saygısız ya bi de diyo ki clickbait normal bişeyFahir incilerini dökmüş.
saygısız ya bi de diyo ki clickbait normal bişeyFahir incilerini dökmüş.
5Eğer 5 yıl önce doğmuş olsaydınız kaç yaşında olurdunuz ?
5
Bkz. Nesne ve tümleç eksikliğine bağlı anlatım bozukluğu.
Birkaç senedir takipteyim güzel içerik üretiyor tabiki bir brz sabihi olmadığım için göz gezdirip çıkıyorumGeçen ay şöyle bir site buldum
http://www.ft86speedfactory.com
Tamamen BRZ-GT86 lar için parçalar var
İleride olurda gt86 alırsam ne yaparım diye liste yapıyordum, son şekli bu oldu
http://www.ft86speedfactory.com/radium-dual-oil-catch-can-kit-1720.html#.WqwiqZ88XqB
Yağ toplayıcisi
Ekli dosyayı görüntüle 11979
http://www.ft86speedfactory.com/mishimoto-silver-oil-cooler-937.html#.WqwjGJ88XqD
Yağsogutucusu
Ekli dosyayı görüntüle 11980
http://www.ft86speedfactory.com/hotchkis-lowering-springs-278.html#.Wqry_Z88XqD
Yay
http://www.ft86speedfactory.com/hotchkis-sway-bar-kit-448.html#.WqwkiJ88XqA
Viraj demirleri
http://www.ft86speedfactory.com/cusco-strut-bar-type-os-front-112.html#.Wqwj8J88XqC
Kule gergisi
http://www.ft86speedfactory.com/ray...3-fr-s-brz-86-2014-forester.html#.WqwjcJ88XqD
Rays 57cr jantlar 17×9Ekli dosyayı görüntüle 11983
https://m.tirerack.com/tires/tires....WR7RE71R&vehicleSearch=false&fromCompare1=yes
245-40-17 Bridgestone re71r
Ekli dosyayı görüntüle 11985
http://www.ft86speedfactory.com/hawk-hp-brake-pads-front-174.html#.WqwjMp88XqB
Ön fren balatası
http://www.ft86speedfactory.com/dba-front-rear-slotted-t3-rotors-169.html#.WqrySZ88XqA
Ön fren diskleri
Ekli dosyayı görüntüle 11984 http://www.ft86speedfactory.com/hks-gt-v3-supercharger-system-with-ecu-tuning-2013-ft86.html
En Çok istediğim bölüm superşarj
Açıklamada egzosla beraber 315hp diyor o olmadan muhtemelen 290-300 olur
http://www.ft86speedfactory.com/act-xt-street-clutch-kit-normal-1432.html#.WqwlHJ88XqD
Debriyaj, hafif volanla beraber geliyor
Ve bunların toplam maliyeti 9150$
Neyse gerçek hayata dönelim, bu yaz ehliyet almam lazım
Bende izliyorum inşallah birgünBirkaç senedir takipteyim güzel içerik üretiyor tabiki bir brz sabihi olmadığım için göz gezdirip çıkıyorum
https://www.youtube.com/user/FT86SpeedFactory
Bkz. Kültürsüzlük, Şiddete eğilim ve sayısızlık nedir?https://www.sozcu.com.tr/2018/gundem/taksici-uber-kavgasinda-olum-tehdidi-2291777/amp/
Taksiler böyle yaparak kendi ayaklarına sıkıyorlar haberleri yok
Über'in nesine isyan ediyorlar ben anlamadım. Tamamen kaldıracağına km sınırlaması getirirsin. Über'in asıl amacı uzun yolculuklarda taşımacılık yapmak değil mi ? Şehir içinde taksi mesafesi uzaklığındaki yerlerde zaten kaç kişi über uygulamasını kullanıyor ? Taksilerin de asıl amacı şehirlerarası yolculuk değil zaten. Devlet olarak über uygulamasında km sınırı getirirsin ve taksicilerin de işi engellenmemiş olur böylece.Bkz. Kültürsüzlük, Şiddete eğilim ve sayısızlık nedir?
