Kullanıcılar bunu bilmediği için kontrollerini de yaptırmadıklarından çok mağdur oldular hocam. Ama triger kontrolü çok zor değil ki bundan haberdar olanlar için. Her iki bakımda bir yağ değişimi yapılırken yetkili servisten ya da ustaya gidiyorsanız ustadan rica edilip yağ boşaltıldıktan sonra alt karter muhafazasının yerinden sökülmesi istenip kayışın durumu kontrol edilebilir. Her 15 bin bakımında trigerin de bir durumuna baktırılması zaten erken deformasyondan dolayı tıkanma veya kopma gibi şeylerin önüne kolayca geçer. İnsanların mağdur olmalarının en büyük sebebi bundan haberdar olmamaları ve haliyle trigeri 80-120 bin km boyunca hiç kontrol ettirmemeleriydi. Tabi zincirle gelenler çok daha garanti olacaktır o ayrı.1.2 Puretech motorlu herhangi bir PSA aracından zincire geçene kadar uzak durmak lazım.
Makyajlı Corsa zincir ile geliyor örneğin.
Bundan sonraki makyajlarda da zincir kullanımına geçeceklerini duyurdular.
Avrupa’da satamadıkları araçları, talep yoğunluğuyla beraber bu coğrafyaya gömdüler. (Bizde de var bir adet ihale.)
Twitter’a “Puretech” diye aratıp sürekli olayları takip edebilirsiniz. Millet bu arabaları tefe koyarken onlar nasılsa satarız diye buraya yığdı, hiçbir bayide araba yokken bunlarda vardı.
Zincirli makyajlılar gelene kadar uzak durmak lazım.
Benim merak ettiğim; zincirle gelen motorda tasarım farklılığına gidilmiş midir ? Saçma mı olur bilemiyorum ama kayışla çalışan 1.2 motorlara, bu güncellenen zincir takılabilir mi ki ?
Son düzenleme: