanar ?'' ile ilgili bir şey duyamadım ben.
10.53 ve sonrası
''Motor arıza ışığı neden yanar ?'' ile ilgili bir şey duyamadım ben.
10.53 ve sonrası
DPF dolduğunda kendine has bir lambası var. Önce onu yakar. Bazı araçlarda motor arıza lambası da yakabilir.Tam anlayamadım.
Dpf dolduğunda, motor arıza ışığı mı yakar ? dpf'ye özel ikazı mı ? Araç marka modele göre değişebilen bir şey mi ?
2012 Auris 1.4 d4d'de dpf'teki kurumun doluluk miktarı arttığında kızdırma bujisi işareti yanıyordu. İlk gördüğümde çok şaşırmıştımDPF dolduğunda kendine has bir lambası var. Önce onu yakar. Bazı araçlarda motor arıza lambası da yakabilir.
O lambayı sallamayıp devam edince bu sefer kesinlikle motor arıza lambası yanar ve motor tork keser, rejenerasyon yapmaz. Doğrudan yetkili servislik olur araç.
Dpf mevzusu biraz garip ya. Adblue'ya benzer işaret çıkaran var, kızdırma bujisi yakan var, motor arıza lambası yakan var vs vs. Başından beri belli bir standardı yok sanırım2012 Auris 1.4 d4d'de dpf'teki kurumun doluluk miktarı arttığında kızdırma bujisi işareti yanıyordu. İlk gördüğümde çok şaşırmıştım
Dpf mevzusu biraz garip ya. Adblue'ya benzer işaret çıkaran var, kızdırma bujisi yakan var, motor arıza lambası yakan var vs vs. Başından beri belli bir standardı yok sanırım
Geçmiş olsun :/Benim şuan motor arıza yanıyor. Bunu dpf dolu olduğundan değil partekül madde sensörü arızalı olduğundan yakıyor. At gibi pahalıymış mübarek.
Aracı 1 saatin altına düşmeyen uzun yolculuklarda kullanabiliyorum sadece.
Severiz, bahsederizSu soğutmalı intercoolerlar dezavantajları/avantajları enter @msansertekin
İnsanlara soğutma sistemi ve antifriz konusunda ne zaman uyarsam abarttığımı düşünüyorlar. Dediklerimin fazlası var eksiği yok şu videoda, eline ağzına sağlık.