Aynen. İşi gücü bıraktım, haftalardır dsg konusu açılsa da iki laf söyleseler diye bekliyorum.en çok sorun yaşayanlar kullanmayanlar
Aynen. İşi gücü bıraktım, haftalardır dsg konusu açılsa da iki laf söyleseler diye bekliyorum.en çok sorun yaşayanlar kullanmayanlar
kolay gelsin işiniz zorAynen. İşi gücü bıraktım, haftalardır dsg konusu açılsa da iki laf söyleseler diye bekliyorum.
ülkemize özgü nadide özelliklerden birisi de sahip olunmayan malı kötülemektir. örnek vermek gerekirse; wankel motor 30 binde biter; dsg problemlidir; alfalar bozulur-satılmaz; audi premium değildir; porsche hızlı tosbağadır; subarunun parçasını bulamazsın vs vs uzar gider.
dsgnin en çok kötülenmesinin sebebi de vag kullanıcıları tarafından diğer otomobillerin teneke olarak nitelendirilmesidir. haklılık payı çoğu marka için vardır. maalesef bu tezi doğrulayan taraf ise dsg'ye her gördüğü yerde saldıran diğer marka araç kullanıcılarıdır. size söylenen bir argümanı "ama senin şanzımanın da şöyle bozuluyor" diye savunursanız aracınızın teneke olduğunu kabul etmiş olursunuz.
ülkemizde otomobil kullanıcılarının yüzde 90'ı da ister istemez ya teneke diyen; ya da dsg çöptür diyen grubun içinde buluyor kendisini. dsg kullanıp kullanmamak size kalmış. bu konu bitmez
Konuyla komple alakasiz bir mesaj. Uzgunum.ülkemize özgü nadide özelliklerden birisi de sahip olunmayan malı kötülemektir. örnek vermek gerekirse; wankel motor 30 binde biter; dsg problemlidir; alfalar bozulur-satılmaz; audi premium değildir; porsche hızlı tosbağadır; subarunun parçasını bulamazsın vs vs uzar gider.
dsgnin en çok kötülenmesinin sebebi de vag kullanıcıları tarafından diğer otomobillerin teneke olarak nitelendirilmesidir. haklılık payı çoğu marka için vardır. maalesef bu tezi doğrulayan taraf ise dsg'ye her gördüğü yerde saldıran diğer marka araç kullanıcılarıdır. size söylenen bir argümanı "ama senin şanzımanın da şöyle bozuluyor" diye savunursanız aracınızın teneke olduğunu kabul etmiş olursunuz.
ülkemizde otomobil kullanıcılarının yüzde 90'ı da ister istemez ya teneke diyen; ya da dsg çöptür diyen grubun içinde buluyor kendisini. dsg kullanıp kullanmamak size kalmış. bu konu bitmez
uygun görürseniz yorumlarımı silebilirsinizKonuyla komple alakasiz bir mesaj. Uzgunum.
Konu sahibi DSG ile ilgili bilgi sahibi olmak isterken siz teneke muhabbetinden cikamamissiniz
Estagfirullah begenmedigimiz yorumu silmek ne demek aslauygun görürseniz yorumlarımı silebilirsiniz
Vw'e sarmak istesem, dsg'den başka bir ton bahane bulurum merak etmeyin. Dsg de görmediğimiz bilmediğimiz kullanmadığımız mal olsa neyse. Kocaeli'de gürkan oto var, vw servisi. Arkadaşın arabayı oraya götürüyorum. Dükkanın bir kısmı sadece dsg'lere ayrılmış durumda. Herkesi de, otomotiv bilgisi olmayan, vw dendiğinde dsg'den başka bir şey bilmeyen insanlarla bir tutmayın, fena halde yanılırsınızülkemize özgü nadide özelliklerden birisi de sahip olunmayan malı kötülemektir. örnek vermek gerekirse; wankel motor 30 binde biter; dsg problemlidir; alfalar bozulur-satılmaz; audi premium değildir; porsche hızlı tosbağadır; subarunun parçasını bulamazsın vs vs uzar gider.
dsgnin en çok kötülenmesinin sebebi de vag kullanıcıları tarafından diğer otomobillerin teneke olarak nitelendirilmesidir. haklılık payı çoğu marka için vardır. maalesef bu tezi doğrulayan taraf ise dsg'ye her gördüğü yerde saldıran diğer marka araç kullanıcılarıdır. size söylenen bir argümanı "ama senin şanzımanın da şöyle bozuluyor" diye savunursanız aracınızın teneke olduğunu kabul etmiş olursunuz.
