Fiat Egea, Almanya’da Sınıfının En Dayanıklı Otomobili Seçildi!

Baris Inselel

Yönetim
Editör
2,170
Tofaş’ta üretilerek dünyanın pek çok farklı noktasına “Tipo” ismiyle ihraç edilen Fiat Egea, Almanya’da “segmentinin en dayanıklı otomobili” seçildi.
Fiat Chrysler Automobiles’a (FCA) bağlı 400 fabrikanın yer aldığı WCM -Dünya Klasında Üretim Programı- değerlendirmesinde, otomobil fabrikaları içerisinde en yüksek puanla “Altın Seviye”deki Tofaş’ın ürettiği Egea, kalitesiyle ihracat pazarlarında da ezberleri bozmayı sürdürüyor. Avrupa’ya “Tipo” ismiyle ihraç edilen Egea, otomotiv endüstrisinin kalbi olarak kabul edilen Almanya’da sınıfının en dayanaklı ve sorunsuz aracı seçildi. Almanya’nın resmi araç muayene merkezi GTÜ tarafından gerçekleştirilen, otomobillerin güçlü ve zayıf yanlarını ortaya koyarak, otomobil satın almak isteyenler için rehber...

Okumaya devam et...


 
Taksicilerin tercihi olması yeterli gösterge. Kalitesiz, ekonomik, ucuz, dayanıklı...
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Fiat Egea (Tipo) için sınıflandırmalar bu şekilde.
Ekran Alıntısı.PNG

Kaynak
 
Yazıda sadece göz gezdirdim kompakta dikkat etmedim, evet kompakt c sınıfı oluyor. C sınıfında 1. olabileceğini sanmıyorum. Ancak B veya B+ sınıfta 1. olabilir diye düşünüyorum.

B sınıfı supermini oluyor. B+ diye bir sınıf duymadım, zaman zaman buralarda büyük b sınıfı araçlar için yazılan ama aslında olmayan bir sınıf.
Kompakt yani c sınıfında olmuş.
 
Bu karşılaştırmanın farklı bir nedeni olduğunu düşünüyorum. Corolla varken Egea'ya C segmentinde laf düşmez bence sağlamlık konusunda.
 
1.6 dizel sedanı ile kısa bir samimiyetim oldu ,bir araç bu kadar mı kolay arkasını bırakır,30 km ile çok keskin olmayan bir virajda arka direkt öne geldi ve bunu bir kere yapmadı girdiğim her virajda bıraktı ,önce lastik sandım ama lastikler 1 senelikti keza araçta daha 1 senelikti,yol sesi motor sesi hep içeride idi ,inince resmen yorgunluktan bitap düştüm.
 
Japonlar şaşkın

Japonlar zaten Avrupa'da çok satmıyor da, ben şaşırdım.
1.4 yağ yakıyor, 1.3 mjette de bir sorun vardı araç marş almıyormuş, bagajları su alıyor. Bunun gibi çeşitli birçok sorun var, sizler de görmüşsünüzdür. Tek tük görülen şeyler de değil, hk. bayağı yazılan sorunlar. Ya sorunlu araçların hepsi Türkiye'de yada diğer markalarda durum daha vahim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
Japonlar zaten Avrupa'da çok satmıyor da, ben şaşırdım.
1.4 yağ yakıyor, 1.3 mjette de bir sorun vardı araç marş almıyormuş, bagajları su alıyor. Bunun gibi çeşitli birçok sorun var, sizler de görmüşsünüzdür. Tek tük görülen şeyler de değil, hk. bayağı yazılan sorunlar. Ya sorunlu araçların hepsi Türkiye'de yada diğer markalarda durum daha vahim.
Avrupa'da hb ve sw ağırlık kullanılıyor belki bu sorunlar sedana özgüdür (motor sorunları hariç tabi) ülkemizde ağırlıklı sedan kullanıldığı için sorunlar daha fazla göze çarpıyor olabilir
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Japonlar zaten Avrupa'da çok satmıyor da, ben şaşırdım.
1.4 yağ yakıyor, 1.3 mjette de bir sorun vardı araç marş almıyormuş, bagajları su alıyor. Bunun gibi çeşitli birçok sorun var, sizler de görmüşsünüzdür. Tek tük görülen şeyler de değil, hk. bayağı yazılan sorunlar. Ya sorunlu araçların hepsi Türkiye'de yada diğer markalarda durum daha vahim.
1.4 atmo avrupada olmayabilir ya
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina