Toprak

Toprak
Faforitçi
7,055
Marka
Skoda
Öncelikle merhabalar. Kendi aracımdan sonra ailemizin diğer aracı olan abimin Egeasını tanıtmak istedim. Kendisi 2019 model 1.4 Fire Urban Plus Sedan bir Egea. Mart sipariş Nisan 26 teslim. Gün itibariyle tam 4 aylık yaklaşık 4bin km de. Alış hikayesinden kısaca bahsedersek, önceki aracımızdan kurtulmak istememiz ve Fiat bayisinin takasta tüm galerilerden çok daha iyi bir teklif vermesiyle Easy Egea almaya gittik. Easy nin stoklarda olmaması nedeniyle 4bin zamlı fiyattan almak zorunda kalmamız, Urban Plus donanımı ise zamsız olarak bi önceki ayın stoğundan alabilmemiz nedeniyle Easy-Urban Plus arasında normalde 10bin tl olan fark 6bin tl ye düşmüştü. Sıralayacağım farklar nedeniyle bu fırsatı kaçırmak istemedik.
  • Ekransız bir teyp yerine 7 inç dokunmatik ekranlı teyp(malesef carplay kapalı), ve 4 adet ekstra hoparlör ile toplamda 6 hoparlör.
  • Normal far yerine mercekli halojen ve beraberinde halojen gündüz aydınlatmaları yerine gündüz ledi
  • 15 inç kapaklı jant yerine 16inç alaşım jant.
  • Her ne kadar ispatlanamamış olsa da benim ve birçok Egea kullanıcısının inandığı yalıtım farkı
  • Hız sabitleyici, daha gelişmiş yol bilgisayarı ekranı
  • Deri direksiyon, deri vites topuzu
  • Tek yönlü otomatik dijital klima (easy donanımda analog klima geliyor)
  • Direksiyona göre yanan sis farları, birkaç ufak görünüm detayı
  • Belki de en önemlisi 6 adet hava yastığı ve sayamadığım ufak tefek bir çok farklılık.

Bence 6bin tl ye değdi, sizce?

(Fotoğraflara tıklayarak büyütebilirsiniz kötü görünmemesi adına küçük olarak ekledim, araç şahsıma ait olmadığı için de plakası kapalı)
IMG_20190427_142757.jpg

Bu fotoğrafı aldığımızın ertesi günü henüz 26km de iken cam filminden dakikalar önce çekmiştim. Ailemizde çocuk olduğu için arka camlar ciddi derecede koyu, ön kapılar ve en arka cam sürüşü engellemeyecek şekilde güneşi kesmesi için orta koyulukta filmli. Ek olarak o gün fabrikanın sonradan çaldığı ön 2 kapının alt tarafı için fitil ve kaputun ön tarafı için fitil alındı. Kapı fitilleri yalıtımda kaput fitili de motor bölümünün temizliğinde fark yarattı. İkisi toplamda 80tl gibi bi para yapıyodu o gün, bunu okuyan egea kullanıcısı var ise zaman kaybetmeden alıp takmalı faydasını görür

IMG_20190427_142723_1.jpg

Aracımızın içi ise bu şekilde. Ön taraf ciddi anlamda yumuşak. Önceki aracımız B5 Passat ile karşılaştırırsak bi miktar daha yumuşak diyebilirim. Tokluğu konusunda da bi tık daha düşük diyebiliriz ama rahatsı edecek bi durum yok. Ön kapılar da benzer bir malzemeyle yumuşak ama arkalar bildiğimiz sert plastik. 4000km de köy yollarına da girdik ciddi kötü yollardan da geçtik, şuan için trim sesi tamamen sıfır.
Ses sistemi de 4 büyük hoparlör 2 de tweeter olmak üzere 6 hoparlörlü, aracın fiyatını düşünürsek bu fiyat için gayet iyi bence. Önceden olan aux kaldırılmış usb, blueetoth mevcut. Ayrıca teypte sesli komut özelliği de mevcut ancak navigasyonumuz olmadığı için anca arama yapıyoruz. Telefon bağlıyken gelen mesajları sesli okuma gibi huyları da var :D

