Selamlar,
Bazılarınızın bileceği üzere son pist aracımdan sonra otomobillere olan aşkıma bi mesafe koymaya karar verip binek araçlara yöneldim. Astra henüz tamirden çıkmadı ama alıcısı sağolsun bekliyor.
En son böyle bi kombinimiz vardı evde:
Bu kombinden bize 1 yıl hizmet eden astraya ve 4 yıla yakın hizmet eden b180 i uğurladık
Pumamız detaylı foto olarak böyle oldu ve 1 yıldır beraberiz, çok memnunuz:
Puma gerçekten çok atak bir araç, 1.0 ecoboost 125 beygirlik motor aracı rahatlıkla çekiyor, hatta fazla gereksiz hızlı diyebilirim bu segment bir araç için. Sürüşü inanılmaz keyifli, konfor-tutuş dengesi çok yerinde, style+comfort pakette bulunmayan tiptronic vites özelliği kendini hiç aratmıyor, sport sürüş modu ve L şanzıman moduna alınca vites seçimleri oldukça akıllıca, bu pakette bulduğum saçma eksiklikler kol dayama, arka kampana fren olması, sis farına kadar tüm ampüllerin led olup uzunların halojen olması (led taktım ama randıman alamadım, yuvaya oturmadı) ve radar olmasına rağmen acc özelliğinin aktif olmaması, yine de style yani en baz paketine göre oldukça dolu ve çağın gereksinimlerini yakalamış bir araç, uzun dönem tüketimi için dikkatsiz sürüş 6.5 l/100km rahatlıkla diyebilirim. İç malzeme kalitesi segment ihtiyaçlarını karşılıyor ve 1 yıldır en ufak trim sesi sorunu yaşamadık. Bakıma yeni girdi yetkili serviste ve taksitli 1250 tl gibi cüzzi bir rakam ödedik, bakım kapsamında yağ(fmy marka yani opet ) oem hava ve yağ filtresi değişti, yağ bakımı sonrası motor sesi arttı, gerçekten kötü bir yağ ve opetten yakıt alma zorunluluğu olması hoş değil. Overall'da bu piyasada şiddetle tavsiye edeceğim bir araç olur kendisi, mümkünse ST Line alın, 50 bin daha verip zamanında ST-line almadığım için pişmanım.
Sıra geldi evin yeni ağır abisine; VW Passat Variant, 1.4 TSI 150 HP DSG ACT BMT Highline, ve üstüne alınmış zibilyon tane donanım, bu donanımların farkında olmayan eski sahibi, yine eski GS'lı futbolcu Ali Turan'a teşekkür ederim, arabayı epey ucuza satmış oldu
150 hp bu araç için oldukça yetersiz gelmekte, 2.0 tdi 190 lık almak lazım en az, koca cüssesini kaldırmasında baya bi zorlanıyor ama gücüyle işimiz yok, keyfini süreceğiz
Passat'ın konforu 18" lerle epey az geldi ama 235/45 r18 lerle(az bi yanak değil) daha iyi bi konfor beklerdim ve yalıtımı zayıf aracın, özellikle a sütunundan gereğinden fazla ses alıyor, fitillerde bi problem olabilir bakacağım. İlerleyen dönemde kapı içleri(ses kalitesi öncelikli) ve davlumbaz içi(lastik sesini kesmek için) yalıtım yapılabilir.
Yol tutuşu beklentimin gereksiz üstünde, konforlu olmasını tercih ederdim
Arabanın sol tarafını birisini komple anahtarla çizmiş, bu yüzden ucuza almamızda etkisi büyük, onu ya mikron boyatacağım ya da ince ince doldurtup boya koruma yaptıracağım. Ama renk çok sıkıntı bakalım ne olacak
Araç hatasız, boyasız, hasar kayıtsız ve henüz 57 bin km de !
Arabayı almaya sırf discover pro-hayalet ve variant'taki kocamaaan açılır tavan opsiyonlarının hatrına gitmiştim ama inanılmaz ötesi dolu çıktı
360 derece kamera
Anahtarsız giriş
Elektrikli bagaj
Dynaudio ses sistemi
Direksiyon ısıtma
3 bölgeli otomatik klima(arka koltukta priz)
Bagaj içinde sabitleme ve ağırlık taşıma için raylar
Arka cam perdesi
Adaptif Cruise Control
Adaptif farlar
Adaptif Süspansiyon
Sürüş Modu
Ön cam ısıtma
Ahşap iç trim
Yanındaki ekstra kaymakları sıfır kışlık kumholar, yetkili serviste yeni 2500 liralık detaylı bakıma girmiş olması, muayeneye 1 ay önce girmesi, ve sıfır takılmış aküsü cıncık oldu
Bu kadar şımarınca gözüme çarpan donanım eksiklikleri:
Otomatik uzun far
Otomatik park
Kör nokta uyarı
Tabela Okuma
Yaya tanıma
Şerit takip
Tabi şerit takip vs için ön cam değişmesi lazım, ona cam kırılmadıkça bir güncelleme yapamam ama önümüzdeki yıl içinde otomatik park ve kör nokta sistemini entegre edeceğiz.
Yakıt tüketimi çok değişkek, uzun dönem gerçekçi 8 litre diyebilirim, eco mod gerçekten sailing ile falan ciddi yakıt avantajı sağlıyor. Genel olarak artık evimizde binek 2 araç oldu. Bu iki araç hakkında sorularınızı seve seve cevaplarım.
