KAPALI GOLF ALINIRMI?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

any77

Asfalt Kurutucu
37
Merhaba;
GOLF 7 makyajlı modeller bizim dışımızdaki ülkelerde satılmaya başlandı. Yakın zamanda Şubat gibi falan 1.0 benzinli satışı başlayacak ve daha uzun periyotta 1.5 benzinli haberi kesin gibi. ÖTV durumları piyasayı allak bullak etmiş durumda. Golf 2015-2016 ikinci el almak doğru seçim olurmu kestiremiyorum. Normalde en az değer kaybeden otomobillerin başında Golf geliyor ama bu makyaj ve motor değişikliği beni çok kararsız bıraktı.
 
Bütün vag grubu arabalarını almanya dan oradan buradan getiriyor doğuş grubu. Ki grup olarak en çok satan marka şu anda.yani o kadar satan bir ürünün getirme götürme maliyeti çok daha fazla opelden vs. Doğuş û ben de sevmiyorum fakat bu konuda bilmeden atmak olur yorum yaparsak
aslında gemı ıle tasımacılıkta sayı farketmez yanı reno 100 araba getırsede belırlı bır para ıle carpılır kı genelde dolar uzerınden fıyatlandırma yapılır . yanı araba vw 100 arabada getırse 1000 de getırse araba basına harcadıgı oran degısmeyecektır
 
Onu bilemem nasıl opel,ford daha az maliyet ile getirebiliyor o zaman diğerleri de yapabilir ama olayın maliyet olduğunu hiç sanmıyorum burada adam diğerlerinde daha çok kazanmak istiyor o yüzden bize daha pahalıya satıyor.

Valla hocam vw çatır çatır satıyor mu satıyor. 100 bin değil 120 bin yapsalar yine satacak mı satacak. Sen kullanmıyormusun, kullanma alma. Ben de vw sahibi değilim ama param olsa alırım. Neden aldın sorusuna mantıklı tonla cevabım vardır çünkü ben istemişimdir siz istememişsinizdir soyulmazsınız ama burda vw alan insanları bu şekilde eleştirmeniz doğru değil
 
Beyler distribütörün kar marjını sorgularken sadece somut verilere de bakmayın. Soyut verilerden biri olan kafalardaki algılar ve marka imajı da bu kar payını belirliyor. Doğuş, diğer markalardan daha fazla kar marjı koyuyor, indirime pek yanaşmıyorsa bunun en büyük sebeplerinden biri her koşulda tercih edildiğini bilmek ve o toplumdaki marka imajının ne derece yüksek olduğu araştırmasını yapıp analiz etmesinden geçiyor.
 
Valla hocam vw çatır çatır satıyor mu satıyor. 100 bin değil 120 bin yapsalar yine satacak mı satacak. Sen kullanmıyormusun, kullanma alma. Ben de vw sahibi değilim ama param olsa alırım. Neden aldın sorusuna mantıklı tonla cevabım vardır çünkü ben istemişimdir siz istememişsinizdir soyulmazsınız ama burda vw alan insanları bu şekilde eleştirmeniz doğru değil
Alanı eleştirmiyorum bizde alacaktık kapısından döndük 2 kere benim gözümde doğuş soyuyor başkası ne düşünüyor bilemem hangi markanın ne kadar kazanacağı da umrumda değil açıkcası.
 
Beyler distribütörün kar marjını sorgularken sadece somut verilere de bakmayın. Soyut verilerden biri olan kafalardaki algılar ve marka imajı da bu kar payını belirliyor. Doğuş, diğer markalardan daha fazla kar marjı koyuyor, indirime pek yanaşmıyorsa bunun en büyük sebeplerinden biri her koşulda tercih edildiğini bilmek ve o toplumdaki marka imajının ne derece yüksek olduğu araştırmasını yapıp analiz etmesinden geçiyor.
valla ben doğuş grubunun bi müdürü olsam şu konuyu okuyup yine kar payını artırırım çünkü her türlü satılıyor
 
Valla hocam vw çatır çatır satıyor mu satıyor. 100 bin değil 120 bin yapsalar yine satacak mı satacak. Sen kullanmıyormusun, kullanma alma. Ben de vw sahibi değilim ama param olsa alırım. Neden aldın sorusuna mantıklı tonla cevabım vardır çünkü ben istemişimdir siz istememişsinizdir soyulmazsınız ama burda vw alan insanları bu şekilde eleştirmeniz doğru değil
VW marketing işini çok iyi yapıyor. 0km Polo'yu bile öyle bir teslim ediyorlar ki, özel üretim Aston Martin almış gibi bir havaya sokuyor müşterisini. Sırf buradan bile bir sonraki satışını garantileyebiliyor. Abartısız marka reklamları, YouTube üzerinde "nasıl yapılır" tarzı kısa videolar vs. gayet başarılı. Keşke bayii ve servis denetimleri daha iyi olsa.
 