Malesef elimde kaput içinin fotoğrafı olmadan performansı hakkında konuşacağım. Aracımız hantallığıyla bilinen 1.4 Fire motorun 16v 95hp 127nm torklu versiyonu (yani tüm Egea modellerindeki motor). İnanılmaz kısa oranlı 6 ileri manuel şanzıman. 6. vites 3000rpm de yaklaşık 120km/h. Şehir içi kullanımlarda 65-70km/h gibi son vitesi isteyen, dur kalklarda elimizi vitesten bırakamadığımız bi şanzıman yani. Peki nasıl bu arabanın gidişi? Gerçekten aşırı dik yokuşlarda lastik tutunduğu sürece bu oranlarla gidemeyeceği yer yok. Sıfırdan kalktığımız zaman 60-70 li hızlara kadar çok atik hissettiriyor, daha sonrasında ivmelenmesi azalıyor. Uzun yolda ise uzun rampalarda 4. viteste devir çevirdiğimiz oluyor malum atmosferik motor. Yine bir önceki aracımız atmosferik B5 passat ile karşılaştırırsak, son hız hariç baya benzerler.

Gelelim yakıt konusuna. Tamamen şehir içi, ortalama hız 20km/h altı kullanıyoruz 8x2 km olarak sabah ve akşam günün en yoğun saatlerinde toplamda günde 16km kullanıldığı koşullarda 10litre/100km gibi bi tüketim söz konusu. Şehir dışı tüketim olarak da Ankara-Antalya yaptı 3 kişi + orta-dolu bagaj ile mümkün olduğunca 100-105 sabitleyici ile toroslarda dediğim gibi 4. vitesde devir çevirerek 4.8 yakmış, aynı yolun dönüşünü kayda değmeyecek yük farkıyla 5.4 ile tamamladı. Tamamen düz rotalarda 4.5 civarına inebilir ama daha altını sanmıyorum.

Yukarıdaki tüketimler tamamen klimalı kullanım, hatta 4bin km sinin en az 3500km sinde kliması açıktır. Klima performansı olarak da Fiat grubu araçlar genelde beğenilir zaten. Yanılmıyorsam fan hızı 6-7 kademeli, daha 2. kademeyi geçmedik. Ön cam için buğu çözme tuşu da ekstrası. Komple buğulanmış camı 2 saniyede tertemiz yapabiliyor sevdiğim bir özellik.

IMG_20190813_111153.jpg

Fotoğraftan da görebileceğiniz üzere aracı pek sakınmıyoruz, yani konfor konusunda baya tecrübe edindik. Egea'dan kesinlikle 150bin tl üzeri C segment arabaların konforunu beklememelisiniz. Boyut olarak birçok C sınıfı araçla karşılaştırılıp başarılı çıkabilir, ancak konfor ve kalite konusunda B+ dediğimiz segmente daha denk. Hatta Easy donanıma direkt B sınıfı demekte bi sakınca görmüyorum.

IMG_20190608_173508.jpg

Arabayı kötü hatırlamayın diye az önceki toz içindeki fotoğrafından sonra yeni yıkanmış halinin fotoğrafıyla yazımı bitirmek istiyorum. Gelelim sadete; Ezber Bozdu mu? Bu aracın bir Fiat olduğunu ve Lineanın devamı niteliğinde olduğunu düşünürsek evet, ama otomobil dünyasında yeni bir devir açar mı dersek alakası bile yok. Özellikle aldığımız dönemdeki fiyat ve segment rakiplerine nazaran başarılı olduğunu düşünüyorum.

Araba hakkında çok bilgi verememiş olabilirim, başlarda neredeyse abimden çok sürmüş olsam da kendisini son zamanlarda kendi arabam dolayısıyla pek göremiyorum. Yolcu olarak değil ama sürücüsü olarak tecrübem bu kadarına elverdiği için nelerden bahsedebileceğim hakkında pek fikrim yok. Ancak sizlerin soruları olursa elimden geldiğince yardımcı olmak isterim. Vaktinizi ayırıp buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim :)
 
Son düzenleme:
120 ile 3000 devir gayet iyi bir değer o motor için,ben de 70 le giderken 3000 devir 6. vites sandım siz inanılmaz kısa deyince :) Aracınız hayırlı olsun,6 bin liraya kesinlikle değmiş.
 
120 ile 3000 devir gayet iyi bir değer o motor için,ben de 70 le giderken 3000 devir 6. vites sandım siz inanılmaz kısa deyince :) Aracınız hayırlı olsun,6 bin liraya kesinlikle değmiş.
Teşekkürler, önceki passatta 5 vitesken aynı oran olunca insan hacim düşse bile 20 yıl sonranın 6 ilerisinde daha uzun oran bekliyor, kısa diye düşünmem bundan biraz da
 
Emeğinize sağlık. Bence yeteri kadar bilgi vermişsiniz.

