Geyik Başlığı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ya bir açılında bir şey soracağım.

Minibüs alacak olsak ne tavsiye edersiniz (Orta boy ''Vito vb.'') ? Birde şirket üzerine alındığında ne kadara gelir acaba ?
Varil taşımayacağız. Şehir içi uzun yol karışık, yolcu için konforlu, aynı zamanda gerektiğinde malzemede atabileceğimiz bir araç lazım. Hadi beyin fırtınası.
Caravelle 204HP olan size biçilmiş kaftan fiyatı Vitoya göre baya uygun. Malzeme kaliteside garip şekilde neredeyse daha iyi. Benim tercihim Motor, şanzıman ve fiyat olarak Caravelle olacaktır. Fakat donanım olarak Vito baya iyi şerit takio asistanı, kor nokta uyarı gibi donanımlar insanı şımartan cinsten.
 
Son düzenleme:
@alfhonso ben de sana atar yapıyorum
@berkertekin sana da :rolleyes:

@Yasin Aygun sana atar bile yok lan
Sana cevabım hak ettiğin şekilde kitap kapağıyla
upload_2017-1-14_20-3-3.png
 
Caravelle 204HP olan size biçilmiş kaftan fiyatı Vitoya göre baya uygun. Malzeme kaliteside garip şekilde neredeyse daha iyi. Benim tercihim Motor, şanzıman ve fiyat olarak Caravelle olacaktır. Fakat donanım olarak Vito baya iyi şerit takio asistanı, kor nokta uyarı gibi donanımlar insanı şımartan cinsten.
DSG ürkütüyor. Vito tork konvertörlüydü sanırım. Hani tek bir kişi kullanacak olsa tamam da sürücü değişimi çok olur, çift kavrama risk bence.

Fiyat farkı da düşündürücü ama. 20.000 az değil.
 
DSG ürkütüyor. Vito tork konvertörlüydü sanırım. Hani tek bir kişi kullanacak olsa tamam da sürücü değişimi çok olur, çift kavrama risk bence.
İkisinide deneyemleyen biri olarak Vito bana yavaş çalışıyor geldi sanzıman konusunda. Ayrıyetten kuru kavramalar gibi hassas bir şanzımana sahip değil Caravelle. Zaten Vito ile arasındaki astronomik fiyat farkı DSG konusunu size unutturacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Samed M.
İkisinide deneyemleyen biri olarak Vito bana yavaş çalışıyor geldi sanzıman konusunda. Ayrıyetten kuru kavramalar gibi hassas bir şanzımana sahip değil Caravelle. Zaten Vito ile arasındaki astronomik fiyat farkı DSG konusunu size unutturacaktır.
Ticaride şanzıman hızı önemli değil, kararında çalışsın yeter bana göre. Zaten dsg' ye göre yavaş olabilir ama hani scooter gibi olacak hali de yok ya.
Bakalım ikisini de denemek lazım. Hep sevmişimdir ticarileri bir ihtimal ilk araç olarak minibüsle başlayabilirim. :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Aga Transit falan ezmeyin o Transitlerle kalkışta düzde falan saplarım çoğuna ben. :D :D
Transit'in 1.vites oranı tek kelimeyle EF-SA-NE.Boyun kırar valla
Valla bir kaç yıl önce İzmir-Kocaeli seferini yaparken bir tane "açık kasa" Transit'in arkasına yapıştım, geçemedim. Focus Mk2,5 1.6 benzinliyle arkasına takıldım. 160-170 civarı hızdan hiç düşmeden yarım saat gitti manyağın biri. Akhisar - Susurluk arasında viraj miraj dinlemeden gazı dipleyip yardırmıştı. O gün Transit'lerden korktum. Adamı geçememiş olmama rağmen altımdaki arabanın sahibi beni tebrik etti o derece gidiyor :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...