Ekşi’de gördüğüm Civic 1.6 i-DTEC DPF Sorunu başlığı

atmosferikler 20 senedir yerinde saymiyor. zamaninda turbosu olan da servisten cikmiyordu. honda artik cogu insan cop ayri ama her japonda ayni degildir.
Japonların genelini severim ama hondaya fena gıcığım bu aralar. Hondadan ziyade Honda Türkiye ve Hondanın Türkiyedeki kullanıcılarından kaynaklı. Dediğim gibi 1.6 dan bu gücü alabilirler ama bunu daha fazla güç daha az yakıt yakanlarla denk gibi görmeleri beni deli ediyo daha çok
 
9 ileri şanzımanla, istanbul da bana bu problemler çok doğal geliyor.
d4 8 ilerili xc60 kullanıyorum 2000 deviri geçmek başlı başına problem. 135km de oluyor 2000 devirde. S'e alıyorum bu asfaltta 3. 4. vitese kadar sarıyor. Ben hiç o uyarıyı görmedim ama ekstra özen gösteriyorum
Standart bi kullanıcının 9 ilerili dizel bir otomobilinin dpf tıkamaması -6 bin çok erken olsa da- imkansız zaten
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
9 ileri şanzımanla, istanbul da bana bu problemler çok doğal geliyor.
d4 8 ilerili xc60 kullanıyorum 2000 deviri geçmek başlı başına problem. 135km de oluyor 2000 devirde. S'e alıyorum bu asfaltta 3. 4. vitese kadar sarıyor. Ben hiç o uyarıyı görmedim ama ekstra özen gösteriyorum
Standart bi kullanıcının 9 ilerili dizel bir otomobilinin dpf tıkamaması -6 bin çok erken olsa da- imkansız zaten
DPF'si arıza çıkaran araç manuel henüz otomatiklerle ilgili bir problem duymadım ben :).
 
Honda Turkiye C sutunu gocen araclari fabrika cikisinda bir sorun yok diye gecistirdi. Dpf problemine sasirdik mi ?
Toyota alin Mazda alin veya ne bileyim Subaru alin. Ama Honda’yi kapinin onune koymayin net !
Bence şöyle bir durum var. Her markada hata ve sorun oluyor, olmaması gerekse de oluyor. Zaten sorunun kendisi ve servisin tutumu skandal. Ancak yeni yeni dizel motor üreten, bunun yanında C sütununda sıkıntı olan bir araca nasıl güvenip de alıyor insanlar anlamıyorum. Bir de gitmiş 4 arkadaşına tavsiye etmiş, pes.
Sektörde olduğumdan dolayı biliyorum. Bu markanın her departmanı ayrı bir tuhaf. Müşteri memnuniyeti sıfır. Tepeden tırnağa tamamen maliyet odaklı bir felsefeye sahipler. Pazarlama adına ellerindeki son kozu da kaybediyorlar. Söylenecek söz yok. Yazık..
Honda Türkiye bildiğimiz gibi.
Biz bunları hep söyledik, uygun dille anlatmaya çalıştık. Ama @AcilStop a anlatamadık bir türlü. Benim gözümde Honda Türkiye, Opel Türkiye ile aynı seviyeye indi. Daha inilecek bir seviye de yok zaten.
 
Biz bunları hep söyledik, uygun dille anlatmaya çalıştık. Ama @AcilStop a anlatamadık bir türlü. Benim gözümde Honda Türkiye, Opel Türkiye ile aynı seviyeye indi. Daha inilecek bir seviye de yok zaten.
Daha once soyledik ve tekrar etmek gerekirse, boyle basarili bir arac ancak bu kadar mundar edilirdi. Emegi gecen tum muhendis ve satis sonrasi hizmet ekibine tebrikler..
 