Aradaki fiyat farkı değmiş. Alaşım jant, dijital klima vb. aracı değerli kılan şeyler bence.

Yakıt tüketimi gayet iyi. Bu donanımda 6 hava yastığı olduğunu bilmiyordum. Öğrendiğim iyi oldu. Bizim Civic’te de 6 hava yastığı vardı. Ama aradaki fiyat farkını düşününce çok iyi bence.

Kazasız belasız ve keyifli sürüşler diliyorum. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
Öncelikle merhabalar. Kendi aracımdan sonra ailemizin diğer aracı olan abimin Egeasını tanıtmak istedim. Kendisi 2019 model 1.4 Fire Urban Plus Sedan bir Egea. Mart sipariş Nisan 26 teslim. Gün itibariyle tam 4 aylık yaklaşık 4bin km de. Alış hikayesinden kısaca bahsedersek, önceki aracımızdan kurtulmak istememiz ve Fiat bayisinin takasta tüm galerilerden çok daha iyi bir teklif vermesiyle Easy Egea almaya gittik. Easy nin stoklarda olmaması nedeniyle 4bin zamlı fiyattan almak zorunda kalmamız, Urban Plus donanımı ise zamsız olarak bi önceki ayın stoğundan alabilmemiz nedeniyle Easy-Urban Plus arasında normalde 10bin tl olan fark 6bin tl ye düşmüştü. Sıralayacağım farklar nedeniyle bu fırsatı kaçırmak istemedik.
  • Ekransız bir teyp yerine 7 inç dokunmatik ekranlı teyp(malesef carplay kapalı), ve 4 adet ekstra hoparlör ile toplamda 6 hoparlör.
  • Normal far yerine mercekli halojen ve beraberinde halojen gündüz aydınlatmaları yerine gündüz ledi
  • 15 inç kapaklı jant yerine 16inç alaşım jant.
  • Her ne kadar ispatlanamamış olsa da benim ve birçok Egea kullanıcısının inandığı yalıtım farkı
  • Hız sabitleyici, daha gelişmiş yol bilgisayarı ekranı
  • Deri direksiyon, deri vites topuzu
  • Tek yönlü otomatik dijital klima (easy donanımda analog klima geliyor)
  • Direksiyona göre yanan sis farları, birkaç ufak görünüm detayı
  • Belki de en önemlisi 6 adet hava yastığı ve sayamadığım ufak tefek bir çok farklılık.

Bence 6bin tl ye değdi, sizce?

(Fotoğraflara tıklayarak büyütebilirsiniz kötü görünmemesi adına küçük olarak ekledim, araç şahsıma ait olmadığı için de plakası kapalı)
Ekli dosyayı görüntüle 20428

Bu fotoğrafı aldığımızın ertesi günü henüz 26km de iken cam filminden dakikalar önce çekmiştim. Ailemizde çocuk olduğu için arka camlar ciddi derecede koyu, ön kapılar ve en arka cam sürüşü engellemeyecek şekilde güneşi kesmesi için orta koyulukta filmli. Ek olarak o gün fabrikanın sonradan çaldığı ön 2 kapının alt tarafı için fitil ve kaputun ön tarafı için fitil alındı. Kapı fitilleri yalıtımda kaput fitili de motor bölümünün temizliğinde fark yarattı. İkisi toplamda 80tl gibi bi para yapıyodu o gün, bunu okuyan egea kullanıcısı var ise zaman kaybetmeden alıp takmalı faydasını görür


Aracımızın içi ise bu şekilde. Ön taraf ciddi anlamda yumuşak. Önceki aracımız B5 Passat ile karşılaştırırsak bi miktar daha yumuşak diyebilirim. Tokluğu konusunda da bi tık daha düşük diyebiliriz ama rahatsı edecek bi durum yok. Ön kapılar da benzer bir malzemeyle yumuşak ama arkalar bildiğimiz sert plastik. 4000km de köy yollarına da girdik ciddi kötü yollardan da geçtik, şuan için trim sesi tamamen sıfır.
Ses sistemi de 4 büyük hoparlör 2 de tweeter olmak üzere 6 hoparlörlü, aracın fiyatını düşünürsek bu fiyat için gayet iyi bence. Önceden olan aux kaldırılmış usb, blueetoth mevcut. Ayrıca teypte sesli komut özelliği de mevcut ancak navigasyonumuz olmadığı için anca arama yapıyoruz. Telefon bağlıyken gelen mesajları sesli okuma gibi huyları da var :D

