Golf İçin Lastik/Park Sensörü/Multimedia Önerisi

Lastikler konusunda hala kararsızım arkadaşlar :/ ebatlar : 205 55 R16 . Sessiz , konforlu ve dört mevsim olsun istiyorum.
 
Merhaba yine ben [emoji4] cep telefonu araç tutacağı kullanan var mı ? Hangisinden memnunsunuz ? Tavsiye edebileceğiniz bir ürün var mı ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Sesimi duyan olmadı ! :( Golf 7 için 3d paspas önerebilecek biri var mı ? 90 tl de var 180 de var hangisini seçmeliyim ?
 
Her yağmur sonrası stepnenin olduğu yer aşırı su doluyor ve bu su arabanın tabanına ve arka koltuklarına kadar ulaşıyor. Önce pencere açık kalmış sandım bir şekilde kurutmaya çalıştım sonra tekrar ıslandı.Bugün yedek tekeri çekip bakayım dedim şok oldum. Göle dönmüş balık bile beslenir içinde. Hemen yıkamacıya gittim, koltuğu hariç onu kurutamam ama diğerlerini kuruturum 100 lira ücreti var dedi. Mecburen bıraktım arabayı. 300 lira ve iki gün zaman verirsen nereden su geçtiğini bulup tamirini yaparım dedi. Arabayı bırakacak imkanım ve maaş gününe kadar da param yok bırakamadım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız yol gösterirseniz sevinirim.
 

Ekli dosyalar

  • 008f8260-8597-40ca-ae39-40e711a9463c.jpg
    008f8260-8597-40ca-ae39-40e711a9463c.jpg
    334.9 KB · Görüntüleme: 0
  • 67457c32-10c0-4730-b0ea-23273136c572.jpg
    67457c32-10c0-4730-b0ea-23273136c572.jpg
    95.3 KB · Görüntüleme: 0
  • d52191fb-d4a1-46c7-a2a5-9cfee2084483.jpg
    d52191fb-d4a1-46c7-a2a5-9cfee2084483.jpg
    66.9 KB · Görüntüleme: 0
Her yağmur sonrası stepnenin olduğu yer aşırı su doluyor ve bu su arabanın tabanına ve arka koltuklarına kadar ulaşıyor. Önce pencere açık kalmış sandım bir şekilde kurutmaya çalıştım sonra tekrar ıslandı.Bugün yedek tekeri çekip bakayım dedim şok oldum. Göle dönmüş balık bile beslenir içinde. Hemen yıkamacıya gittim, koltuğu hariç onu kurutamam ama diğerlerini kuruturum 100 lira ücreti var dedi. Mecburen bıraktım arabayı. 300 lira ve iki gün zaman verirsen nereden su geçtiğini bulup tamirini yaparım dedi. Arabayı bırakacak imkanım ve maaş gününe kadar da param yok bırakamadım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız yol gösterirseniz sevinirim.
Cok gecmis olsun hocam uzuldum. Daha once bazi golf sahiplerinin de aracin arka kismindan su almasi konusunda sikayetleri oldugunu duydugumu hatirliyor gibiyim. Bana kalirsa araci dogru yetkiliye goturun. Bu durum dedigim gibi daha once yasanmissa onlar nasil mudahale edilmesi gerektigini bilirler.
 
Lastikler konusunda hala kararsızım arkadaşlar :/ ebatlar : 205 55 R16 . Sessiz , konforlu ve dört mevsim olsun istiyorum.

5-6 adet lastik öneriyorum size :)

Ekonomik Sınıf ; Falken EuroAll Season AS210 (275-325 TL arası fiyatları değişiyor)

Geri kalan önereceklerim tamamı PREMIUM sınıf lastiklerdir diyorum şöylede sıraya koyuyorum ;

Michelin CrossClimate (375-400 TL arasında fiyatları değişiyor)
Hankook Kinergy 4S (375-400 TL )
Pirelli Cinturato AllSeason SF (400-460 TL )
Nokian WeatherProof (400-450 TL)
Goodyear Vector4Seasons gen-2 (400-475 tl)


Gelelim yaşadığınız şehire Siirt diye hatırlıyorum ilk mesajlardan yanlış değilsem , çok fazla aşırı soğuk olmuyor ve yazları 40 derece olduğu zamanlarda olmuş meterolojiden baktığım kadarıyla :) İklim 30 ile -5 dereceler arasında seyirler göstermiş o yüzden benim önerim size , Michelin CrossClimate Olacaktır.

Aracı Çok Fazla Sürmüyorum Genelde Günlük Rutin İşleri Halletmek İçin Kullanıyorum Derseniz FALKEN tercihini de seçebilirsiniz çok yormayacaktır sizi . :)

Karın kışın çok olacağı sıcaklığın 25 dereceyi sık geçmeyeceği yerlerde ise kesinlikle WeatherProof alırdım ben :)


Bakım konusuna gelirsek siz siparişleri vermişsiniz ama bende bir kaç şey eklemek istiyorum.

MANN filtre olarak çok üst seviye bir markadır , hatta liderlik kısmına bile alabiliriz , buna ek (UFI-PURFLUX) gibi markalarda bu konularda kendilerini kanıtlamış markalardır. Kullanın sıkıntı olmaz. Hatta bakım maliyetini düşürüp daha kaliteli yağa para eklemek isterseniz , YAĞ filtrenizi kesinlikle en iyisinden alıp , havayı orta , poleni orta yada alt segmente çekebilirsiniz.

Yağ olarak benim önerilerim ise ;

Liqui Moly TopTec 4600
Liqui Moly Longtime High Tech
Liqui Moly Longlife 3

Multimedya işinden çok anlamıyorum ama orijinal ekipman olarak ne varsa tercih listesine alınabilir diye düşünüyorum yada bilindik markalar olabilir , tamamiyle kullanıcı deneyim işi diye düşünüyorum :)


Servis garanti konusunda ise Bosch Car Service Sitesinden baktığımda bana " Şahin Oto Servis " diye bir yeri önerdi SİİRT olarak , Boschu arayıp detayları almak lazım , merak ederseniz de " 444 32 11 " numaraları bulunuyor belki konuşursunuz diye buraya onuda ek yapayım.

Bagajın su almasına da çok üzüldüm öncelikle geçmiş olsun belki şurayı değerlendirebilirsiniz çok fazla yorum var arasından 1-2 tanesi benim gözüme takıldı belki biraz uğraşıp kendiniz yapabilirsiniz , 300 tl vs. paradanda olmamış olursunuz. GOLF 7 BAGAJ SU ALMASI <<
 
Son düzenleme:
Su alma olayını biz b5 passatta yaşadık. Sedan olduğundan bagaja değil ama kotluk altları ve paspas altları sırılsıklam oluyordu. Passtın kronik sorunlarından biriydi altında tıpalar varmış çürüyüp düşüyormuş ama sizin araç eski değil öyle bir sorun olmayabilir. Bi eğilip altına bakın derim iyice çünkü %95 ihtimalle alttan alıyor cam falan değil
 
  • Beğeni
Tepkiler: dreamer
Her yağmur sonrası stepnenin olduğu yer aşırı su doluyor ve bu su arabanın tabanına ve arka koltuklarına kadar ulaşıyor. Önce pencere açık kalmış sandım bir şekilde kurutmaya çalıştım sonra tekrar ıslandı.Bugün yedek tekeri çekip bakayım dedim şok oldum. Göle dönmüş balık bile beslenir içinde. Hemen yıkamacıya gittim, koltuğu hariç onu kurutamam ama diğerlerini kuruturum 100 lira ücreti var dedi. Mecburen bıraktım arabayı. 300 lira ve iki gün zaman verirsen nereden su geçtiğini bulup tamirini yaparım dedi. Arabayı bırakacak imkanım ve maaş gününe kadar da param yok bırakamadım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız yol gösterirseniz sevinirim.

