Full Drivetrain swap. Audi --> VW

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sleeper ne demek biraz araştırın bence. Zaten forumun ahalisi sizlere Volvoları vs. önermiş, gerekeni yapmışlar yani. Sleeper sevmek demek, E39 M5 düşünmek demektir. T6 atılmış Station Volvo demektir. Sleeper, günlük hayatta kimsenin arabanıza bakmaması demektir. Scirocco gibi Coupe ve alçak bir otomobile sleeper demek doğru değil.

Proje için de şunları söyleyebilirim: Teknik bilginizin yetersiz olduğunu kendiniz söylemişsiniz, hal böyleyken bu kadar büyük bir projeye başlamanız çok hatalı olur. Araştırın, sanayideki ustalarla konuşun her konu hakkında ciddi derecede bilgi edinin. İnternet elinizin altında, okuyun yapmak istediğiniz şeyleri...

Böyle projelere başlamak için bence ilk başta araç toplamakla başlamalı. Hepimiz forumdaki Techno Violet E34'e ve yeni alınan E39'a hayranlıkla bakıyoruz, çok temiz diyoruz. Bu temizliğin altında yatan onlarca saat çalışma, parça arayışı vs. vardır diye düşünüyorum. (Sahibinin rumuzunu hatırlayamadım, kusuruma bakmasın lütfen.) Bu parçaları aramak, bulmak, takmak vs. size keyif veriyor mu bir bakının. Maddi olarak ne kadar yoruyor onlara da bakının.

Eski model araçlara bakmıyorum pas vs. için diyorsanız, bu projelere hiç girmeyin yani. Öyle problemler çıkar ki karşınıza, keşke derdim pas olsa dersiniz...
 
Sleeper ne demek biraz araştırın bence. Zaten forumun ahalisi sizlere Volvoları vs. önermiş, gerekeni yapmışlar yani. Sleeper sevmek demek, E39 M5 düşünmek demektir. T6 atılmış Station Volvo demektir. Sleeper, günlük hayatta kimsenin arabanıza bakmaması demektir. Scirocco gibi Coupe ve alçak bir otomobile sleeper demek doğru değil.

Proje için de şunları söyleyebilirim: Teknik bilginizin yetersiz olduğunu kendiniz söylemişsiniz, hal böyleyken bu kadar büyük bir projeye başlamanız çok hatalı olur. Araştırın, sanayideki ustalarla konuşun her konu hakkında ciddi derecede bilgi edinin. İnternet elinizin altında, okuyun yapmak istediğiniz şeyleri...

Böyle projelere başlamak için bence ilk başta araç toplamakla başlamalı. Hepimiz forumdaki Techno Violet E34'e ve yeni alınan E39'a hayranlıkla bakıyoruz, çok temiz diyoruz. Bu temizliğin altında yatan onlarca saat çalışma, parça arayışı vs. vardır diye düşünüyorum. (Sahibinin rumuzunu hatırlayamadım, kusuruma bakmasın lütfen.) Bu parçaları aramak, bulmak, takmak vs. size keyif veriyor mu bir bakının. Maddi olarak ne kadar yoruyor onlara da bakının.

Eski model araçlara bakmıyorum pas vs. için diyorsanız, bu projelere hiç girmeyin yani. Öyle problemler çıkar ki karşınıza, keşke derdim pas olsa dersiniz...
anladım. bu arada audi a4 quattro parçaları 2009-20015 150 usd ile 250 usd arasında değişiyor pas vb durumlarına göre. tabi bu fiyatlar türkiye için geçerli değil. bide sleeper düşüncesi ne bileyim sinan abinin m2 testinde hatırlarsınız belki sadece fren kaliperlerinden anlaşabilir bilen adam anlar vs. gibi anlatmıştı ben bu düşünceyide sleeper olarak kabul ediyorum ama dediğiniz gibi iyi modifiyeli boxer motor 74 model bi vw içindeyse aynı örneklendirilen volvolar gibi bir sleeper yani bende sleeperın anlamını az çok biliyorum sanki
 
Son düzenleme:
M2 testi demişsiniz, ona cevap vermiş. O araç zaten m2 değildi diye. M235i'di. Ve burdaki M aslında pek bişey ifade etmiyor. M departmanı aracı değil zaten o araç. Düz 2 kasaya bir kaç m parçası ve güçlü motor takılmış bir araç
Teşekkür ederim açıkladığınız için...
 
  • Beğeni
Tepkiler: mecagil
Bende bmw 140i var modeli belirten logolar yok, ona ragmen slipper diyemem, sonucta cift egsoz kendini belli ediyor. Sinanin slipper dedigi 235i de bence slipper sayilmaz, slipper dediginiz bence stationwagon bir T6 volvodur :)
Bana kalirsa scirocco da slipper olmaz ama demek istediginizi anladim. Ben sahsen scirocconun dusundugunuz modifikasyonu kaldirabilecegini dusunuyorum, nitekim WRC fiestalar 2.0 4 ceker 350+ HP guclerde, bodykit olmasa normal 80 beygirlik fiestadan farkini anlamak zor. ben olsam WRC'den cikmis bir arac bakardim, avrupada etap sonrasi satisa sunulan wrc araclari oluyor, profosyonel sekilde hazirlanmis bir mekanik var geriye sadece araci boyamak/kaplamak ruzgarliklari sokmek kalir :) alin size slipper.
 
  • Beğeni
Tepkiler: BoostmeDaddy
Bende bmw 140i var modeli belirten logolar yok, ona ragmen slipper diyemem, sonucta cift egsoz kendini belli ediyor. Sinanin slipper dedigi 235i de bence slipper sayilmaz, slipper dediginiz bence stationwagon bir T6 volvodur :)
Bana kalirsa scirocco da slipper olmaz ama demek istediginizi anladim. Ben sahsen scirocconun dusundugunuz modifikasyonu kaldirabilecegini dusunuyorum, nitekim WRC fiestalar 2.0 4 ceker 350+ HP guclerde, bodykit olmasa normal 80 beygirlik fiestadan farkini anlamak zor. ben olsam WRC'den cikmis bir arac bakardim, avrupada etap sonrasi satisa sunulan wrc araclari oluyor, profosyonel sekilde hazirlanmis bir mekanik var geriye sadece araci boyamak/kaplamak ruzgarliklari sokmek kalir :) alin size slipper.
2lt atmosferik motorlar wrc3 kategorisi ve 2 çeker. 4 çeker 350 olan wrc arabalari 1.6 turbo. Şu anda 380hp civarlarında. Onları da bulabileceğini sanmam.
Bir de öyle bir araç günlük binmeye hiç uygun olmaz. Yarış yapıp habire bakımını yapacaksan tamam ama maddi olarak altından kalkmak zor
 
Son düzenleme:
2lt atmosferik motorlar wrc3 kategorisi ve 2 çeker. 4 çeker 350 olan wrc arabalari 1.6 turbo. Şu anda 380hp civarlarında. Onları da bulabileceğini sanmam.
Bir de öyle bir araç günlük binmeye hiç uygun olmaz. Yarış yapıp habire bakımını yapacaksan tamam ama maddi olarak altından kalkmak zor
Turkiye icin bilmiyorum ama Polonyada satilik WRC polo vardi 4 cekerdi, motoruna dikkat etmedim dediginiz gibi olabilir, plaka ile trafige cikabilir diye yaziyordu ilanda.. Sonra satildi galiba suan goremiyorum.
 
İşte onun için de yarış arabası alınmaz diyorum ben. Teknik olarak günlük binmeye uygun motorlar veya sanzimanlara sahip değil yarış araçları
Burada bir tercih yapmak lazim, ya altyapisi guclu bir wrc alip ehlilestirip sokaga uygun hale cevirilir, yada sokak araci alip altyapisi guclendirilir, eger ikincisi yapilacaksa da birkac secenek var , ya scirocco R gibi saglam bir mekanik alinir ufak oynamalar yapilir swap falan yapilmaz, yada daha zor bir ise girilir herhangi bir standart scirocco alinip motorundan sanzimanina on takimlara suspansiyonlara butun arac bastan yapilir.
 
butun yurur aksami bastan yapmaktansa hali hazirda yurur aksami cok guclu bir arac almayi tercih ederim , ustune biseyler koyarsamda altyapisi kaldirir. subaru wrx STI alip ustune cok ufak masraflar yaparak acayip gucler elde etmek varken, scirocco alip belki STI'dan da fazla para harcamak var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...