Malesef elimde kaput içinin fotoğrafı olmadan performansı hakkında konuşacağım. Aracımız hantallığıyla bilinen 1.4 Fire motorun 16v 95hp 127nm torklu versiyonu (yani tüm Egea modellerindeki motor). İnanılmaz kısa oranlı 6 ileri manuel şanzıman. 6. vites 3000rpm de yaklaşık 120km/h. Şehir içi kullanımlarda 65-70km/h gibi son vitesi isteyen, dur kalklarda elimizi vitesten bırakamadığımız bi şanzıman yani. Peki nasıl bu arabanın gidişi? Gerçekten aşırı dik yokuşlarda lastik tutunduğu sürece bu oranlarla gidemeyeceği yer yok. Sıfırdan kalktığımız zaman 60-70 li hızlara kadar çok atik hissettiriyor, daha sonrasında ivmelenmesi azalıyor. Uzun yolda ise uzun rampalarda 4. viteste devir çevirdiğimiz oluyor malum atmosferik motor. Yine bir önceki aracımız atmosferik B5 passat ile karşılaştırırsak, son hız hariç baya benzerler.

Gelelim yakıt konusuna. Tamamen şehir içi, ortalama hız 20km/h altı kullanıyoruz 8x2 km olarak sabah ve akşam günün en yoğun saatlerinde toplamda günde 16km kullanıldığı koşullarda 10litre/100km gibi bi tüketim söz konusu. Şehir dışı tüketim olarak da Ankara-Antalya yaptı 3 kişi + orta-dolu bagaj ile mümkün olduğunca 100-105 sabitleyici ile toroslarda dediğim gibi 4. vitesde devir çevirerek 4.8 yakmış, aynı yolun dönüşünü kayda değmeyecek yük farkıyla 5.4 ile tamamladı. Tamamen düz rotalarda 4.5 civarına inebilir ama daha altını sanmıyorum.

Yukarıdaki tüketimler tamamen klimalı kullanım, hatta 4bin km sinin en az 3500km sinde kliması açıktır. Klima performansı olarak da Fiat grubu araçlar genelde beğenilir zaten. Yanılmıyorsam fan hızı 6-7 kademeli, daha 2. kademeyi geçmedik. Ön cam için buğu çözme tuşu da ekstrası. Komple buğulanmış camı 2 saniyede tertemiz yapabiliyor sevdiğim bir özellik.


Fotoğraftan da görebileceğiniz üzere aracı pek sakınmıyoruz, yani konfor konusunda baya tecrübe edindik. Egea'dan kesinlikle 150bin tl üzeri C segment arabaların konforunu beklememelisiniz. Boyut olarak birçok C sınıfı araçla karşılaştırılıp başarılı çıkabilir, ancak konfor ve kalite konusunda B+ dediğimiz segmente daha denk. Hatta Easy donanıma direkt B sınıfı demekte bi sakınca görmüyorum.


Arabayı kötü hatırlamayın diye az önceki toz içindeki fotoğrafından sonra yeni yıkanmış halinin fotoğrafıyla yazımı bitirmek istiyorum. Gelelim sadete; Ezber Bozdu mu? Bu aracın bir Fiat olduğunu ve Lineanın devamı niteliğinde olduğunu düşünürsek evet, ama otomobil dünyasında yeni bir devir açar mı dersek alakası bile yok. Özellikle aldığımız dönemdeki fiyat ve segment rakiplerine nazaran başarılı olduğunu düşünüyorum.

