Sesimi duyan olmadı ! Golf 7 için 3d paspas önerebilecek biri var mı ? 90 tl de var 180 de var hangisini seçmeliyim ?
Cevap yazdığın için teşekkür ederim. Kimse cevap vermeyince kafama göre aldım . Tam oturdu şimdilik sıkıntı yok bakalım ne kadar dayanacak.ben audiye llocker mı ne öyle bi marka almıştım, çok hoşuma gitti tavsiye edebilirim
Cok gecmis olsun hocam uzuldum. Daha once bazi golf sahiplerinin de aracin arka kismindan su almasi konusunda sikayetleri oldugunu duydugumu hatirliyor gibiyim. Bana kalirsa araci dogru yetkiliye goturun. Bu durum dedigim gibi daha once yasanmissa onlar nasil mudahale edilmesi gerektigini bilirler.Her yağmur sonrası stepnenin olduğu yer aşırı su doluyor ve bu su arabanın tabanına ve arka koltuklarına kadar ulaşıyor. Önce pencere açık kalmış sandım bir şekilde kurutmaya çalıştım sonra tekrar ıslandı.Bugün yedek tekeri çekip bakayım dedim şok oldum. Göle dönmüş balık bile beslenir içinde. Hemen yıkamacıya gittim, koltuğu hariç onu kurutamam ama diğerlerini kuruturum 100 lira ücreti var dedi. Mecburen bıraktım arabayı. 300 lira ve iki gün zaman verirsen nereden su geçtiğini bulup tamirini yaparım dedi. Arabayı bırakacak imkanım ve maaş gününe kadar da param yok bırakamadım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız yol gösterirseniz sevinirim.
Lastikler konusunda hala kararsızım arkadaşlar :/ ebatlar : 205 55 R16 . Sessiz , konforlu ve dört mevsim olsun istiyorum.
Her yağmur sonrası stepnenin olduğu yer aşırı su doluyor ve bu su arabanın tabanına ve arka koltuklarına kadar ulaşıyor. Önce pencere açık kalmış sandım bir şekilde kurutmaya çalıştım sonra tekrar ıslandı.Bugün yedek tekeri çekip bakayım dedim şok oldum. Göle dönmüş balık bile beslenir içinde. Hemen yıkamacıya gittim, koltuğu hariç onu kurutamam ama diğerlerini kuruturum 100 lira ücreti var dedi. Mecburen bıraktım arabayı. 300 lira ve iki gün zaman verirsen nereden su geçtiğini bulup tamirini yaparım dedi. Arabayı bırakacak imkanım ve maaş gününe kadar da param yok bırakamadım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız yol gösterirseniz sevinirim.
Aracınızın arka tamponunda işlem varsa bu durumun olması çok normal. Havalandırmadaki plastik zarar görüyor ve çoğu kaportacı değişmeyi gerek görmüyor fiyatı biraz tuzlu. Yüksek ihtimal dediğim şeyden kaynaklı arka tamponu sökebiliyorsanız sökün derim.Her yağmur sonrası stepnenin olduğu yer aşırı su doluyor ve bu su arabanın tabanına ve arka koltuklarına kadar ulaşıyor. Önce pencere açık kalmış sandım bir şekilde kurutmaya çalıştım sonra tekrar ıslandı.Bugün yedek tekeri çekip bakayım dedim şok oldum. Göle dönmüş balık bile beslenir içinde. Hemen yıkamacıya gittim, koltuğu hariç onu kurutamam ama diğerlerini kuruturum 100 lira ücreti var dedi. Mecburen bıraktım arabayı. 300 lira ve iki gün zaman verirsen nereden su geçtiğini bulup tamirini yaparım dedi. Arabayı bırakacak imkanım ve maaş gününe kadar da param yok bırakamadım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız yol gösterirseniz sevinirim.