hocam arkadaşın borada da aynı sıkıntı vardı, çoğu yerine bakmışlar lastikler cam araları vs bulamamışlar. Ben arka stopun arasına baktım stop lambasının kaporta ile birleştiği arada plastik lastik her neyse parçanın olmadığını gördüm, orası olmayınca aradan far yuvasından içeri su alıyor, koltuklara kadar varıyormuş. Kurutana kadar ayrı canımız çıktı o ayrı kokusu haftalarca geçmedi o da apayrı :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: dreamer
Her yağmur sonrası stepnenin olduğu yer aşırı su doluyor ve bu su arabanın tabanına ve arka koltuklarına kadar ulaşıyor. Önce pencere açık kalmış sandım bir şekilde kurutmaya çalıştım sonra tekrar ıslandı.Bugün yedek tekeri çekip bakayım dedim şok oldum. Göle dönmüş balık bile beslenir içinde. Hemen yıkamacıya gittim, koltuğu hariç onu kurutamam ama diğerlerini kuruturum 100 lira ücreti var dedi. Mecburen bıraktım arabayı. 300 lira ve iki gün zaman verirsen nereden su geçtiğini bulup tamirini yaparım dedi. Arabayı bırakacak imkanım ve maaş gününe kadar da param yok bırakamadım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız yol gösterirseniz sevinirim.
Aracınızın arka tamponunda işlem varsa bu durumun olması çok normal. Havalandırmadaki plastik zarar görüyor ve çoğu kaportacı değişmeyi gerek görmüyor fiyatı biraz tuzlu. Yüksek ihtimal dediğim şeyden kaynaklı arka tamponu sökebiliyorsanız sökün derim.
https://i.hizliresim.com/ZXbkLg.jpg
 
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Golf için lastik tercihimi michelin primacy 4'ten yana kullandım. Tanesi 450 tl . Multimedia değiştirme fikrinden vazgeçtim çünkü bu aralar biraz borçlandım. Yağmur suyu geçirme sıkıntısı için de 15 ağustostan sonra yetkili servise götüreceğim, maaşın yatmasını bekliyorum çünkü. :) Bunlar haricinde Golf iyi abileri 42 bin km oldu , bakıma az kaldı.
 
Her yağmur sonrası stepnenin olduğu yer aşırı su doluyor ve bu su arabanın tabanına ve arka koltuklarına kadar ulaşıyor. Önce pencere açık kalmış sandım bir şekilde kurutmaya çalıştım sonra tekrar ıslandı.Bugün yedek tekeri çekip bakayım dedim şok oldum. Göle dönmüş balık bile beslenir içinde. Hemen yıkamacıya gittim, koltuğu hariç onu kurutamam ama diğerlerini kuruturum 100 lira ücreti var dedi. Mecburen bıraktım arabayı. 300 lira ve iki gün zaman verirsen nereden su geçtiğini bulup tamirini yaparım dedi. Arabayı bırakacak imkanım ve maaş gününe kadar da param yok bırakamadım. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşmış olan var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız yol gösterirseniz sevinirim.
Merhaba arkadaşlar , iki gün önce gecenin bir vakti ıssız bir yerde yolda kaldım. Araba ara ara "servise gidin" diye uyarı veriyordu ama bu uyarı 2 saniye görünüp sonra yok oluyordu . Benim de aküden kaynaklanabileceği hiç aklımın ucundan geçmedi. Akü bitti , hayırsever biri gecenin bir vakti yardımcı oldu da çalıştırabildik arabayı. Dün sabah ilk işim servise vermek oldu. Akü Vw kendi ürünü için bin tl fiyat verdiler bir de yine Vw tarafından bir takılan bir akü için 700 tl fiyat verdiler. Ben kendi ürünü olsun dedim , şu an elimizde yok üç gün beklemeniz gerek dediler mecburen 700 liralık olanı kabul ettim. Hazır akü için getirmişken 45 bin km bakımını da yapın dedim (araba 43 bin kmde) ona da bin yüz tl dediler tamam dedim. Bir de benim arabam yağmurlu havalarda bagajdan su geçiriyor dedim. Onun sıkıntısını bulalım öyle haber verelim dediler ona da tamam dedim. Dün aradılar beni sol tarafta bagajın alt kısmında delik ve çatlama var dediler. Maliyeti 600 tl yapalım dediler, yapın dedim. Sonra servis müdürünü arattım tanıdık birine bizden bir dünya para gitti biraz indirim yap dedi su geçirme tamiri için biraz daha uygun bir fiyat vereceğini söyledi . Daha gidip arabamı almadım sabırsızlıkla bekliyorum, inşallah bütün sorunları hallolur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
Merhaba arkadaşlar , iki gün önce gecenin bir vakti ıssız bir yerde yolda kaldım. Araba ara ara "servise gidin" diye uyarı veriyordu ama bu uyarı 2 saniye görünüp sonra yok oluyordu . Benim de aküden kaynaklanabileceği hiç aklımın ucundan geçmedi. Akü bitti , hayırsever biri gecenin bir vakti yardımcı oldu da çalıştırabildik arabayı. Dün sabah ilk işim servise vermek oldu. Akü Vw kendi ürünü için bin tl fiyat verdiler bir de yine Vw tarafından bir takılan bir akü için 700 tl fiyat verdiler. Ben kendi ürünü olsun dedim , şu an elimizde yok üç gün beklemeniz gerek dediler mecburen 700 liralık olanı kabul ettim. Hazır akü için getirmişken 45 bin km bakımını da yapın dedim (araba 43 bin kmde) ona da bin yüz tl dediler tamam dedim. Bir de benim arabam yağmurlu havalarda bagajdan su geçiriyor dedim. Onun sıkıntısını bulalım öyle haber verelim dediler ona da tamam dedim. Dün aradılar beni sol tarafta bagajın alt kısmında delik ve çatlama var dediler. Maliyeti 600 tl yapalım dediler, yapın dedim. Sonra servis müdürünü arattım tanıdık birine bizden bir dünya para gitti biraz indirim yap dedi su geçirme tamiri için biraz daha uygun bir fiyat vereceğini söyledi . Daha gidip arabamı almadım sabırsızlıkla bekliyorum, inşallah bütün sorunları hallolur.
Gecmis olsun hocam. Insaallah bir daha karsilasmazsiniz. Yalniz surekli forumlarda okudugum icin deginmek istedim; 1.2 tsi arac icin 1100 lira bakim maliyeti, benzinli aracin bakimi daha uygun olur fikrine ters dusuyor bence. Herkes dizelin bakimi daha pahali diyor ama ben 1.6 dizel aracima yetkiliden 90 bin bakimi icin 1000 lira fiyat aldim. Ustelik mazot filtresi ve motor ici yikama dahil. Bana kalirsa artik dizel ve benzin arasinda bakim maliyeti olarak bir fark kalmadi yetkililerde. Yerinizde olsam arac dsg degilse ozel servis arastiririm. Benim aracin garantisi mayista bitti. Yetkili 1000 lira fiyat verince disarida 200 300 lira eksigine ugrasacagima yetkilide kafam rahat olur dedim. Dizel icin 1000 lira yetkili bakimi cok iyi. Ama benzinli icin bence pahali.
 