Araba hakkında çok bilgi verememiş olabilirim, başlarda neredeyse abimden çok sürmüş olsam da kendisini son zamanlarda kendi arabam dolayısıyla pek göremiyorum. Yolcu olarak değil ama sürücüsü olarak tecrübem bu kadarına elverdiği için nelerden bahsedebileceğim hakkında pek fikrim yok. Ancak sizlerin soruları olursa elimden geldiğince yardımcı olmak isterim. Vaktinizi ayırıp buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim :)
güzel anlatım olmuş teşekkürler kapı altı lastik nereye koydunuz ve kaputa
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
Ne istediğini bilenlerin arabası.1,4 yetersiz bir motor evet gidişine göre çok yakıyor.Ancak 5 sene önce az yakan atmosferik de yoktu.Ve 5 sene önceki arabalarla aynı fiyata 0 alındığı düşünülürse çok mantıklı bir f/P ürünü olduğunu herkes görecektir.Kazasız belasız iyi sürüşler diliyorum
 
Ne istediğini bilenlerin arabası.1,4 yetersiz bir motor evet gidişine göre çok yakıyor.Ancak 5 sene önce az yakan atmosferik de yoktu.Ve 5 sene önceki arabalarla aynı fiyata 0 alındığı düşünülürse çok mantıklı bir f/P ürünü olduğunu herkes görecektir.Kazasız belasız iyi sürüşler diliyorum


güzel anlatım olmuş teşekkürler kapı altı lastik nereye koydunuz ve kaputa
1.4 fire motor böyle yakıyorsa gerçekten iyi aldığınız dönemdeki fiyat avantajı ile fazlasıyla güzel bir tercih olmuş kazasız belasız binin İnşAllah
Teşekkür ediyorum.

Kapının her yerinde fitil mevcut ancak alt tarafında marşpiyele denk gelen kısım boyan boya boş, ön iki kapının orasına kaputta ise sadece kaput ile tamponun kesiştiği kısımda yok oraya toplmda 3 parça ekleniyor
 
Teşekkür ediyorum.

Kapının her yerinde fitil mevcut ancak alt tarafında marşpiyele denk gelen kısım boyan boya boş, ön iki kapının orasına kaputta ise sadece kaput ile tamponun kesiştiği kısımda yok oraya toplmda 3 parça ekleniyor
arkadaşın egeasına ekliyelim ucuz ve faydalı bir parça maliyet düşürmek amaçlı eklememeleri ilginç sonuçta ucuz bir ek ::)
 
kısa oranlı vites sayesinde devir çeviriyor sanırım şanzıman oranları 1.3 multijet ile aynı olabilirmi acaba ve motorun sesi nası içeriye güzel geliyormu
 
arkadaşın egeasına ekliyelim ucuz ve faydalı bir parça maliyet düşürmek amaçlı eklememeleri ilginç sonuçta ucuz bir ek ::)
Başlarda varmış, sonradan serviste ayrı satmaya başlamışlar duyduğuma göre. Kapı içlerinin alt tarafının ve kaput içinin kirlenmesini de baya azaltıyor. Yalıtıma da faydası var tavsiye ederim ben de. Delik yerleri yuvarlak yapışkan bir malzeme var onu söküp altından çıkan deliğe fitilin tırnaklarını sokuyorsunuz

kısa oranlı vites sayesinde devir çeviriyor sanırım şanzıman oranları 1.3 multijet ile aynı olabilirmi acaba ve motorun sesi nası içeriye güzel geliyormu
Yani normal kullanımda 110-120ye kadar zaten 3bin deviri geçmiyor ondan sonrasında da motor sesinden ziyade rüzgar sesi geliyor motor baya sessiz çünkü. Şanzıman da 1.3 dizelde 5 ileri bizde 6 ileri yani farklı, son oran da farklıdır hatta yanılmıyorsam bizim 3bin devirde gördüğümüz hızı onlar 2500 civarı görüyor dizel olması nedeniyle 1 vites eksiğine rağmen
 
Başlarda varmış, sonradan serviste ayrı satmaya başlamışlar duyduğuma göre. Kapı içlerinin alt tarafının ve kaput içinin kirlenmesini de baya azaltıyor. Yalıtıma da faydası var tavsiye ederim ben de. Delik yerleri yuvarlak yapışkan bir malzeme var onu söküp altından çıkan deliğe fitilin tırnaklarını sokuyorsunuz


Yani normal kullanımda 110-120ye kadar zaten 3bin deviri geçmiyor ondan sonrasında da motor sesinden ziyade rüzgar sesi geliyor motor baya sessiz çünkü. Şanzıman da 1.3 dizelde 5 ileri bizde 6 ileri yani farklı, son oran da farklıdır hatta yanılmıyorsam bizim 3bin devirde gördüğümüz hızı onlar 2500 civarı görüyor dizel olması nedeniyle 1 vites eksiğine rağmen
kazasız belasız kullanmanız dileğiyle fiyatına göre güzel araç bence sanırım muadillerine göre alınası bir araç bu fiyat aralığında
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
B segmentler icinde en alinasi rakip, c segmentlere ise guzel bir alternatif ( ozellikle hacim anlaminda ) olarak goruyorum bu araci hep. Hatta kafamda ki bazi araclar c segmentse bu arac da c segmentte olmayi hak ediyor diye dusundugum bir model bile diyebilirim. Uzun yolculuklarda ust devirlerde ve yuksek hizlarda biraz daha fazla ozgurluk isteyenler haric cogu acidan kullanicilari memnun edebilecek bir motora sahip.

Fiyat avantaji dusunuldugunde guzel bir secim. Allah kaza bela gostermesin insaallah.
 
Son düzenleme:
hayırlı olsun kazasız belasız. 6bintl ye opsiyonlar şahane ve tam olması gerektiği gibi. egea tr şartlarında f/p olarak gerçekten mantıklı bir araç iyi günlerde kullanmak nasip olsun..
B segmentler icinde en alinasi rakip, c segmentlere ise guzel bir alternatif ( ozellikle hacim anlaminda ) olarak goruyorum bu araci hep. Hatta kafamda ki bazi araclar c segmentse bu arac da c segmentte olmayi hak ediyor diye dusundugum bir model bile diyebilirim. Uzun yolculuklarda ust devirlerde ve yuksek hizlarda biraz daha fazla ozgurluk isteyenler haric cogu acidan kullanicilari memnun edebilecek bir motora sahip.

Fiyat avantaji dusunuldugunde guzel bir secim. Allah kaza bela gostermesin insaallah.
Teşekkür ediyorum, özellikle bizim aldığımız dönem daha bi fiyat/performans aracıydı 4 ayda bikaç kere zam geldi. Şuanki Easy parasına aldığımızı ve stok muhabbetinden gelen fırsatı düşünürsek baya avantajlı bi fiyata aldık, inşallah uzun yıllar da binmek istiyor abim
 
  • Beğeni
Tepkiler: hondapower ve Cenk
Aracınız hayırlı olsun hocam. Bizde Haziran'da temmuz çıkış metalik renk 1.4 easy aldık. Bizim aldığımız dönemde urbanla arasında 9-10k fiyat farkı vardı. Babamda şirket aracı olarak 301 kullandığı için günlük kullanımda yeterli donanımları sunuyordu easy. Biz aldığımızda stil paket farkı 6k idi. Siz 6k ya urban plus almissiniz. Acaba ne kadara aldınız sorması ayıp? Güzel günlerde kullanın inşallah.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
Aracınız hayırlı olsun hocam. Bizde Haziran'da temmuz çıkış metalik renk 1.4 easy aldık. Bizim aldığımız dönemde urbanla arasında 9-10k fiyat farkı vardı. Babamda şirket aracı olarak 301 kullandığı için günlük kullanımda yeterli donanımları sunuyordu easy. Biz aldığımızda stil paket farkı 6k idi. Siz 6k ya urban plus almissiniz. Acaba ne kadara aldınız sorması ayıp? Güzel günlerde kullanın inşallah.
Hocam mart ayındaki fiyatlara göre 75bin tl fatura kesildi. Eski aracımızı da takasa verdiğimiz için 55bin tl gibi bi ödeme yaptık. Bu 62bin tl ye easy verdikleri dönemdi ancak stok kalmadığı için 69bin tl ye verebileceklerini söylemişlerdi 75e urban aldık 3 gün sonra ona da zam geldi 79bin tl oldu zaten
 
Hayırlı olsun. Ön kapının üst tarafındaki plastikler yumuşak mı? Daha önceden sertti güncelleme mi gelmiş?
 
Hayırlı olsun. Ön kapının üst tarafındaki plastikler yumuşak mı? Daha önceden sertti güncelleme mi gelmiş?
Easy de sertti urban plus donanımda yumuşak. Urban donanımda da serttir belki plus versiyonu biz aldığımızda yeni çıkmıştı urban versiyonun güncellenmiş hali olarak. Bikaç donanım farkı var ve iç mekan tasarımı ufak bi değişikliğe uğramış belki yumuşağa geçilmiştir o güncellemeyle. Yine de öyle çok yumuşak değildi hatırladığım kadarıyla emin olamadım şuan