Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
images
Ayıpsın hacı ben bi ehliyeti alayım ikame araçla ağrı ya bilr gideriz :D:D:D.
 
1.4 tfsi ise yakıtı ve gidişi ile ilgili yorumlarını merak ediyorum:)
Gidişi hiç fena değil 0-100 8.5 saniye dolaylarında. Yakıt tüketimi ise ayağına hakim olursan 7'li rakamlarda gezersin ama biraz hor kullanip trafige girersen 9.5 10 litreler hiç ışten bile değil. Uzun yolda 4 kişi ve bagajlarıyla 120 130 gidersen 6.5 civarini geçmessin ama 170 180 yardırırsan 8.5 9.5 arasi bir deger gorursun. Motor tüketim konusunda acayip esnek.
 
Gidişi hiç fena değil 0-100 8.5 saniye dolaylarında. Yakıt tüketimi ise ayağına hakim olursan 7'li rakamlarda gezersin ama biraz hor kullanip trafige girersen 9.5 10 litreler hiç ışten bile değil. Uzun yolda 4 kişi ve bagajlarıyla 120 130 gidersen 6.5 civarini geçmessin ama 170 180 yardırırsan 8.5 9.5 arasi bir deger gorursun. Motor tüketim konusunda acayip esnek.
Fazla km yapmayacagımız için ciddi ciddi aklımı çeliyor
bakalım hayırlısı biraz daha zaman var ama
teşekkürler yanıtın için:)
 
Yavaş yavaş bir markanın her modelinde farklı platformlar görmektense her markanın kendi tüm modellerine uyguladığı tek platform ve onun modifiye hallerini görmeye başlıyoruz.Bunun sebebini malzeme tedariki ve tedarikçilerden bol alınınca düşen maliyetlerin etkisi varmış.Burdan kısılan parayı daha inovatif şeylere yatırmak daha kazançlı bir hal almış.Örnek vereyim 2020 de Corolla dahil tüm Toyota'lar TNGA(Toyota new global architecture) platformundan çıkıcak.Segment karmaşasını sık yaşadığımız bu dönemlerde arabanın dingil mesafesi,kalitesi vs önemli hale geliyor benim gözümde.Şimdi gidip de torsiyonu D segment arabada kabul edemeyiz.Segmentin ruhuna ters aynı şekilde iç hacim konusunda da segmentin ruhuna ters.. Burdan çıkarım yapılabilir gibi geliyor bana artık..
Yalan ya arge'den yırtmaya çalışıyolar ondan ortak platform yapıyorlar çakma bmw bile yaptı
 
Son düzenleme:
@maximaorhan and the others diye bi klasman açman lazım aynı kategoriye alamazsınnnn :D
@mustafa.e orhan abi bencede ayrı bi kategori knka xd :D
Doğru diyosunuz geri kalanı instagramda falan görüyoruz ama orhan babuş gizli kapaklı götürüyor işleri :D :D

biz her araba ile gazlarız sen rahat ol :D
Tekerlek ve yer çekimi gazlamak için yeterli zaten :D :D
 
Doğru diyosunuz geri kalanı instagramda falan görüyoruz ama orhan babuş gizli kapaklı götürüyor işleri :D :D


Tekerlek ve yer çekimi gazlamak için yeterli zaten :D :D
Bugun ki yaşadığım şeyden sonra güçte istiyorum ulan araba koptu 68 bg 160 tork ve etg5 kombinasyonlu mühendislik harikası makina gaza çöktüm ve yine de toparlayamadım :D
Bu arada 40 ile düz yolda spin mi atılır düşündükçe gülesim geliyor :D
 
Bugun ki yaşadığım şeyden sonra güçte istiyorum ulan araba koptu 68 bg 160 tork ve etg5 kombinasyonlu mühendislik harikası makina gaza çöktüm ve yine de toparlayamadım :D
Bu arada 40 ile düz yolda spin mi atılır düşündükçe gülesim geliyor :D
Suçun çoğu şanzımanda olabilir :D o tek kavrama zulüm gibi. Çok çok acemi bir arkadaşım o şanzımandan daha iyi vites atıyor :D :D etg5 tek kavrama olan demi bu arada kskfkdk
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
Bugun ki yaşadığım şeyden sonra güçte istiyorum ulan araba koptu 68 bg 160 tork ve etg5 kombinasyonlu mühendislik harikası makina gaza çöktüm ve yine de toparlayamadım :D
Bu arada 40 ile düz yolda spin mi atılır düşündükçe gülesim geliyor :D
Ben Symbol ile 20-30 ile döner kavşakta yanlamıştım. Daha doğrusu ben yanlamadım, araba yanladı. Ben toplamayla uğraştım. :D
Accent ile de 60'la girdiğim virajda 270° dönmüştüm. Bu ne lan deyip frende durmasını beklemiştim. Saçma bir spindi. :)
Ha bir de bizim Fiesta ile de İzmir'in yaz sıcağında 30-40 ile giderken arabada 3 kişiyken öyle bir kaydı ki, direksiyonu kilitlenene kadar kontra vermiştim ancak toplanmıştı. Sonra baktık ki asfalt erimiş, büyük tuzak varmış =)

Geçmiş olsun valla. O hızların iyi tarafı, "ee nabacan" deyip bekledin mi araba vuramadan kendisi kaya kaya duruyor. :D
 
Suçun çoğu şanzımanda olabilir :D o tek kavrama zulüm gibi. Çok çok acemi bir arkadaşım o şanzımandan daha iyi vites atıyor :D :D etg5 tek kavrama olan demi bu arada kskfkdk
Ben picasso daki mcp,toyota nın mmt kullandım ama bu etg5 çok ayrı seviyede. Öldürüyordu bildiğin. Düşünsene 40 ile düz yolda spin atıp kaza yapmışsın hani nasıl bir açıklaman olacak ne diyeceksin :D
 
Ben Symbol ile 20-30 ile döner kavşakta yanlamıştım. Daha doğrusu ben yanlamadım, araba yanladı. Ben toplamayla uğraştım. :D
Accent ile de 60'la girdiğim virajda 270° dönmüştüm. Bu ne lan deyip frende durmasını beklemiştim. Saçma bir spindi. :)
Ha bir de bizim Fiesta ile de İzmir'in yaz sıcağında 30-40 ile giderken arabada 3 kişiyken öyle bir kaydı ki, direksiyonu kilitlenene kadar kontra vermiştim ancak toplanmıştı. Sonra baktık ki asfalt erimiş, büyük tuzak varmış =)

Geçmiş olsun valla. O hızların iyi tarafı, "ee nabacan" deyip bekledin mi araba vuramadan kendisi kaya kaya duruyor. :D

Şimdi öyle nabacan moduna giremiyorsun çünkü bir geliş bir gidişli yol çok şükür boştu. Solda dere sağda elektrik direği arasında boş toprak alan ve hemen bir tane transit park etmiş hani mecbur bir yere kaçacaksın başka çare yok :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...