Öyle hocam. Ama sayı ve ülke arttıkça maliyet yükseliyor bir yerde. Tek bir iş değil. Siz de biliyorsunuz bir Meksika dan bir almanyadan ciddi sayılarda araba getir götür yapmak kolay iş değil şimdi
yani. acıkcası 4 ay non stop roro gemılerınde tasımacılık yaptım. oyle ınanılmaz zor ısler olmadıgını dusunuyorum fırma acısından. gemının verecegı fıyat bakımından sayı degıssede fıyat aynı kalır. sonucta her metrekarenın belırlı fıyatı vardır. 1 araba basına 2 dolar alıyorsa 2 arabaya 4 dolar alır ( rakamlar temsılı ) ben sunu anlamıyorum ama lafı acılmısken bekleme surelerı. hanı bır kac kısı yok uretım bantı yerı zamanı vs dedı ama baska markalar bu kadar bekletmıyor ben 3 - 4 ay beklemeye hangı fırma olursa olsun karsıyım arkadas aksam hatunla restorana gıdıyorum kapıda bekletıyorlar onada karsıyım mesela :D paramla nıye rezıl olayım dımı :D
 
valla ben doğuş grubunun bi müdürü olsam şu konuyu okuyup yine kar payını artırırım çünkü her türlü satılıyor
Öyle zaten, adamların sırf bu işler için internet ortamında araştırma yapması adına görevlendirdiği çalışanları var. Araba yok, almazsan alma, 3 ay beklersin, zaten bizim satışlarımız belli, indirime yanaşmam, kapora ver aracı alırken fiyat farkını alırım, bozulursa uğraştırırım v.b tavırlar ve politikalar tamamen müşterilerin o markaya sadakati ve ilgisiyle doğru orantılıdır. Bir ürünü sattıran en büyük şeylerden biri markadır. Fiyatları da büyük ölçüde marka belirler.
 
Son düzenleme:
VW marketing işini çok iyi yapıyor. 0km Polo'yu bile öyle bir teslim ediyorlar ki, özel üretim Aston Martin almış gibi bir havaya sokuyor müşterisini. Sırf buradan bile bir sonraki satışını garantileyebiliyor. Abartısız marka reklamları, YouTube üzerinde "nasıl yapılır" tarzı kısa videolar vs. gayet başarılı. Keşke bayii ve servis denetimleri daha iyi olsa.


Valla bu forumdan 2 3 kişiyi üst düzey yönetime getirsinler o sorun da çözülür :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
apple gıbı ya resmen adamlar :D
Valla öyle yalan yok :D

Öyle zaten, adamların sırf bu işler için internet ortamında araştırma yapması adına görevlendirdiği çalışanları var. Araba yok, almazsan alma, 3 ay beklersin, zaten bizim satışlarımız belli, indirime yanaşmam, kapora ver aracı alırken fiyat farkını alırım, bozulursa uğraştırırım v.b tavırlar ve politikalar tamamen müşterilerin o markaya sadakati ve ilgisiyle doğru orantılıdır. Bir ürünü sattıran en büyük şeylerden biri markadır. Fiyatları da büyük ölçüde marka belirler.

En basiti 2nci el kozu var adamın elinde, 2nci eli güçlü her türlü gidiyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Porsche
işte bu kozları bütün firmaların elinden alacaklar da bizleriz aslında aynı şekilde 1-2 ay vergilerden dolayı araba satışı dursa o konu da geri adım atılır ama nerede o birlik beraberlik :)
hacı sen 15 16 bin liralarda gezen şahin doğan fiyatlarını düşür taunus fiyatlarını 10 bin liranın üzerine çıkar benden alacağın hayır duasıyla tesla alacak kadar para kazanırsın bırak doğuş grubunu :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Sailor
VW marketing işini çok iyi yapıyor. 0km Polo'yu bile öyle bir teslim ediyorlar ki, özel üretim Aston Martin almış gibi bir havaya sokuyor müşterisini. Sırf buradan bile bir sonraki satışını garantileyebiliyor. Abartısız marka reklamları, YouTube üzerinde "nasıl yapılır" tarzı kısa videolar vs. gayet başarılı. Keşke bayii ve servis denetimleri daha iyi olsa.
Facebookta gördüm adamların sayfalarını passatların ,jettaların diger modellerin altına yazılan yorumlar dediginizin aynısı müşteriler benim passatım benim golfüm en güzel araba modunda mesaj yolluyorlar:D:D
 
