Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ağır gömdün be hocam. Eski lastiklerinden %15-20 fazla yakıyor diye bedava verseler kısmı da biraz şey yani :D Bedava verseler senaryosu tüketimi amorti eder :) Karşılığında güzel sürüş vaadediyor.
Ben daha tüketim ekranında 6.9 litreyi görmedim bu lastikle beraber gördüm. Dizel gibi tüketimin alt ve üst sınırı değişken olmayan, alt ve üst sınırı bu kadar dar olan bir arabada bile böyle fark ettiriyorsa oynak benzinli motorlarda düşünemiyorum ne yapar. Bir de zaten tüm bunlara rağmen evet kuruda yol tutuşu iyi ama beklediğimden erken zorlanmaya başlıyor. Bu da beni biraz hayalkırıklığına uğrattı açıkçası.
 
Normal degilmiş Dsg de boşa almak lazım miş:)
Yok abi boşa almaya gerek yok ama öyle kontak kapatılacak trafiklerde faydalı olabiliyor aksi halde şanzımana yük binebiliyor buda ömrünü kısaltıyor. Ama babam hiç be olursa olsun N'ye falan almaz bu tarz trafiklerde hep D konumundadir buna rağmen şanzıman taş gibi hala 33.5000km'ydi devirdik daha o kadar zülme hala arıza belirtisinin b'si yok valla :D.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet
daha hissedemedim o sertliği.arabayı süremiyom ki ehliyetim yok. En fazla 20 metre park yerini değiştiriyorum o kadar.
İnsan olmayan yerlerde manyak gibi eğilip farklı arabalardaki farklı lastiklerin dişlerini ellerinle yoklamaya başla. Bir süre sonra elinle bile farkı hissetmeye başlarsın. Ama insan olmayan yerlerde yap, bu önemli :D
 
100 k ya kadar yetkili 110 ve 120 sanayi ama beğenmediğimiz için 130 gene servis oldu.Balata-disk değişmezse öyle aman aman bir maliyet çıkmıyor.Bir kere ön salıncak değişti 80k da o 300 civarı tuttu.Balata-disk değişimi olursa 900-1000 tutuyor.Değişmezse 450-550 arası.2008 den bu yana bizde olduğu için sana son değişimi söyleyeyim 575 lira(rutin bakım ekstra değişen yok).Sanayide de 300-400 lira arası bakımı yapılıyor.
Benzinli dizele göre bi tık daha uygun olur heralde. Dsg de boşa almak gerekmiyor ama yarım kavrama yapmaması için frene tam basmak gerekiyor biraz frenden ayağınızı çekerseniz yarım kavrama yapıyor buda ömrünü azaltıyor kavramanin
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Ahahah hani o verdiğin sözler yalanmış birer birer ya.Öyle otomatik şanzımanın üzerine okunmuş hoşaf suyu içerim ya.D ye al git dur N ye al git D ye al 5 metre dur N ye al pasudjfkfksğdi


Haa bak bu da bir korunma yöntemi.Korunmak önemli.Vag korunmasıza teşvik ediyor sanırım..

tork konventorlu şanzımanın gözünü seveyim yahu...:)
 
Lastik konforlu. Ona diyecek bir şeyim yok, hatta egp'dan daha yumuşak bir lastik. Zaten lastiği takmadan evvel elinle iyice yokladığın zaman da belli oluyor. Ama 5 yıllık petlas w651 kış lastiğim ile aynı yaktırıyor. Üstelik yazın yani ayıptır.
Valla konforda dünyaları değiştiriyorsa seneye yada ondan sonraki sene Sportcontact5'lerin ömrü dolunca Tiguan'a düşünebiliriz o lastiği.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Yok abi boşa almaya gerek yok ama öyle kontak kapatılacak trafiklerde faydalı olabiliyor aksi halde şanzımana yük binebiliyor buda ömrünü kısaltıyor. Ama babam hiç be olursa olsun N'ye falan almaz bu tarz trafiklerde hep D konumundadir buna rağmen şanzıman taş gibi hala 33.5000km'ydi devirdik daha o kadar zülme hala arıza belirtisinin b'si yok valla :D.
Benim dediğim de kiralık jetta hıc tınlamıyor adam :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
İşte alman yapmiş haci:D
Yerim almanı ya:D 2 dünya savaşı kaybetmiş; siyasi örgütlenmesini ancak 1871-1873 civarı sağlamış; looser millet.Esprileri bile soğuk 3 ay Avusturya'da yaşadım.Gülmeyi unuttum ya.Sevdiğim tek şeyleri zf şanzıman ve biraları haa çikolatayı da unutmayayım
 
Son düzenleme:
Valla konforda dünyaları değiştiriyorsa seneye yada ondan sonraki sene Sportcontact5'lerin ömrü dolunca Tiguan'a düşünebiliriz o lastiği.
Böyle ' vaay be bayağı konforlu ' dedirtmiyor. Ama kullanmaya başladığın anda dediğin ilk kelime şu oluyor ' hmm bu lastik sert bir lastik değil, yumuşak hamurlu belli.'
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ahahah hani o verdiğin sözler yalanmış birer birer ya.Öyle otomatik şanzımanın üzerine okunmuş hoşaf suyu içerim ya.D ye al git dur N ye al git D ye al 5 metre dur N ye al pasudjfkfksğdi


Haa bak bu da bir korunma yöntemi.Korunmak önemli.Vag korunmasıza teşvik ediyor sanırım..
İyide o tarz trafiklerde N konumuna almak şanzımana zarar verir benim dediğim kontak kapatılacak cuma günü istanbul köprü veya mahmutbey gişeler olmadi çamlıca gişeler trafiğinde ki oralarda bile artik eskiye oranla azda olsa trafik yavaş yavaş çözülecek gibi.
 
Benzinli dizele göre bi tık daha uygun olur heralde. Dsg de boşa almak gerekmiyor ama yarım kavrama yapmaması için frene tam basmak gerekiyor biraz frenden ayağınızı çekerseniz yarım kavrama yapıyor buda ömrünü azaltıyor kavramanin
Muhtemelen daha uygundur.Dizel bakımlar daha komplike oluyor turbo,dpf vs derken
 
Normal degilmiş Dsg de boşa almak lazım miş:)
Kavramalı şanzımanlarda genelde beklerken de kavrama yaptığında ısındığı için boşa almak mantıklı olabilir.

Ya adamlar fabrika çıkışı olarak vapur iskelelerinde kullanımlık lastik üretiyorlar :D Al, direk vapurların kenarlarına bağla. Öyle bir sertlik...
Bir insignia da potenza diğerinde csc5 var aradaki fark tutuş ve konforda bariz hissediliyor :)

Lastik konforlu. Ona diyecek bir şeyim yok, hatta egp'dan daha yumuşak bir lastik. Zaten lastiği takmadan evvel elinle iyice yokladığın zaman da belli oluyor. Ama 5 yıllık petlas w651 kış lastiğim ile aynı yaktırıyor. Üstelik yazın yani ayıptır.
Michelin primacy 2 den cpc2 geçince bizim araba da ufak bir artmıştı ama tutuş olarak da bariz bir şekilde artmıştı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet
Ben daha tüketim ekranında 6.9 litreyi görmedim bu lastikle beraber gördüm. Dizel gibi tüketimin alt ve üst sınırı değişken olmayan, alt ve üst sınırı bu kadar dar olan bir arabada bile böyle fark ettiriyorsa oynak benzinli motorlarda düşünemiyorum ne yapar. Bir de zaten tüm bunlara rağmen evet kuruda yol tutuşu iyi ama beklediğimden erken zorlanmaya başlıyor. Bu da beni biraz hayalkırıklığına uğrattı açıkçası.
Benzinli örnek olarak bizim Fiesta'da Michelin'lere göre en fazla 0,5lt kadar fark yaratıyor. Bence tüketimden daha büyük handikapı şu: Dişleri çoğu markaya göre daha çabuk aşınıyor. Yılda 10.000km'yi geçmeyenler için iyi, 3 senede bitirmiş olur. Ortalama 30k km'de bitiyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Böyle ' vaay be bayağı konforlu ' dedirtmiyor. Ama kullanmaya başladığın anda dediğin ilk kelime şu oluyor ' hmm bu lastik sert bir lastik değil, yumuşak hamurlu belli.'
Hadi ya anladım abi verdiğin bilgiler için teşekkür ederim :). O zaman biz arabayi satana kadar Sportcontact5'ler ile devam edecez gibi duruyor :D.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
İnsan olmayan yerlerde manyak gibi eğilip farklı arabalardaki farklı lastiklerin dişlerini ellerinle yoklamaya başla. Bir süre sonra elinle bile farkı hissetmeye başlarsın. Ama insan olmayan yerlerde yap, bu önemli :D
lastiklere bakıyorum ama daha sertliği kontrol etme kısmına gelemedim. He birde şimdi düşününce aklıma geldi. Lastiği kontrol edeyim diye baktığımda ayağımşa bastırıyorum lastikte gram oynama yok. Ne biliyim çok hava basmışsındır sert olur az basmışsındır yumuşak olur. Bunda yoko_O:D:D
 
Ben daha tüketim ekranında 6.9 litreyi görmedim bu lastikle beraber gördüm. Dizel gibi tüketimin alt ve üst sınırı değişken olmayan, alt ve üst sınırı bu kadar dar olan bir arabada bile böyle fark ettiriyorsa oynak benzinli motorlarda düşünemiyorum ne yapar. Bir de zaten tüm bunlara rağmen evet kuruda yol tutuşu iyi ama beklediğimden erken zorlanmaya başlıyor. Bu da beni biraz hayalkırıklığına uğrattı açıkçası.
Ben bugun 8.4 gördüm klima ile gazlamak değişik etkiliyormuş arabayı :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Michelin primacy 2 den cpc2 geçince bizim araba da ufak bir artmıştı ama tutuş olarak da bariz bir şekilde artmıştı.
Michelin ile Conti'nin tutuşunu zaten kıyaslamam.. O konuda conti açık ara bariz iyi. Ama tüketim kötü, ara hızlanmaları ve son hızı gerçekten etkiliyor, ıslakta fena değil ama fazla kaptırmamak lazım anlık olarak saçmalayabiliyor, sessiz bir lastik değil hatta gürültülü denebilir. Geriye bir kuruda tutuş, bir de konfor kalıyor. Sırf bu ikisi için de ben bir daha pc5 almam açıkçası.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...