hocam ben kendı adıma cogu kasanın ve markanın dsg sını tecrube ettım kesınlıkle test suruslerınde uzucu degıl . ama uzun donem dedıgımız gıbı zaten .Canı yanan insan olduğuna katılıyorum.Ben DSG'ye sorunsuz demiyorum, ama bir markanın belki hayatında DSG kullanmamış insanlar tarafından yerin dibine batırılması da komik oluyor
Bu arada dünya turbo üretiminin %70'i Japonya'da..Nissan GTR gibi efsane bir aracı üretenler de Japonlar, ama binek araçlarında en az turbo kullananlar da Japonlar..Piyasada rekabet kızışınca kağnı gibi Civic'lerden vazgeçtiler 2017'de turbo civic geliyor..Demek isteyince oluyormuş
Japonlar hiçbir zaman sağlamlığı, sürüş dinamiklerine ve yakıt tüketimine değişmezler
hocam sıze soyle ornekleyeyım ıphone dakı ekranları samsung uretır ama gelın gorun farkları barız vardır. konu degısıyor ama daha gecen note 5 ıle ıphone 7 yanyana koyunca eskı note ferah ferah onde. ama uretımı aynı yere ait. yanı ısın burasında patent ve kalıte farkı meydana gelıyor.
gtr ı ben acıkcası nıssan markası olarak goremıyorum cunku belgeselını ızledıgımde tamamen ayrı bır arge merkezı sonucunda uretıldıgını gordum . yanı zaten kımse gıdıp gtr a asık olup mıcra almayacaktır.
turbo koyma konusunda gec kalındıgında hemfıkırım bende dıle getırdım zaten sezarın hakkı sezara. bundan belkıde 2 -3 sene oncesıne honda turbo getırmelıydı zaten.ama turbosuz bır araba sacma dıyemem cunku su an bana gore mazda bu konuda baya ılerledı ınat ettı ve neredeyse turbo aratmayacak kadar ılerledı.
surus dınamıklerı konusunda ayrılıyoruz cunku and dan cok orneklıyorum ama bende bırebır kullandıgım ıcın soyluyorum konforda golf onde ama kesınlıkle yol tutus lımıtlerınde bır mazda 3 degıl oyle soyleyeyım.yakıt tuketımı ıse su an 6-7 lıtre yakan fazla ınsan tanıyorum mazdada bence yeterlı cunku bende bır oncekı kasası 11 lıtre yakıyor