Son düzenleme:
Gecmis olsun hocam. Insaallah bir daha karsilasmazsiniz. Yalniz surekli forumlarda okudugum icin deginmek istedim; 1.2 tsi arac icin 1100 lira bakim maliyeti, benzinli aracin bakimi daha uygun olur fikrine ters dusuyor bence. Herkes dizelin bakimi daha pahali diyor ama ben 1.6 dizel aracima yetkiliden 90 bin bakimi icin 1000 lira fiyat aldim. Ustelik mazot filtresi ve motor ici yikama dahil. Bana kalirsa artik dizel ve benzin arasinda bakim maliyeti olarak bir fark kalmadi. Disarida kendine gore usta bulup ozel fiyat belirleyebilirsen o baska. Ama yetkili servislerde bu fark kapandi artik bence. Bu mevzu sizin basliginizda denk geldi ama forumun genelinde alinan rakamlara, maliyetlere bakiyorum da cogu bu sekilde seyrediyor.
Artık servisler yapılan işleme göre fiyat vermiyor nerdeyse. Fordda durumu bilmem ama fiatta gördüğüm kadarıyla yakıt filtresinin değiştiği bakımla değişmediği bakımda fiyat farkı olmuyor mesela. Tüm bakımlara ağır bakım parası alıyorlar gibi bi durum var
 
Artık servisler yapılan işleme göre fiyat vermiyor nerdeyse. Fordda durumu bilmem ama fiatta gördüğüm kadarıyla yakıt filtresinin değiştiği bakımla değişmediği bakımda fiyat farkı olmuyor mesela. Tüm bakımlara ağır bakım parası alıyorlar gibi bi durum var
Ford'da standart 1000'lik oluyorsun en az parca degisecek bakimda bile. Ama 2 bakimda bir degismesi gereken mazot filtresi eklenince 1200-1300 liralara cikabiliyor. Ben mazot filtresi degisecek olmasina ragmen 1000 lira fiyat aldim. Dizel araba icin su sartlarda bu para bisi degil yetkilide.
 
  • Beğeni
Tepkiler: dreamer ve Toprak
Artık servisler yapılan işleme göre fiyat vermiyor nerdeyse. Fordda durumu bilmem ama fiatta gördüğüm kadarıyla yakıt filtresinin değiştiği bakımla değişmediği bakımda fiyat farkı olmuyor mesela. Tüm bakımlara ağır bakım parası alıyorlar gibi bi durum var
En son hyundai accent bakım faturası onay için gelmişti ona baktım, normal bakım ile ağır bakım cidden fark ediyordu. Çünkü, 550 mi ne tutmuştu normal 15000 km bakımı ama 45000 bakımı için şirketin öbür aracı çok daha fazla bir rakamdı net olarak aklımda değil..
 
  • Beğeni
Tepkiler: dreamer
Ford'da standart 1000'lik oluyorsun en az parca degisecek bakimda bile. Ama 2 bakimda bir degismesi gereken mazot filtresi eklenince 1200-1300 liralara cikabiliyor. Ben mazot filtresi degisecek olmasina ragmen 1000 lira fiyat aldim. Dizel araba icin su sartlarda bu para bisi degil yetkilide.
En son hyundai accent bakım faturası onay için gelmişti ona baktım, normal bakım ile ağır bakım cidden fark ediyordu. Çünkü, 550 mi ne tutmuştu normal 15000 km bakımı ama 45000 bakımı için şirketin öbür aracı çok daha fazla bir rakamdı net olarak aklımda değil..
Bikaç marka var bakım fiyatlarında ciddi yoldan çıkan. Honda ve fiat benim gözümle gördüklerim benzinli araçta bile standart yağ-filtre bakımına 1100-1200tl üzeri fiyatlar çıkarıyorlar. Diğer markalar hakkında pek bilgim yok. 4-5 yıl önce 250 300tl ye 1.3 multijete bakım yaptırırdık şimdi 1.4 benzinliye 1200 falan ödeyeceğiz gibi :D işin garip yanı 1.3 Multijet de çok farklı değil tek fark km periyodu 2 kat olması benzinlinin. O açıdan bakarsak yılda 20bin km yapan insan fiat kullanıyorsa benzinlide yarı yarıya öder bakımı ama biz ikisinde de yıllık yaptıracağımız için değişen bir şey olmuyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: dreamer ve Cenk
Bikaç marka var bakım fiyatlarında ciddi yoldan çıkan. Honda ve fiat benim gözümle gördüklerim benzinli araçta bile standart yağ-filtre bakımına 1100-1200tl üzeri fiyatlar çıkarıyorlar. Diğer markalar hakkında pek bilgim yok. 4-5 yıl önce 250 300tl ye 1.3 multijete bakım yaptırırdık şimdi 1.4 benzinliye 1200 falan ödeyeceğiz gibi :D işin garip yanı 1.3 Multijet de çok farklı değil tek fark km periyodu 2 kat olması benzinlinin. O açıdan bakarsak yılda 20bin km yapan insan fiat kullanıyorsa benzinlide yarı yarıya öder bakımı ama biz ikisinde de yıllık yaptıracağımız için değişen bir şey olmuyor
Ford ve vw benzer ilerliyor. Benzinli araclarin bakim fiyatini arttirdilar, dizellerinkini mumkun oldugunca sabit tutuyorlar. Iki markada da benzinli ile dizel arasinda bariz fiyat farki kalmadi bakim konusunda. Ben hatirliyorum 600-700'e turbo benzinli bakimi yapilirken ben dizele 1000-1100 lira veriyordum 3-4 yil once. Simdi oyle bir fark da kalmadi. Ben bu bakim ilk defa ozel servise gidecektim ama uygun fiyat verdiler diye yine yetkiliye gidiyorum. Benzinli arac sahiplerinin yerinde olsam yetkiliye muhtac olunacak bir zorunlulugum yoksa ozel servis kovalarim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: dreamer ve Toprak
Merhaba arkadaşlar , iki gün önce gecenin bir vakti ıssız bir yerde yolda kaldım. Araba ara ara "servise gidin" diye uyarı veriyordu ama bu uyarı 2 saniye görünüp sonra yok oluyordu . Benim de aküden kaynaklanabileceği hiç aklımın ucundan geçmedi. Akü bitti , hayırsever biri gecenin bir vakti yardımcı oldu da çalıştırabildik arabayı. Dün sabah ilk işim servise vermek oldu. Akü Vw kendi ürünü için bin tl fiyat verdiler bir de yine Vw tarafından bir takılan bir akü için 700 tl fiyat verdiler. Ben kendi ürünü olsun dedim , şu an elimizde yok üç gün beklemeniz gerek dediler mecburen 700 liralık olanı kabul ettim. Hazır akü için getirmişken 45 bin km bakımını da yapın dedim (araba 43 bin kmde) ona da bin yüz tl dediler tamam dedim. Bir de benim arabam yağmurlu havalarda bagajdan su geçiriyor dedim. Onun sıkıntısını bulalım öyle haber verelim dediler ona da tamam dedim. Dün aradılar beni sol tarafta bagajın alt kısmında delik ve çatlama var dediler. Maliyeti 600 tl yapalım dediler, yapın dedim. Sonra servis müdürünü arattım tanıdık birine bizden bir dünya para gitti biraz indirim yap dedi su geçirme tamiri için biraz daha uygun bir fiyat vereceğini söyledi . Daha gidip arabamı almadım sabırsızlıkla bekliyorum, inşallah bütün sorunları hallolur.
Geçmiş olsun. Aracın diğer işlemleri için yetkili servis tercihiniz, sonrasındaki olası sorunlar için garanti bakımından isabet olmuş. Çünkü elektrik işi pis iştir. Bakım maliyeti de orta karar Alman otomobillerinin klasik periyodik bakım fiyatı. Ama kaportayı 200-300 ₺ gibi bir fiyata halletmezlerse kabul etmeyin, dışarıda iyi bir kaporta ustası araştırın derim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: dreamer