%30 güç ön tekerlere aktarılırken %70'i arkalara yollanan awd bir aracın, fwd gibi yanlamasını zaten bekleyemezsiniz. %0 ön, %100 arka gibi bir güç dağılımı söz konusu değil sonuçta. Zaten awd araçlar hiç bir zaman fwd'ler gibi drift yapamaz, bu sunnidir. Gövdeye bütün halde açı verilir. Arkaya daha fazla güç gidiyorsa gönderdiğim videoda olduğu gibi daha keskin direksiyon hareketleriyle arka tarafla biraz daha fazla oynanabilir. Ben hiç bir awd hothatch'in bu şekil bir etap tamamladığını görmedim açıkçası. Tamamlıyorsa bile ciddi bilek ve tecrübe isteyen bir şeydir ki sahip olan herkesin yapabileceği bir şey değildir. Çok inanırsanız golf r'da bunu yapabiliyor ama focus rs gibi sürekliliği yok. Rs'deki drift mode sadece sunni driftin daha kolay yapılabilmesi için koyulan elektronik bir sistemdir. Frenlerin alev alması meselesine gelince, ben yeterince zorlandığında ısındığında frenlerden duman atan, yer yer bölgesel alev alan çok araç gördüm. Frenlerin alev alması mevzusunun drift mode'un fiyasko olmasıyla ne alakası var bağlantı da kuramadım açıkçası.