Biz bunları hep söyledik, uygun dille anlatmaya çalıştık. Ama @AcilStop a anlatamadık bir türlü. Benim gözümde Honda Türkiye, Opel Türkiye ile aynı seviyeye indi. Daha inilecek bir seviye de yok zaten.
Daha once soyledik ve tekrar etmek gerekirse, boyle basarili bir arac ancak bu kadar mundar edilirdi. Emegi gecen tum muhendis ve satis sonrasi hizmet ekibine tebrikler..
Kendi adıma konuşursam çok da tınnnn.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Facebookta bi grup var bilen bilir. Kaç kez karşılaştığım bir olayı şöyle özetleyeyim:
Honda almayı düşünen A kişisi gelir sorar ben bu arabayı almayı düşünüyorum ama sorunlu dediler doğru mudur. 27 kişi evet sorunlu biz kurtulmaya çalışıyoruz sakın alma der. Z kişisi gelir bilmem kaçıncı aydan sonraki üretimlerde hata düzeldi sen aldırma bunlara benimkinde hiçbir sorun yok der. A kişisi Z kişisinin gazına gelip bu arabayı alır. Aradan 3-4 ay geçtikten sonra A ve Z kişileri ayrı ayrı gönderi atarlar aracımda şu şu sorunlar oluştu ne yapmamı önerirsiniz diye.
 
Facebookta bi grup var bilen bilir. Kaç kez karşılaştığım bir olayı şöyle özetleyeyim:
Honda almayı düşünen A kişisi gelir sorar ben bu arabayı almayı düşünüyorum ama sorunlu dediler doğru mudur. 27 kişi evet sorunlu biz kurtulmaya çalışıyoruz sakın alma der. Z kişisi gelir bilmem kaçıncı aydan sonraki üretimlerde hata düzeldi sen aldırma bunlara benimkinde hiçbir sorun yok der. A kişisi Z kişisinin gazına gelip bu arabayı alır. Aradan 3-4 ay geçtikten sonra A ve Z kişileri ayrı ayrı gönderi atarlar aracımda şu şu sorunlar oluştu ne yapmamı önerirsiniz diye.
A'dan Z'ye müstehak o zaman :D
 
A'dan Z'ye müstehak o zaman :D
Ya cidden piyasada başka araba yokmuş gibi davranıyorlar. Bir de bu göçük olayında açılan davalarda veya ücretsiz tamirlerde zararlı çıkmamak için garantiyi de bozamıyolar. Periyodik bakım 1200-1300tl falan tutuyomuş söve söve yetkili serviste yaptırıyolar bakımı :D
 
Honda servisi hakkaten efsane olmuş... dpf yi bu km de kullanıcı hatası bilmek, sorunu çözememek... abuk faturalar çıkarmak...
Zaten Türkiye yi pek salladıklarını düşünmüyordum, gittikçe sabitleniyor bu fikrim ..

En çok üzüldüğüm şeyde budur.. bu devirde olmayacak paralar verilerek, bin cefa çekilerek alınan arabanın serviste durması ...
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Biz bunları hep söyledik, uygun dille anlatmaya çalıştık. Ama @AcilStop a anlatamadık bir türlü. Benim gözümde Honda Türkiye, Opel Türkiye ile aynı seviyeye indi. Daha inilecek bir seviye de yok zaten.

Honda ve Opel olumlu algıları varsa bile bunu yıkma konusunda fena yarışır. Honda için zaten söylenecek söz yok lakin Opel Türkiye kadar korkak başka bir firma daha görmedim. İnsignia GrandSport ilk çıktığı zaman gerçekten harika bir talep vardı. PSA grubuna satıldığı haberlerinden sonra korkudan doğru düzgün sipariş bile geçmediler ve showroom'a gelen müşterileri eli boş gönderdiler. Sonrasında da ekonomik durum zaten malum. Otomotiv piyasasında mesele adet değil, algıdır. Bundan dolayı markaların yönetiminde satış kafasına sahip adet kasan insanlar değil, ürün yönetimi konusunda bilgi sahibi vizyoner insanlar olmalı. Adet ise bu anlayış içerisinde kendiliğinden gelecektir zaten..
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve 123456mtn
Öncelikle geçmiş olsun.
Civiclerdeki göçük problemine de başlarda kullanıcı hatası diyorlardı, mağduriyet giderilmiyordu, tam kendilerinden beklenen bir davranış olmuş. Yeni gelen civicle hondanın satış rakamları da ülkemizde kur fiyatları ve piyasa durumuna rağmen artan tek marka. Bu da hizmet kalitesini kötü yönde etkliyor diye düşünüyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
kullanıcı ne yapabilir acaba dpf yi nasıl hor kullanabilir. hayal sınırlarımı zorluyorum. Honda bu işte çok yeni henüz, kağıt üzerinde araç çok güzel görünse de (şanzıman+motor+yakıt tüketimi) tecrübe az.