Yok abi Uber'in amacı şehir içi taşımacılık ondan dolayı Fransa'da da benzer isyanlar çıkmıştı. Bence kilometre sınırlaması getirmek falan yanlış çünkü adamlar zaten vergilerini çatır çatır veriyorlar. Bence yapılması gereken şeyler taksilerin vergilendirmelerinin düzenlenmesi, araç sahipleri ve plaka sahiplerine koyulacak kısıtlamalar ve en önemlisi taksicilerin sıkı denetimi ama bizim ülkede çok zor bu dediğim şeyler.Über'in nesine isyan ediyorlar ben anlamadım. Tamamen kaldıracağına km sınırlaması getirirsin. Über'in asıl amacı uzun yolculuklarda taşımacılık yapmak değil mi ? Şehir içinde taksi mesafesi uzaklığındaki yerlerde zaten kaç kişi über uygulamasını kullanıyor ? Taksilerin de asıl amacı şehirlerarası yolculuk değil zaten. Devlet olarak über uygulamasında km sınırı getirirsin ve taksicilerin de işi engellenmemiş olur böylece.
İyi ama taksicilerin asıl isyanı vergilendirmeden ziyade müşterilerinin çalınıyor oluşu değil mi ? Adam taksi kullanmıyor über uygulamasını kullanıyor. Bu noktada denetim ya da farklı bir vergilendirme politikası müşteri paylaşımını değiştirmez diye düşünüyorum. Müşterileri düzgün şekilde, birbirlerinin işlerini engellemeyecek şekilde paylaşmak istiyorlarsa görev mesafelerinin de belli olması gerekiyor. Daha ekonomik olabilen überi uzak mesafeler için kullanırsın, taksileri de şehir içi daha kısa mesafeler için kullanırsın. Zaten uzak mesafelere taksiler ölümcül fiyatlandırma çekiyorlar.Yok abi Uber'in amacı şehir içi taşımacılık ondan dolayı Fransa'da da benzer isyanlar çıkmıştı. Bence kilometre sınırlaması getirmek falan yanlış çünkü adamlar zaten vergilerini çatır çatır veriyorlar. Bence yapılması gereken şeyler taksilerin vergilendirmelerinin düzenlenmesi, araç sahipleri ve plaka sahiplerine koyulacak kısıtlamalar ve en önemlisi taksicilerin sıkı denetimi ama bizim ülkede çok zor bu dediğim şeyler.
Müşterilerini çalma sebebi zaten taksilerin başarısız olması bence rekabet iyidir en azından kendilerine gelirler. Taksiciler araç ve plaka kiralarini çıkarmadiklarindan yakınıyorlar. Eğer bu değerler insaflı seviyeye çekilirse bence onlar için hiç problem olmayacaktır. Bu arada sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yerler misali taksilerde bir kere olay yaşayanlar bir daha yanaşmak istemiyor ha bide adın çıkmış 9 a inmez 8 e diye de bir durum bulunuyor. Devlet o kadar ticari taksiler için ötv indirimi yaptı ama ne hikmetse istanbulda Symbol ve Accent Blue'lar cirit atıyor.İyi ama taksicilerin asıl isyanı vergilendirmeden ziyade müşterilerinin çalınıyor oluşu değil mi ? Adam taksi kullanmıyor über uygulamasını kullanıyor. Bu noktada denetim ya da farklı bir vergilendirme politikası müşteri paylaşımını değiştirmez diye düşünüyorum. Müşterileri düzgün şekilde, birbirlerinin işlerini engellemeyecek şekilde paylaşmak istiyorlarsa görev mesafelerinin de belli olması gerekiyor. Daha ekonomik olabilen überi uzak mesafeler için kullanırsın, taksileri de şehir içi daha kısa mesafeler için kullanırsın. Zaten uzak mesafelere taksiler ölümcül fiyatlandırma çekiyorlar.