Merhaba arkadaşlar , iki gün önce gecenin bir vakti ıssız bir yerde yolda kaldım. Araba ara ara "servise gidin" diye uyarı veriyordu ama bu uyarı 2 saniye görünüp sonra yok oluyordu . Benim de aküden kaynaklanabileceği hiç aklımın ucundan geçmedi. Akü bitti , hayırsever biri gecenin bir vakti yardımcı oldu da çalıştırabildik arabayı. Dün sabah ilk işim servise vermek oldu. Akü Vw kendi ürünü için bin tl fiyat verdiler bir de yine Vw tarafından bir takılan bir akü için 700 tl fiyat verdiler. Ben kendi ürünü olsun dedim , şu an elimizde yok üç gün beklemeniz gerek dediler mecburen 700 liralık olanı kabul ettim. Hazır akü için getirmişken 45 bin km bakımını da yapın dedim (araba 43 bin kmde) ona da bin yüz tl dediler tamam dedim. Bir de benim arabam yağmurlu havalarda bagajdan su geçiriyor dedim. Onun sıkıntısını bulalım öyle haber verelim dediler ona da tamam dedim. Dün aradılar beni sol tarafta bagajın alt kısmında delik ve çatlama var dediler. Maliyeti 600 tl yapalım dediler, yapın dedim. Sonra servis müdürünü arattım tanıdık birine bizden bir dünya para gitti biraz indirim yap dedi su geçirme tamiri için biraz daha uygun bir fiyat vereceğini söyledi . Daha gidip arabamı almadım sabırsızlıkla bekliyorum, inşallah bütün sorunları hallolur.Her yağmur sonrası stepnenin olduğu yer aşırı su doluyor ve bu su arabanın tabanına ve arka koltuklarına kadar ulaşıyor. Önce pencere açık kalmış sandım bir şekilde kurutmaya çalıştım sonra tekrar ıslandı.Bugün yedek tekeri çekip bakayım dedim şok oldum. Göle dönmüş balık bile beslenir içinde. Hemen yıkamacıya gittim, koltuğu hariç onu kurutamam ama diğerlerini kuruturum 100 lira ücreti var dedi. Mecburen bıraktım arabayı. 300 lira ve iki gün zaman verirsen nereden su geçtiğini bulup tamirini yaparım dedi. Arabayı bırakacak imkanım ve maaş gününe kadar da param yok bırakamadım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız yol gösterirseniz sevinirim.
Gecmis olsun hocam. Insaallah bir daha karsilasmazsiniz. Yalniz surekli forumlarda okudugum icin deginmek istedim; 1.2 tsi arac icin 1100 lira bakim maliyeti, benzinli aracin bakimi daha uygun olur fikrine ters dusuyor bence. Herkes dizelin bakimi daha pahali diyor ama ben 1.6 dizel aracima yetkiliden 90 bin bakimi icin 1000 lira fiyat aldim. Ustelik mazot filtresi ve motor ici yikama dahil. Bana kalirsa artik dizel ve benzin arasinda bakim maliyeti olarak bir fark kalmadi yetkililerde. Yerinizde olsam arac dsg degilse ozel servis arastiririm. Benim aracin garantisi mayista bitti. Yetkili 1000 lira fiyat verince disarida 200 300 lira eksigine ugrasacagima yetkilide kafam rahat olur dedim. Dizel icin 1000 lira yetkili bakimi cok iyi. Ama benzinli icin bence pahali.Merhaba arkadaşlar , iki gün önce gecenin bir vakti ıssız bir yerde yolda kaldım. Araba ara ara "servise gidin" diye uyarı veriyordu ama bu uyarı 2 saniye görünüp sonra yok oluyordu . Benim de aküden kaynaklanabileceği hiç aklımın ucundan geçmedi. Akü bitti , hayırsever biri gecenin bir vakti yardımcı oldu da çalıştırabildik arabayı. Dün sabah ilk işim servise vermek oldu. Akü Vw kendi ürünü için bin tl fiyat verdiler bir de yine Vw tarafından bir takılan bir akü için 700 tl fiyat verdiler. Ben kendi ürünü olsun dedim , şu an elimizde yok üç gün beklemeniz gerek dediler mecburen 700 liralık olanı kabul ettim. Hazır akü için getirmişken 45 bin km bakımını da yapın dedim (araba 43 bin kmde) ona da bin yüz tl dediler tamam dedim. Bir de benim arabam yağmurlu havalarda bagajdan su geçiriyor dedim. Onun sıkıntısını bulalım öyle haber verelim dediler ona da tamam dedim. Dün aradılar beni sol tarafta bagajın alt kısmında delik ve çatlama var dediler. Maliyeti 600 tl yapalım dediler, yapın dedim. Sonra servis müdürünü arattım tanıdık birine bizden bir dünya para gitti biraz indirim yap dedi su geçirme tamiri için biraz daha uygun bir fiyat vereceğini söyledi . Daha gidip arabamı almadım sabırsızlıkla bekliyorum, inşallah bütün sorunları hallolur.
Artık servisler yapılan işleme göre fiyat vermiyor nerdeyse. Fordda durumu bilmem ama fiatta gördüğüm kadarıyla yakıt filtresinin değiştiği bakımla değişmediği bakımda fiyat farkı olmuyor mesela. Tüm bakımlara ağır bakım parası alıyorlar gibi bi durum varGecmis olsun hocam. Insaallah bir daha karsilasmazsiniz. Yalniz surekli forumlarda okudugum icin deginmek istedim; 1.2 tsi arac icin 1100 lira bakim maliyeti, benzinli aracin bakimi daha uygun olur fikrine ters dusuyor bence. Herkes dizelin bakimi daha pahali diyor ama ben 1.6 dizel aracima yetkiliden 90 bin bakimi icin 1000 lira fiyat aldim. Ustelik mazot filtresi ve motor ici yikama dahil. Bana kalirsa artik dizel ve benzin arasinda bakim maliyeti olarak bir fark kalmadi. Disarida kendine gore usta bulup ozel fiyat belirleyebilirsen o baska. Ama yetkili servislerde bu fark kapandi artik bence. Bu mevzu sizin basliginizda denk geldi ama forumun genelinde alinan rakamlara, maliyetlere bakiyorum da cogu bu sekilde seyrediyor.
Ford'da standart 1000'lik oluyorsun en az parca degisecek bakimda bile. Ama 2 bakimda bir degismesi gereken mazot filtresi eklenince 1200-1300 liralara cikabiliyor. Ben mazot filtresi degisecek olmasina ragmen 1000 lira fiyat aldim. Dizel araba icin su sartlarda bu para bisi degil yetkilide.Artık servisler yapılan işleme göre fiyat vermiyor nerdeyse. Fordda durumu bilmem ama fiatta gördüğüm kadarıyla yakıt filtresinin değiştiği bakımla değişmediği bakımda fiyat farkı olmuyor mesela. Tüm bakımlara ağır bakım parası alıyorlar gibi bi durum var
En son hyundai accent bakım faturası onay için gelmişti ona baktım, normal bakım ile ağır bakım cidden fark ediyordu. Çünkü, 550 mi ne tutmuştu normal 15000 km bakımı ama 45000 bakımı için şirketin öbür aracı çok daha fazla bir rakamdı net olarak aklımda değil..Artık servisler yapılan işleme göre fiyat vermiyor nerdeyse. Fordda durumu bilmem ama fiatta gördüğüm kadarıyla yakıt filtresinin değiştiği bakımla değişmediği bakımda fiyat farkı olmuyor mesela. Tüm bakımlara ağır bakım parası alıyorlar gibi bi durum var
Ford'da standart 1000'lik oluyorsun en az parca degisecek bakimda bile. Ama 2 bakimda bir degismesi gereken mazot filtresi eklenince 1200-1300 liralara cikabiliyor. Ben mazot filtresi degisecek olmasina ragmen 1000 lira fiyat aldim. Dizel araba icin su sartlarda bu para bisi degil yetkilide.
Bikaç marka var bakım fiyatlarında ciddi yoldan çıkan. Honda ve fiat benim gözümle gördüklerim benzinli araçta bile standart yağ-filtre bakımına 1100-1200tl üzeri fiyatlar çıkarıyorlar. Diğer markalar hakkında pek bilgim yok. 4-5 yıl önce 250 300tl ye 1.3 multijete bakım yaptırırdık şimdi 1.4 benzinliye 1200 falan ödeyeceğiz gibi işin garip yanı 1.3 Multijet de çok farklı değil tek fark km periyodu 2 kat olması benzinlinin. O açıdan bakarsak yılda 20bin km yapan insan fiat kullanıyorsa benzinlide yarı yarıya öder bakımı ama biz ikisinde de yıllık yaptıracağımız için değişen bir şey olmuyorEn son hyundai accent bakım faturası onay için gelmişti ona baktım, normal bakım ile ağır bakım cidden fark ediyordu. Çünkü, 550 mi ne tutmuştu normal 15000 km bakımı ama 45000 bakımı için şirketin öbür aracı çok daha fazla bir rakamdı net olarak aklımda değil..
