Golf İçin Lastik/Park Sensörü/Multimedia Önerisi

Gecmis olsun hocam. Insaallah bir daha karsilasmazsiniz. Yalniz surekli forumlarda okudugum icin deginmek istedim; 1.2 tsi arac icin 1100 lira bakim maliyeti, benzinli aracin bakimi daha uygun olur fikrine ters dusuyor bence. Herkes dizelin bakimi daha pahali diyor ama ben 1.6 dizel aracima yetkiliden 90 bin bakimi icin 1000 lira fiyat aldim. Ustelik mazot filtresi ve motor ici yikama dahil. Bana kalirsa artik dizel ve benzin arasinda bakim maliyeti olarak bir fark kalmadi yetkililerde. Yerinizde olsam arac dsg degilse ozel servis arastiririm. Benim aracin garantisi mayista bitti. Yetkili 1000 lira fiyat verince disarida 200 300 lira eksigine ugrasacagima yetkilide kafam rahat olur dedim. Dizel icin 1000 lira yetkili bakimi cok iyi. Ama benzinli icin bence pahali.

Tamamen algı 1.2 tsi dsg polo bu yıl ki bakımı 1100tl 1.4 tdi dsg polo 1300 lira iki arabada yakın çevremde var son 1 ay içerisinde iki araçta bakıma girdi. Çok büyük farklar yok.

2016 model 1.2 tsi olan başlıkta sorun yaşayan arkadaşla aynı akü problemini yaşadı 3 yaşında olduğu için garantisi bittiğinden aynı fiyatlara akü değişimi yapıldı. 2017 1.4 tdi olanın turbo hortumu yırtıldı kliması bozuldu (2 yaşında arabanın klima gazı bitmiş...) Çevremde şahit olduklarımdan sonra sanki vw modelleri zaman ayarlı yapılıyor garanti bitmesine göre gibi bir izlenim bırakıyor bende gittikçe.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: dreamer ve bt
Tamamen algı 1.2 tsi dsg polo bu yıl ki bakımı 1100tl 1.4 tdi dsg polo 1300 lira iki arabada yakın çevremde var son 1 ay içerisinde iki araçta bakıma girdi. Çok büyük farklar yok.

2016 model 1.2 tsi olan başlıkta sorun yaşayan arkadaşla aynı akü problemini yaşadı 3 yaşında olduğu için garantisi bittiğinden aynı fiyatlara akü değişimi yapıldı. 2017 1.4 tdi olanın turbo hortumu yırtıldı kliması bozuldu (2 yaşında arabanın klima gazı bitmiş...) Çevremde şahit olduklarımdan sonra sanki vw modelleri zaman ayarlı yapılıyor garanti bitmesine göre gibi bir izlenim bırakıyor bende gittikçe.
Aslinda hem benzinli hem dizel icin yuksek rakamlar bunlar. Ama yetkililerde bakim fiyatlari arasinda ki makas oldukca kisaldi. Hele Honda, Fiat gibi markalar neredeyse dizelden yuksek bakim maliyeti cikariyor benzinlilere.

Vw'de dsg harici iyi niyet diye bir garanti olmadigini saniyorum. Yani aracin 2 ya da 3 yillik genel garantisi bittikten sonra sanziman haricinde olusan tum masraflar yine cepten gidiyor. Diger cogu markada da boyle zaten. O yuzden aracta dsg yoksa iyi bir ozel servis bulunmasi halinde yetkiliye mahkum kalmazdim ben.

Araclarda cikan arizalara gelince cogu markada gordugum kadariyla genel garanti suresinin bitimiyle beraber bazi arizalar, sorunlar bas gostermeye basliyor. Benim aracimda da var ama kronik oldugundan goturup yaptirmiyorum. Cok ciddi arizalarda iyi ozel servis bulamazsam yetkiliye giderim ama haricinde ki ufak tefek akuymus, klima gaziymis, bakimmis gibi seyler icin fiyat avantaji olmadigi muddetce yetkiliye gitmem acikcasi. En azindan ilk kontrolu, tetkikleri ozelde yaptiririm ve durum ciddiyse izlenecek yola ona gore karar veririm.
 
Son düzenleme:
Geçmiş olsun. Aracın diğer işlemleri için yetkili servis tercihiniz, sonrasındaki olası sorunlar için garanti bakımından isabet olmuş. Çünkü elektrik işi pis iştir. Bakım maliyeti de orta karar Alman otomobillerinin klasik periyodik bakım fiyatı. Ama kaportayı 200-300 ₺ gibi bir fiyata halletmezlerse kabul etmeyin, dışarıda iyi bir kaporta ustası araştırın derim.
300 lira aldılar su geçirme problemi için. 45 bin bakımı + akü değişim toplam 2100 tl ödedim .
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak ve bt