Bazılarınızın bileceği üzere son pist aracımdan sonra otomobillere olan aşkıma bi mesafe koymaya karar verip binek araçlara yöneldim. Astra henüz tamirden çıkmadı ama alıcısı sağolsun bekliyor.
En son böyle bi kombinimiz vardı evde:
Bu kombinden bize 1 yıl hizmet eden astraya ve 4 yıla yakın hizmet eden b180 i uğurladık
Pumamız detaylı foto olarak böyle oldu ve 1 yıldır beraberiz, çok memnunuz:
Puma gerçekten çok atak bir araç, 1.0 ecoboost 125 beygirlik motor aracı rahatlıkla çekiyor, hatta fazla gereksiz hızlı diyebilirim bu segment bir araç için. Sürüşü inanılmaz keyifli, konfor-tutuş dengesi çok yerinde, style+comfort pakette bulunmayan tiptronic vites özelliği kendini hiç aratmıyor, sport sürüş modu ve L şanzıman moduna alınca vites seçimleri oldukça akıllıca, bu pakette bulduğum saçma eksiklikler kol dayama, arka kampana fren olması, sis farına kadar tüm ampüllerin led olup uzunların halojen olması (led taktım ama randıman alamadım, yuvaya oturmadı) ve radar olmasına rağmen acc özelliğinin aktif olmaması, yine de style yani en baz paketine göre oldukça dolu ve çağın gereksinimlerini yakalamış bir araç, uzun dönem tüketimi için dikkatsiz sürüş 6.5 l/100km rahatlıkla diyebilirim. İç malzeme kalitesi segment ihtiyaçlarını karşılıyor ve 1 yıldır en ufak trim sesi sorunu yaşamadık. Bakıma yeni girdi yetkili serviste ve taksitli 1250 tl gibi cüzzi bir rakam ödedik, bakım kapsamında yağ(fmy marka yani opet ) oem hava ve yağ filtresi değişti, yağ bakımı sonrası motor sesi arttı, gerçekten kötü bir yağ ve opetten yakıt alma zorunluluğu olması hoş değil. Overall'da bu piyasada şiddetle tavsiye edeceğim bir araç olur kendisi, mümkünse ST Line alın, 50 bin daha verip zamanında ST-line almadığım için pişmanım.
Sıra geldi evin yeni ağır abisine; VW Passat Variant, 1.4 TSI 150 HP DSG ACT BMT Highline, ve üstüne alınmış zibilyon tane donanım, bu donanımların farkında olmayan eski sahibi, yine eski GS'lı futbolcu Ali Turan'a teşekkür ederim, arabayı epey ucuza satmış oldu
150 hp bu araç için oldukça yetersiz gelmekte, 2.0 tdi 190 lık almak lazım en az, koca cüssesini kaldırmasında baya bi zorlanıyor ama gücüyle işimiz yok, keyfini süreceğiz
Passat'ın konforu 18" lerle epey az geldi ama 235/45 r18 lerle(az bi yanak değil) daha iyi bi konfor beklerdim ve yalıtımı zayıf aracın, özellikle a sütunundan gereğinden fazla ses alıyor, fitillerde bi problem olabilir bakacağım. İlerleyen dönemde kapı içleri(ses kalitesi öncelikli) ve davlumbaz içi(lastik sesini kesmek için) yalıtım yapılabilir.
Yol tutuşu beklentimin gereksiz üstünde, konforlu olmasını tercih ederdim
Arabanın sol tarafını birisini komple anahtarla çizmiş, bu yüzden ucuza almamızda etkisi büyük, onu ya mikron boyatacağım ya da ince ince doldurtup boya koruma yaptıracağım. Ama renk çok sıkıntı bakalım ne olacak
Araç hatasız, boyasız, hasar kayıtsız ve henüz 57 bin km de !
Arabayı almaya sırf discover pro-hayalet ve variant'taki kocamaaan açılır tavan opsiyonlarının hatrına gitmiştim ama inanılmaz ötesi dolu çıktı
360 derece kamera
Anahtarsız giriş
Elektrikli bagaj
Dynaudio ses sistemi
Direksiyon ısıtma
3 bölgeli otomatik klima(arka koltukta priz)
Bagaj içinde sabitleme ve ağırlık taşıma için raylar
Arka cam perdesi
Adaptif Cruise Control
Adaptif farlar
Adaptif Süspansiyon
Sürüş Modu
Ön cam ısıtma
Ahşap iç trim
Yanındaki ekstra kaymakları sıfır kışlık kumholar, yetkili serviste yeni 2500 liralık detaylı bakıma girmiş olması, muayeneye 1 ay önce girmesi, ve sıfır takılmış aküsü cıncık oldu
Bu kadar şımarınca gözüme çarpan donanım eksiklikleri:
Otomatik uzun far
Otomatik park
Kör nokta uyarı
Tabela Okuma
Yaya tanıma
Şerit takip
Tabi şerit takip vs için ön cam değişmesi lazım, ona cam kırılmadıkça bir güncelleme yapamam ama önümüzdeki yıl içinde otomatik park ve kör nokta sistemini entegre edeceğiz.
Yakıt tüketimi çok değişkek, uzun dönem gerçekçi 8 litre diyebilirim, eco mod gerçekten sailing ile falan ciddi yakıt avantajı sağlıyor. Genel olarak artık evimizde binek 2 araç oldu. Bu iki araç hakkında sorularınızı seve seve cevaplarım.
Son düzenleme: