Fransız torsiyonu B sınıfında her zaman, C sınıfında da nadiren iyi iş çıkarır. Gelenek devam etmişPrimacy 4 gibi aracın limitlerinin çok altında ve bana göre asla sportif tepki veya sürüş için üretilmemiş bir lastiğe rağmen iyi iş çıkarmış.
Fransız torsiyonu B sınıfında her zaman, C sınıfında da nadiren iyi iş çıkarır. Gelenek devam etmişPrimacy 4 gibi aracın limitlerinin çok altında ve bana göre asla sportif tepki veya sürüş için üretilmemiş bir lastiğe rağmen iyi iş çıkarmış.
Bir de bu opeli geleneklerine uyabilsin diye daha farklı ayarliyorlar. Peugeot'da ki denk bir kardeşine gore daha az salınan gövde, biraz daha sert ayarli suspansiyon ve daha farklı müdahale eden esp yazılımı koyuyorlar. Kardeş araclar gibi gozukse de surusleri biraz daha farklı. Ama tabi ağırlık arttıkça torsiyonun çalışma kabiliyeti de dusuyor. PSA'da en iyi b sınıfı araçlarda çalışıyor hafiflikten dolayı.Fransız torsiyonu B sınıfında her zaman, C sınıfında da nadiren iyi iş çıkarır. Gelenek devam etmiş
jant kapağı allaha emanet :d, bizim 2000 clioda bile alaşım jant vardı, bundan daha iyi girer oakıyo maşallah :d