Hep aklıma takılıyordu belki bir açıklama getiren olur...
Ara sıra gittiğim bir güzergah var. 4 şeritli otoyol, hafif virajlı ve yokuşlu.
Bu yolu hem arkadan itişli araçla hem önden çeker araçla kullandım. Kıyası sadece ön çekerler arasında yapacağım:
Saatte 160 km üstüne çıkınca 2007 model Audi A6 ( 18 inch, 245 mm enli, Dunlop Sport Maxx lastikler) ve 2016 model Toyota Auris (15 inch, 195 enli, Michelin Energy lastikler) sanki artık virajı takip edemiyor.
2013 model Mercedes Benz ( 17 inch, 225 enli, Bridgestone Turanza) ve 2012 model Opel Astra ( 16 inch, 205 enli, Continental EcoContact) ile herhangi bir tutuş kaybı hissetmiyordum.
Şimdi fark nereden kaynaklanıyor? Şase, lastik, ağırlık, ... ?
Ara sıra gittiğim bir güzergah var. 4 şeritli otoyol, hafif virajlı ve yokuşlu.
Bu yolu hem arkadan itişli araçla hem önden çeker araçla kullandım. Kıyası sadece ön çekerler arasında yapacağım:
Saatte 160 km üstüne çıkınca 2007 model Audi A6 ( 18 inch, 245 mm enli, Dunlop Sport Maxx lastikler) ve 2016 model Toyota Auris (15 inch, 195 enli, Michelin Energy lastikler) sanki artık virajı takip edemiyor.
2013 model Mercedes Benz ( 17 inch, 225 enli, Bridgestone Turanza) ve 2012 model Opel Astra ( 16 inch, 205 enli, Continental EcoContact) ile herhangi bir tutuş kaybı hissetmiyordum.
Şimdi fark nereden kaynaklanıyor? Şase, lastik, ağırlık, ... ?