Ford ve vw benzer ilerliyor. Benzinli araclarin bakim fiyatini arttirdilar, dizellerinkini mumkun oldugunca sabit tutuyorlar. Iki markada da benzinli ile dizel arasinda bariz fiyat farki kalmadi bakim konusunda. Ben hatirliyorum 600-700'e turbo benzinli bakimi yapilirken ben dizele 1000-1100 lira veriyordum 3-4 yil once. Simdi oyle bir fark da kalmadi. Ben bu bakim ilk defa ozel servise gidecektim ama uygun fiyat verdiler diye yine yetkiliye gidiyorum. Benzinli arac sahiplerinin yerinde olsam yetkiliye muhtac olunacak bir zorunlulugum yoksa ozel servis kovalarim.Bikaç marka var bakım fiyatlarında ciddi yoldan çıkan. Honda ve fiat benim gözümle gördüklerim benzinli araçta bile standart yağ-filtre bakımına 1100-1200tl üzeri fiyatlar çıkarıyorlar. Diğer markalar hakkında pek bilgim yok. 4-5 yıl önce 250 300tl ye 1.3 multijete bakım yaptırırdık şimdi 1.4 benzinliye 1200 falan ödeyeceğiz gibi işin garip yanı 1.3 Multijet de çok farklı değil tek fark km periyodu 2 kat olması benzinlinin. O açıdan bakarsak yılda 20bin km yapan insan fiat kullanıyorsa benzinlide yarı yarıya öder bakımı ama biz ikisinde de yıllık yaptıracağımız için değişen bir şey olmuyor
Geçmiş olsun. Aracın diğer işlemleri için yetkili servis tercihiniz, sonrasındaki olası sorunlar için garanti bakımından isabet olmuş. Çünkü elektrik işi pis iştir. Bakım maliyeti de orta karar Alman otomobillerinin klasik periyodik bakım fiyatı. Ama kaportayı 200-300 ₺ gibi bir fiyata halletmezlerse kabul etmeyin, dışarıda iyi bir kaporta ustası araştırın derim.Merhaba arkadaşlar , iki gün önce gecenin bir vakti ıssız bir yerde yolda kaldım. Araba ara ara "servise gidin" diye uyarı veriyordu ama bu uyarı 2 saniye görünüp sonra yok oluyordu . Benim de aküden kaynaklanabileceği hiç aklımın ucundan geçmedi. Akü bitti , hayırsever biri gecenin bir vakti yardımcı oldu da çalıştırabildik arabayı. Dün sabah ilk işim servise vermek oldu. Akü Vw kendi ürünü için bin tl fiyat verdiler bir de yine Vw tarafından bir takılan bir akü için 700 tl fiyat verdiler. Ben kendi ürünü olsun dedim , şu an elimizde yok üç gün beklemeniz gerek dediler mecburen 700 liralık olanı kabul ettim. Hazır akü için getirmişken 45 bin km bakımını da yapın dedim (araba 43 bin kmde) ona da bin yüz tl dediler tamam dedim. Bir de benim arabam yağmurlu havalarda bagajdan su geçiriyor dedim. Onun sıkıntısını bulalım öyle haber verelim dediler ona da tamam dedim. Dün aradılar beni sol tarafta bagajın alt kısmında delik ve çatlama var dediler. Maliyeti 600 tl yapalım dediler, yapın dedim. Sonra servis müdürünü arattım tanıdık birine bizden bir dünya para gitti biraz indirim yap dedi su geçirme tamiri için biraz daha uygun bir fiyat vereceğini söyledi . Daha gidip arabamı almadım sabırsızlıkla bekliyorum, inşallah bütün sorunları hallolur.