ülkemizde otomobil kullanıcılarının yüzde 90'ı da ister istemez ya teneke diyen; ya da dsg çöptür diyen grubun içinde buluyor kendisini. dsg kullanıp kullanmamak size kalmış. bu konu bitmez
Mesela tam olarak neye dayanarak edc'den ve powershift'ten daha sağlam ? Şanzımanın (bilerek) en dayanıksız tasarlanan, yegane sarf parçası kavramasıdır. Konstrüksiyon ve termal yüklere direnç açısından kuru kavramanın, ıslak kavramadan nasıl daha dayanıklı olduğunu bir açıklayın da hep beraber öğrenelim.Konu yine süper sapmış, adam dsg ile ilgili yorum isterken arabayla ilgili yorumlar, arabanın teneke olmasına yönelik yorumlar falan.
Dsg çift kavramaların içindeki nispeten en sağlamlardan hatta belki de en sağlamı, diğer markalardan daha çok satıyor. Hiç sorun yaşamama ihtimali olduğu gibi sorun da çıkabilir ki sorunsuz olarak lanse edilen cvt şanzımanlarda da sorunlar duyuyoruz yani biraz daha şans işi bir yerde ama şu da bir gerçek ki çift kavramaların yapısı gereği zaten ömrü bir gün illa ki dolacak, o ne zaman olur biraz kullanımla biraz da şansla ilgili bir durum.
Kaza testlerine bakarak bir arabaya teneke demek çok yanlış olur. Kaza testlerinde neredeyse bütün araçlar aynı şekle bürünüyor. Önemli olan kaza şiddetinin yaşam alanına ulaşamadan darbenin emilerek sönümlenmesi ki videoda passatta CC de üzerine düşeni gayet iyi yapıyor.Vw'e sarmak istesem, dsg'den başka bir ton bahane bulurum merak etmeyin. Dsg de görmediğimiz bilmediğimiz kullanmadığımız mal olsa neyse. Kocaeli'de gürkan oto var, vw servisi. Arkadaşın arabayı oraya götürüyorum. Dükkanın bir kısmı sadece dsg'lere ayrılmış durumda. Herkesi de, otomotiv bilgisi olmayan, vw dendiğinde dsg'den başka bir şey bilmeyen insanlarla bir tutmayın, fena halde yanılırsınız
Ayrıca şunları bırakıp tartışmayı kapatayım.
Sizin yaklaşımınıza son kez ineceğim: Aynen. Teneke
Pert olması değil olay. Dikkat etmediğiniz, göremediğiniz farklı detaylar var. İkisi de üzerine düşeni zerre yerine getiremiyor ki kalıyor testten. Ayrıca "üzerine düşeni yerine getirmek" test sonucuna bakılarak görülür. Göz kararı değil. Bir sürü parametre var orada incelenen.Kaza testlerine bakarak bir arabaya teneke demek çok yanlış olur. Kaza testlerinde neredeyse bütün araçlar aynı şekle bürünüyor. Önemli olan kaza şiddetinin yaşam alanına ulaşamadan darbenin emilerek sönümlenmesi ki videoda passatta CC de üzerine düşeni gayet iyi yapıyor.
Bu da tank diye dillerden düşmeyen Volvo. Kazada pert oldu diye bunada mı teneke diyeceğiz?
CC'de ki hava yastığının açılmamasını farkettim ancak bahsettiğiniz şeyler hiçbir arabayı teneke yapmaz ancak güvenlik zafiyeti olarak bahsedilebilir.Pert olması değil olay. Dikkat etmediğiniz, göremediğiniz farklı detaylar var. İkisi de üzerine düşeni zerre yerine getiremiyor ki kalıyor testten. Ayrıca "üzerine düşeni yerine getirmek" test sonucuna bakılarak görülür. Göz kararı değil. Bir sürü parametre var orada incelenen.
Vw cc'nin yan hava yastığı açılmadı. Adam kafa attı pandizota. Test sonucu: Marjinal.