Hep doğuştan filan yüklendikte mesela toyota corolla dan da aynı örnek var var en dolu 1.4 dizel otomatik olmuş 100k o motor o şanzıman ile o parayı eder mi imkanı yok ama adam biliyor ki zaten satacağım ismim yeter diye niye düşükten satayım ki eğer alıcı olarak bizler bu tepkileri koymazsak zaten her türlü bize pahalıya satarlar vergileri de bindirirler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Fanatiklik noktası dediğin gibi her alanda var hocam. Özellikle arızalar üzerinden otomobilleri kötü - iyi diye değerlendirmeye çalışmak da olmuyor. Bugün dünyanın en iyi üretimine sahip markalarında bile bu arızalar olacaktır. Seri üretime sahip olup da arıza çıkarmayan bir tane ürün gösteremeyiz. Arıza konusundaki en önemli nokta, müşterinin mağdur edilmemesidir. Bir otomobil belli başlı noktalarda arızalar verebilir, distribütör müşteriyi mağdur etmediği müddetçe hepsi halledilir. Otomobili çok sık arıza veren bir modelse de değişim talebiyle bu konu halledilir. Hep diyorum arıza üzerinden otomobilin kalitesini tartışmak kısmen yersiz, mağdur edilmediğiniz müddetçe arızalar problem olmaktan çıkar.

ayni fikirdeyim ama arizanin ne kadar cok yasandigi ve ne boyutta bir ariza olduguda onemli sadece ariza isigi yakan bir ariza ile yolda birakan bir ariza bence ayni degildir, ayrica garantisi bitince cope atmiyoruz arabalari, en azindan ben cope atmiyorum. Anlasilan bu internet ortaminda benden baska kimse dsg sorunu yasamadi, tatile gittiginizde yabanci oldugunuz bir sehirde yolda kaldiginizi dusunun, bu magduriyetinizin bedeli nedir ? ailenizle yeni yil arifesi kisin ortasinda rezil olduktan sonra sizi garanti kapsaminda ucretsiz sanziman degisimi mutlu eder mi ?
 
ayni fikirdeyim ama arizanin ne kadar cok yasandigi ve ne boyutta bir ariza olduguda onemli sadece ariza isigi yakan bir ariza ile yolda birakan bir ariza bence ayni degildir, ayrica garantisi bitince cope atmiyoruz arabalari, en azindan ben cope atmiyorum. Anlasilan bu internet ortaminda benden baska kimse dsg sorunu yasamadi, tatile gittiginizde yabanci oldugunuz bir sehirde yolda kaldiginizi dusunun, bu magduriyetinizin bedeli nedir ? ailenizle yeni yil arifesi kisin ortasinda rezil olduktan sonra sizi garanti kapsaminda ucretsiz sanziman degisimi mutlu eder mi ?
Haklısınız, zaten ben de bu noktada müşteri mağduriyeti yaşanmasın diye otomobilin değerinde geri alınmasını veya yerine yeni bir araç verilmesini uygun buluyorum. Yani arızaların boyutları tabii ki önemli ama bu noktada bundan da önemli olan tamir süreci ve sonrasında müşteri mağduriyetini gidermektir. Mesela benim 2012 c4'üm vardı mpc şanzımanlı. Bu araç garantisi uzatılmıştı ve 3.yılında esp, asr, mcp şanzıman arızası, park freni arızası gibi arızalar verdi. Öncesinde sigorta kutusu gibi başka arızalar da verdi. Bu 3 yıl içinde ben aracı gözlemledim ve garanti bitmeden bu aracı elden çıkarmam gerektiğini anladım. Çünkü araç belli ki beni uzun vadede götüremeyecekti. Ben de otomobillerini satın alan insanlar için her zaman garanti süresi boyunca gözlem yapmaları gerektiğini ve verdikleri arızalara, bu arızaların boyutlarına göre o otomobille devam edilip edilemeyeceğinin ölçülmesini tavsiye ederim. Sonuçta 2-3 yıllık bir garanti süresi boyunca, hatta uzatılıp 4-5 yıla çıkarılmışsa çok rahat uzun bir birlikteliğe uygun olup olmadığı ölçülmüş olur o aracın.
Yani yolda kalmaya gidecek kadar sağlam arıza verebilme potansiyeli olan bir araç zaten önceden kendini belli eder. Eğer etmeden veriyorsa bu arızayı ya bir kerelik bir şeydir, ya da sağlam arızaların başlangıcını gösteren bir niteliktedir. Otomobillerin gözlem yapılmasından yanayım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
slm konuyu trollemeye geldim fazla ciddi konuşuyosunuz
50f.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...