Ford Mustang EuroNcap 2 yıldız aldı.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustang belgeselini izlediğimde söyledikleri şey yanlış hatıralmıyorsam çelikten üretilen tek spor otomobil gibi birşey söylemişerdi mustang aşığı biri olarak üzüldüm açıkcası
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
A sütunu bildiğin eğilip bükülüyor, onun neticesinde tavan çöküyor, üstüne airbagler yeterince şişmiyor. Ansys'te kırılma testleri yaptığım zaman oluşan sonuçları izledim resmen videoda. Tam bir rezalet bu. Umarım makyajla düzeltmişlerdir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Burda bi arkadaş paylaşmıştı galiba, kendi arabasının yanına bu kasa bi mustang yanaşmış o da fotoğraflamış, sonrasında da araca karı-koca ve 2 çocuk bindiğini söylemişti. Burda da haklı olarak helal olsun ne güzel tarzı yorumlar yapılmıştı.

Şimdi Ford'un bu aileye ve çocuklarına yaptığa yamuğa bak. Kavgada söylenmez o çocuk güvenliği yüzdesi.

%32. yüzde? otuziki? sen? milyor?
 
Egea ile kıyas olayının başlamadan bitmesini diliyorum. Otopark takipçilerine elma ile armutu karıştırmak yakışmaz çünkü. Değerler kötü ama rakiplerine, kendi dengindeki araçlara bakıp ona göre yorum yapmak lazım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın
Bu testlerin zaman içinde tutarlılığı değiştiği için de bu tarz durumlar,puanlar ortaya çıkıyor olabilir. Atıyorum 2013 yılında A sütunundaki eğrilme veya yaya güvenliği -1 puan yazarken 2016'da -2 olabiliyor veya araçlara çarptırılan nesnelerin, aracın çarptığı engellerin hızı,ağırlığı da değişiyor olabilir, standartı değişken gibi anlıyorum. Tabii bu değişimler bu kadar dramatik sonuçlar vermez de bir yandan.

Yeni nesil American Muscle tayfasının genel plastik hissiyatı yalan değilmiş diyebiliriz bu durumda.
 
Egea ile kıyas olayının başlamadan bitmesini diliyorum. Otopark takipçilerine elma ile armutu karıştırmak yakışmaz çünkü. Değerler kötü ama rakiplerine, kendi dengindeki araçlara bakıp ona göre yorum yapmak lazım.
Güvenlik olarak kıyas edilecektir ister istemez. Sonuçta kaza bu, kaza anında markaya modele bakılmaz. Ölen oldu mu, iyi korudu mu ona bakılır.
 
Güvenlik olarak kıyas edilecektir ister istemez. Sonuçta kaza bu, kaza anında markaya modele bakılmaz. Ölen oldu mu, iyi korudu mu ona bakılır.
Kaza anında markaya modele bakılır. Aynı markanın farklı sınıflarındaki araçları bile kıyaslamak hatayken en hafifi 1600 kg, 317 bg olan ve aile aracı olarak üretilmemiş bir araba ile aile arabası olarak pazarlanan sıradan bir günlük otomobilin güvenliğini karşılaştırmak faydasız bir yorum yapmaktan öteye gitmez. Euro N Cap web sitesini inceleyin örneğin SUV modellerin kaç tanesi yaya güvenliğinden ne kadar not alabilmiş? Demek ki araçtan araca, sınıftan sınıfa fark var.
 
Kaza anında markaya modele bakılır. Aynı markanın farklı sınıflarındaki araçları bile kıyaslamak hatayken en hafifi 1600 kg, 317 bg olan ve aile aracı olarak üretilmemiş bir araba ile aile arabası olarak pazarlanan sıradan bir günlük otomobilin güvenliğini karşılaştırmak faydasız bir yorum yapmaktan öteye gitmez. Euro N Cap web sitesini inceleyin örneğin SUV modellerin kaç tanesi yaya güvenliğinden ne kadar not alabilmiş? Demek ki araçtan araca, sınıftan sınıfa fark var.
Yaya güvenliği olarak olacaktır illa ki ama kaza anında arabanın içindeki yolcuları koruması anlamında sınıf olarak ayırt edilme olmaz. Ya yolcularını iyi korur yada kötü korur. Bu araba apaçık belli ki yolcularını koruyamıyor. Ben alacağım sıfır bir arabanın beni en iyi şekilde korumasını istiyorum hele ki böyle servet harcanarak alınan arabanın. Aldığınız bi c sınıfı arabanın bile altındaki güvenlik durumu kabul edilebilir bir durum değil. Bu çok büyük eksikliktir ve insan hayatına değer verilmediğini bile gösterir benim gözümde kimse kusura bakmasın. Bundan kaç ay öncesine kadar Nissan gibi saygın bir firmada bile benzer durum görüldü. Latin Amerikada sattıkları arabanın ne durumda olduğunu gördük ama buna karşın Nissan üretimini durdurağını açıkladı ki bu da benim için yeterli değil. Yine Ford gibi saygın bir firmanın en çok bilinen ve sevilen modellerinden, efsane modellerinden, biri bugün böyle bir tabloyla karşımızda. Yakışmadı Ford...
 
Kaza anında markaya modele bakılır. Aynı markanın farklı sınıflarındaki araçları bile kıyaslamak hatayken en hafifi 1600 kg, 317 bg olan ve aile aracı olarak üretilmemiş bir araba ile aile arabası olarak pazarlanan sıradan bir günlük otomobilin güvenliğini karşılaştırmak faydasız bir yorum yapmaktan öteye gitmez. Euro N Cap web sitesini inceleyin örneğin SUV modellerin kaç tanesi yaya güvenliğinden ne kadar not alabilmiş? Demek ki araçtan araca, sınıftan sınıfa fark var.
Bence yanlış düşünüyorsunuz, o adamın ayağı oraya sıkışıp koptumu koptu.. Kafanın zaten vurmadığı yer kalmadı, önemli olan insana ne olduğu bunda segment aranmamalı.. Şu dönemde güvenli araba yapamıyorlarsa diycek birşey yok ve o araç 62 ile değil daha yüksek hızlarda çarpışacaktır spor araç neticede..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...