Passat'ın da ön tarafta yolcu tarafında darbe sönümleyicisi yok. Test sonucu: Marjinal. Sürücü ile yolcu tarafından farklı başarı sonuçları alınıyor. Çünkü vw, bu test ilk defa sürücü tarafından yapıldığı için yolcu tarafına koymamış maliyet olmasın diye. Yolcu ölse önemli değil yani. Passat alınınca tek kişi kullanıyormuş. Savunulan markayı iyi tanıyın yani. Volvo'nun ön panelinde aracı darbeden sıyırmak için özel profil var. O yüzden diğer araçların çoğu bariyere saplanırken, volvoların neredeyse tamamı sıyrılarak geçer enerji absorbe etmemek için.
Powershift dediğimiz şanzımanın ticari ömrü bile belli, ford geri çekilmek zorunda kaldı hatta bildiğim kadarıyla çok çok ciddi sorunlar yaşandı. Edc kullanıcıları tarafından çokça eleştirilen bir şanzıman zaten.Mesela tam olarak neye dayanarak edc'den ve powershift'ten daha sağlam ? Şanzımanın (bilerek) en dayanıksız tasarlanan, yegane sarf parçası kavramasıdır. Konstrüksiyon ve termal yüklere direnç açısından kuru kavramanın, ıslak kavramadan nasıl daha dayanıklı olduğunu bir açıklayın da hep beraber öğrenelim.
Belki senelerdir bmw, mercedes gibi premium markalar kuru kavrama şanzımanları tercih etmemekte, tork konvertörü falan seçmekte hata yapmışlardır, hep beraber öğreniriz. Belki de vw, nispeten yüksek torklu modellerine 7 ileri dq250 şanzımanı koymaktan boş yere kaçıyordur. Zaten sorun yok. Hatta belki de çift kavramaların en sağlamı yahu.
Adamlar Kocaeli'de, neredeyse yetkili servis kadar büyük bir vw özel servisinin hatırı sayılır bir kısmını sadece dsg şanzımana ayırmışlar. Dolaplarda şanzımanlar, kavramalar dolu. Kendi ustası bile malın ne olduğunun farkındayken daha fazla konuşmaya gerek olduğunu düşünmüyorum.
Klasik olarak "dsg çok satıyor, ondan böyle" argümanıyla gelinir. Filolara verilen dci edc clio'lar, hatırı sayılır derecede satılan cvt corolla'lar sanki on tane satıyormuş gibi muamele yapılır. Tabi bunların hepsinin amacı alttan alttan dsg'yi savunmak. Bunları artık bir kenara bırakmak lazım. İtibar etmediğimiz basit manevralar tabi ki.
Vw şanzımanına çok güvenseydi Amerikan pazarında satardı. Şanzımanına kendisi bile yeterince güvenmeyen firmanın arkasında, yaptığı şanzımana böylesine güven beslemeye çalışan kullanıcıları olduğu sürece zaten sırtı yere gelmez.
Saygılarımla.
Sahip oldum sifir aracla tatile giderken dag basinda yolda kaldim, bu dusunce yuzunden kotu demeye korkar oldumülkemize özgü nadide özelliklerden birisi de sahip olunmayan malı kötülemektir. örnek vermek gerekirse; wankel motor 30 binde biter; dsg problemlidir; alfalar bozulur-satılmaz; audi premium değildir; porsche hızlı tosbağadır; subarunun parçasını bulamazsın vs vs uzar gider.
dsgnin en çok kötülenmesinin sebebi de vag kullanıcıları tarafından diğer otomobillerin teneke olarak nitelendirilmesidir. haklılık payı çoğu marka için vardır. maalesef bu tezi doğrulayan taraf ise dsg'ye her gördüğü yerde saldıran diğer marka araç kullanıcılarıdır. size söylenen bir argümanı "ama senin şanzımanın da şöyle bozuluyor" diye savunursanız aracınızın teneke olduğunu kabul etmiş olursunuz.
ülkemizde otomobil kullanıcılarının yüzde 90'ı da ister istemez ya teneke diyen; ya da dsg çöptür diyen grubun içinde buluyor kendisini. dsg kullanıp kullanmamak size kalmış. bu konu bitmez