Hangi̇ Araçlarda Hangi̇ Şanzıman Bulunuyor ? Genel Şanzıman Bi̇lgi̇leri̇ / Dsg, Zf Ve Getrag Hakkinda Her şey

Hocam kuzene tiggo 8 pro aldık makyaj gören donanımıyla beraber, yanlış bilmiyorsam getrag 7dct300 var ıslak çift kavrama. Dayanıklılığı vb. nasıl hocam?
 
Hocam kuzene tiggo 8 pro aldık makyaj gören donanımıyla beraber, yanlış bilmiyorsam getrag 7dct300 var ıslak çift kavrama. Dayanıklılığı vb. nasıl hocam?

Yanlış hatırlamıyorsam Avangard donanım olması gerek yukarıdaki yazımda da bahsettiğim gibi 7DCT300 kodlu Getrag üretimi ıslak kavrama sanzıman bulunmakta ülkemizde satılan bütün Chery serilerinde bulunan 7DCT300'ü de şöyle açıklayayım size, bir şanzıman düşünün BMW'sinden Mercedes'ine hatta 1.3Tce kullanan her türlü Reno Nissan grubundaki araçta kullanılıyor şu anda aktif ablamgil 1.3 Tce Megane kullanıyorlar o yüzden tecrübe ettiğim bir şanzıman hızlı, tepkileri DSG gibi oldukça hızlı ve atik, ilk kalkış anında 70-80k km'lere kadar tork konvertörlü gibi hiç bekleme süresi olmadan kalkıyor lakin ablamgil 70k km'yi devirdiği için yavaş yavaş kalkış anında gecikmeler başladı fakat bu şanzımanın bitmeye yakın olduğu anlamına gelmiyor emin çok yoğun bir trafikte kullanılsa bile DSG tarzı kuru kavramaların çoğundan daha uzun süre dayanır ve tahminim yoğun trafikte kullanılsa bile 140-150k km'nin altında baskı balata değişimi istemez, zaten birçok araçta kullanılmasında rağmen henüz illaki olucak istisnalar dışında kronik bir mekatronik vb elektrik bir sistemden ötürü yolda bırakanı görmedim şahsen sevdiğim bir şanzıman çift kavramalar arasında aklımda soru işareti kalmadan almayı düşünebileceğim bir şanzımandır. Umarım sorunuza cevap olmuştur.
 
Yanlış hatırlamıyorsam Avangard donanım olması gerek yukarıdaki yazımda da bahsettiğim gibi 7DCT300 kodlu Getrag üretimi ıslak kavrama sanzıman bulunmakta ülkemizde satılan bütün Chery serilerinde bulunan 7DCT300'ü de şöyle açıklayayım size, bir şanzıman düşünün BMW'sinden Mercedes'ine hatta 1.3Tce kullanan her türlü Reno Nissan grubundaki araçta kullanılıyor şu anda aktif ablamgil 1.3 Tce Megane kullanıyorlar o yüzden tecrübe ettiğim bir şanzıman hızlı, tepkileri DSG gibi oldukça hızlı ve atik, ilk kalkış anında 70-80k km'lere kadar tork konvertörlü gibi hiç bekleme süresi olmadan kalkıyor lakin ablamgil 70k km'yi devirdiği için yavaş yavaş kalkış anında gecikmeler başladı fakat bu şanzımanın bitmeye yakın olduğu anlamına gelmiyor emin çok yoğun bir trafikte kullanılsa bile DSG tarzı kuru kavramaların çoğundan daha uzun süre dayanır ve tahminim yoğun trafikte kullanılsa bile 140-150k km'nin altında baskı balata değişimi istemez, zaten birçok araçta kullanılmasında rağmen henüz illaki olucak istisnalar dışında kronik bir mekatronik vb elektrik bir sistemden ötürü yolda bırakanı görmedim şahsen sevdiğim bir şanzıman çift kavramalar arasında aklımda soru işareti kalmadan almayı düşünebileceğim bir şanzımandır. Umarım sorunuza cevap olmuştur.
Hocam geri dönüş yaptığınız için teşekkür ederim adamsınız. Fazlasıyla açıklamışsınız, aklımda soracak bir şey kalmadı. Kuzenle paylaşımlı olarak 200 km yaptık, araç için düşündüklerimi buraya aktarıp bilgi kirliliği yaratmak istemiyorum ama motor ve şanzıman gayet uyumlu olmuş atikliği güzel şanzımanın. Umarım uzun vadede chery servis ve yedek parça konusunda bizi mağdur etmez.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Künjek
Bu ay Google'da sitemizde en ziyaret edilen başlık bu olmuş. Önümüzdeki günlerde birazcık daha okunmasını kolaylaştırmak amacıyla ilk mesaja çeşitli düzenlemeler yapacağım. Tekrar emeğinize sağlık.

Teşekkürler abim, lakin benim yanlışları düzeltmem veya burada yazmayan bazı şeyleri eklemem gerek Instagramdan vs. İletişime geçer isen konuşuruz belirtirim sana.