Hem taksilerin hem über uygulamasının aynı anda hayatını devam ettirebilmelerinin yolu ancak görev paylaşımından geçer bence. Über uygulaması için taksilere benzer yüksek vergilendirme yapılsa bu sefer über'in fiyatlandırması tavan yapacak. Zaten çoğu araç sahibi de böyle bir vergilendirme yapıldığı zaman über'i kullanmak istemez. Taksiciler için daha uygun vergilendirme yapılırsa belli süre nefes alırlar ama bu sefer de müşterimizi çalıyorlar diye kavga ederler. Aynı durum halk otobüsleri ve dolmuş durakları arasında da yaşanıyor. İkisinin fiyatlandırması da vergilendirmesi de farklı. Ama birisi öbürünün müşterisini çaldığı zaman kavga ediyorlar. En azından küçük şehirlerde bu böyle oluyor. Haliyle über uygulaması ve taksiciler aynı güzergahlara müşteri taşıdığı sürece bu kavga bitmez. O sebeple ikisinin güzergahlarını müşteri çalmayacak şekilde belirlemek daha yerinde olacaktır. Ondan sonra taksicilere gerekli maddi düzenleme yapılır yahut yapılmaz orası başka konu.Müşterilerini çalma sebebi zaten taksilerin başarısız olması bence rekabet iyidir en azından kendilerine gelirler. Taksiciler araç ve plaka kiralarini çıkarmadiklarindan yakınıyorlar. Eğer bu değerler insaflı seviyeye çekilirse bence onlar için hiç problem olmayacaktır. Bu arada sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yerler misali taksilerde bir kere olay yaşayanlar bir daha yanaşmak istemiyor ha bide adın çıkmış 9 a inmez 8 e diye de bir durum bulunuyor. Devlet o kadar ticari taksiler için ötv indirimi yaptı ama ne hikmetse istanbulda Symbol ve Accent Blue'lar cirit atıyor.
Valla fikrine saygı duyuyorum abi ama ben artık taksi yerine 15tl tutacak yer olsa bile Uber kullanıyorum. Taksiciler ne zaman arabaları yenilerler, insan gibi kullanırlar, bizlere saygılı olurlar ve dolandırmaya çalışmazlar o zaman taksi kullanmayı tekrar düşünürüm. Bu arada bu durum otobüs ve minibüs içinde geçerli. Minibüs şoförleri yolcu yerine 1 tl taşıdıklarını dusundukelri için artık hep otobüs kullanıyorum.Hem taksilerin hem über uygulamasının aynı anda hayatını devam ettirebilmelerinin yolu ancak görev paylaşımından geçer bence. Über uygulaması için taksilere benzer yüksek vergilendirme yapılsa bu sefer über'in fiyatlandırması tavan yapacak. Zaten çoğu araç sahibi de böyle bir vergilendirme yapıldığı zaman über'i kullanmak istemez. Taksiciler için daha uygun vergilendirme yapılırsa belli süre nefes alırlar ama bu sefer de müşterimizi çalıyorlar diye kavga ederler. Aynı durum halk otobüsleri ve dolmuş durakları arasında da yaşanıyor. İkisinin fiyatlandırması da vergilendirmesi de farklı. Ama birisi öbürünün müşterisini çaldığı zaman kavga ediyorlar. En azından küçük şehirlerde bu böyle oluyor. Haliyle über uygulaması ve taksiciler aynı güzergahlara müşteri taşıdığı sürece bu kavga bitmez. O sebeple ikisinin güzergahlarını müşteri çalmayacak şekilde belirlemek daha yerinde olacaktır. Ondan sonra taksicilere gerekli maddi düzenleme yapılır yahut yapılmaz orası başka konu.
Zaten taksicilere ben de kılım. Emin ol küçük şehirlerde taksiciler daha beterler. Burada doğru düzgün taksi metre bile yok. 800-900 metrelik yerlere bile 10-20 lira para alıyorlar. Dolmuş gibi güzergah fiyatı belirlemişler, devamlı müşteriyi uyguna götürüyorlar devamlı olmayana ise bindiriyorlar. Taksi metreyi açıp herkese adaletli bir tarife uygulamak falan yok. Üstelik ötv indiriminde sonra altına son model arabayı çeken taksici üniversitenin oralarda altındaki arabaya da güvenip karı kız düşürmek için apaçilik yapıyor.Valla fikrine saygı duyuyorum abi ama ben artık taksi yerine 15tl tutacak yer olsa bile Uber kullanıyorum. Taksiciler ne zaman arabaları yenilerler, insan gibi kullanırlar, bizlere saygılı olurlar ve dolandırmaya çalışmazlar o zaman taksi kullanmayı tekrar düşünürüm. Bu arada bu durum otobüs ve minibüs içinde geçerli. Minibüs şoförleri yolcu yerine 1 tl taşıdıklarını dusundukelri için artık hep otobüs kullanıyorum.