Tamam tamam 3000035 bın dolar alsan su an evlımı olurdun arkadas buda bızı yıyor
Tamam tamam 3000035 bın dolar alsan su an evlımı olurdun arkadas buda bızı yıyor
Ben konuya sondan dalan o uyuz gibi oldum ama olur yani neden olmasın35 bın dolar alsan su an evlımı olurdun arkadas buda bızı yıyor
Her sabah 250gr müneccim kalıntısı yiyorumEvet o yaşlardayım
Sakalım var militan gibiyim
Elimden kahve düşmez
Diğer elimden de kitap
Genellikle gömlek giydiğim de doğru
Saçlarım nispeten uzun sayılır falan işte
edit: gözlüklerim de var
tele mi abi? dölar mı? avro mu?Tamam tamam 30000
sen onu 1000 yap. thy de calısan bı hacı abı var bızım apartmanda ucak teknısyenı az cok bılıyorum maası. sen bence 30000 e opelı degıstırmesen bıle hanım gıder ev gıder gerısını yazamıyorum ıdare et benıTamam tamam 30000
Dolar hocam dolartele mi abi? dölar mı? avro mu?
Ben teknisyen değilim ama sen bilirsin .s.s ssen onu 1000 yap. thy de calısan bı hacı abı var bızım apartmanda ucak teknısyenı az cok bılıyorum maası. sen bence 30000 e opelı degıstırmesen bıle hanım gıder ev gıder gerısını yazamıyorum ıdare et benı
o parayı bır ayda alan var. ya bole cok ust duzey denızcı ya ozel bır jet pılotu ya acık kalp doktoru yada her aksam vardıyalı calısan ....Ben konuya sondan dalan o uyuz gibi oldum ama olur yani neden olmasın
Dolar hocam dolar
Ben teknisyen değilim ama sen bilirsin .s.s s
Maşallah 3.70 le çarp onu bir dk para hesaplama mekanizmam su kaynattıDolar hocam dolar
uçuş harekat uzmanlığı, yani uçak dispatcherliği yerdeki kaptan olarak ifade edilebilir. uçak dispatcherliği havayollarında en çok sorumluluk taşıyan ve en iyi kazanca sahip olan mesleklerden biridir.Dolar hocam dolar
Ben teknisyen değilim ama sen bilirsin .s.s s
uçuş harekat uzmanlığı, yani uçak dispatcherliği yerdeki kaptan olarak ifade edilebilir. uçak dispatcherliği havayollarında en çok sorumluluk taşıyan ve en iyi kazanca sahip olan mesleklerden biridir.
kaptan, yalnız kendi uçuşundan sorumlu olurken, dispatcher ise aynı anda havadaki bir çok uçuştan sorumludur.
uçak dispatcherleri kaptanla eşit derecede uçuştan sorumlu tutulurlar. uçuş öncesi kaptanla birlikte imza atarlar. dispatcherler uçuş planlamadan, hava durumunu almaktan, uçaktaki herhangi bir bakım probleminden, havalimanlarındaki seyrüsefer şartlarından, notamlardan, alternatif havaalanlarından ve uçuş boyunca uçuşun takibinden sorumludurlar.
dispatcher, yalnız uçuşundaki komünikasyonu sağlamakla kalmaz, aynı zamanda uçuş emniyetini etkileyecek herhangi bir değişikliği kaptana bildirmekten de sorumludur. gerektiğinde bir uçuşun gecikmesinden ya da iptal edilmesinden ve uçuş emniyetini sağlamak için yapılacak her türlü operasyon kararlarını almaktan dispatcher sorumludur.
Türkiye standartlarına göre çok iyi maaş ortalamasına sahip Türk Hava Yolları’nda yeni işe giren bir memur 2 bin 169 TL maaş alıyor.
THY’de uzman olarak görev yapan bir çalışanın işe yeni girdiğinde maaşı 2 bin 584 TL iken, uzmanların maaş ortalaması 3.448 TL olarak ortaya çıkıyor.
Yeni işe giren teknisyenler 2 bin 974 TL ( ortalaması 5 bin 983), mühendis 3 bin 503 TL ( ortalama 5 bin 104), özel havayolu şirketlerinde işe yeni giren kabin memuru 400-500 euro arasında maaş alırken THY’de yeni işe giren bir kabin memuru 3 bin 341 ( ortalama 4 bin 338), kabin amiri 4 bin 043 ( ortalama 5 bin 499), ikinci pilot 10 bin 293 ( ortalama 13 bin 169), dar gövde sorumlu kaptan pilot 15 bin 989 ( ortalama 20 bin 808) ve Airbus 340, 330 ve Boeing 777 gibi geniş gövdede görev yapan sorumlu kaptan pilot 18 bin 385 TL ( ortalama 24 bin 129) maaş alıyor.
Yılda 4 ikramiye alan personel ücretleri, kaptanlar için 70, kabin ekipleri için 80 saat üzeri uçuşlarda ekstra harcırah ve fazla mesai eklemeleriyle ücretler çok daha yukarı çıkabiliyor.
THY’den yapılan açıklamada, uçucu personelin, uçuş süreleri açısından uluslararası otoritelerin belirlediği limitlerin altında görev yaptığını kaydedilerek, “ Dünyada en fazla dinlenme süresi veren havayoluyuz. Ekiplerimiz daha az uçuş yapıyor, daha fazla dinleniyor ve daha fazla maaş alıyor. Diğer havayolları bir önceki görev süresi kadar dinlenme süresi verirken, thy bir önceki uçuş süresinin iki katı dinlenme veriyor. Avrupa’da uzun uçuşlarda en fazla 18 saat dinlenme verilirken, THY 36 saat yatı meydanlarında dinlenme veriyor”denildi.
Vazcaydım@ilhan55 abi sen bi sey diyecektik bize
Hmm dispatcher maası yazmıyor amauçuş harekat uzmanlığı, yani uçak dispatcherliği yerdeki kaptan olarak ifade edilebilir. uçak dispatcherliği havayollarında en çok sorumluluk taşıyan ve en iyi kazanca sahip olan mesleklerden biridir.
kaptan, yalnız kendi uçuşundan sorumlu olurken, dispatcher ise aynı anda havadaki bir çok uçuştan sorumludur.
uçak dispatcherleri kaptanla eşit derecede uçuştan sorumlu tutulurlar. uçuş öncesi kaptanla birlikte imza atarlar. dispatcherler uçuş planlamadan, hava durumunu almaktan, uçaktaki herhangi bir bakım probleminden, havalimanlarındaki seyrüsefer şartlarından, notamlardan, alternatif havaalanlarından ve uçuş boyunca uçuşun takibinden sorumludurlar.
dispatcher, yalnız uçuşundaki komünikasyonu sağlamakla kalmaz, aynı zamanda uçuş emniyetini etkileyecek herhangi bir değişikliği kaptana bildirmekten de sorumludur. gerektiğinde bir uçuşun gecikmesinden ya da iptal edilmesinden ve uçuş emniyetini sağlamak için yapılacak her türlü operasyon kararlarını almaktan dispatcher sorumludur.
Türkiye standartlarına göre çok iyi maaş ortalamasına sahip Türk Hava Yolları’nda yeni işe giren bir memur 2 bin 169 TL maaş alıyor.
THY’de uzman olarak görev yapan bir çalışanın işe yeni girdiğinde maaşı 2 bin 584 TL iken, uzmanların maaş ortalaması 3.448 TL olarak ortaya çıkıyor.
Yeni işe giren teknisyenler 2 bin 974 TL ( ortalaması 5 bin 983), mühendis 3 bin 503 TL ( ortalama 5 bin 104), özel havayolu şirketlerinde işe yeni giren kabin memuru 400-500 euro arasında maaş alırken THY’de yeni işe giren bir kabin memuru 3 bin 341 ( ortalama 4 bin 338), kabin amiri 4 bin 043 ( ortalama 5 bin 499), ikinci pilot 10 bin 293 ( ortalama 13 bin 169), dar gövde sorumlu kaptan pilot 15 bin 989 ( ortalama 20 bin 808) ve Airbus 340, 330 ve Boeing 777 gibi geniş gövdede görev yapan sorumlu kaptan pilot 18 bin 385 TL ( ortalama 24 bin 129) maaş alıyor.
Yılda 4 ikramiye alan personel ücretleri, kaptanlar için 70, kabin ekipleri için 80 saat üzeri uçuşlarda ekstra harcırah ve fazla mesai eklemeleriyle ücretler çok daha yukarı çıkabiliyor.
THY’den yapılan açıklamada, uçucu personelin, uçuş süreleri açısından uluslararası otoritelerin belirlediği limitlerin altında görev yaptığını kaydedilerek, “ Dünyada en fazla dinlenme süresi veren havayoluyuz. Ekiplerimiz daha az uçuş yapıyor, daha fazla dinleniyor ve daha fazla maaş alıyor. Diğer havayolları bir önceki görev süresi kadar dinlenme süresi verirken, thy bir önceki uçuş süresinin iki katı dinlenme veriyor. Avrupa’da uzun uçuşlarda en fazla 18 saat dinlenme verilirken, THY 36 saat yatı meydanlarında dinlenme veriyor”denildi.
uzdu. ya tamam cok zengınsen bızde bos degılız yanı kenarda bı var 5 bın dolarHmm dispatcher maası yazmıyor ama
Hemde ne biçimmBana gıcık kapmıyonuz dimi ya böyle 35000 dolar geyiği yapıyorum diye
350 bın dolar olsa bıraz kapardım bak yalanımız yokBana gıcık kapmıyonuz dimi ya böyle 35000 dolar geyiği yapıyorum diye