honda 1.5 rs cvt olmuş mu?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
oradaki verilere ben de %100 güvenmiyorum.. bir de şu var. bu 0 100 değerleri değişebiliyor. örneğin 218 coupe için 218i verilirken gps aygıtı ile a b ve b a noktası olarak aynı yolda karşılıklı hızlanma videosu çeken bir youtube kanalı 9.1 sn ortamala yakalamıştı. fabrika değerleri birebir tutması haliyle zor oluyor. öte yandan da 0 100 değeri 6.9sn olan ve yıllardır üretilmeyen 1.4 gti polonun da ben hızlanma verilerinde 0 100'nü hep 6.7 gördüm. o zaman vw de mi honda gibi diyelim? iligisi yok yahu. bu 0 100 olayına çok takılmamak lazım. veriler şartlara göre değişkenlik gösteriyor. doğal bir seleksiyon bu..

Kesinlikle katılıyorum, bundan bahsettim zaten. 0-100 değeri koyuyorsun da hangi koşulda nasıl yapıldı ? Araçta kaç kişi var, torco oktan arttırıcı koydun mu depoya, lastikler slick mi ? Bunun gibi bir sürü etken var. Bir de bahsi geçen araçlar hep turbo beslemeli araçlar, onlarda bir miktar sapma olabilir. Ama abicim adam atmosferik 1.6 aracın 11.6 olan değerini 10.3 olarak ölçüyor ve otomobilin kadranını dahi görmediğim videoya ve altına yazılan yorumlara inanmamı bekliyor. Atmosferik bir araçta bu kadar büyük fark mümkün değil..0.5 değil, 0.3 değil basbayağı 1.3 saniye
Böyle bir şeyin ihtimali olsa Honda göğsünü gere gere başka bir rakam yazardı zaten oraya
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: hondapower
@byilmaz ortada gayet nizami bir şekilde yapılmış bir teste ait video varken varken aksinin olmasını umarak ezbere itiraz ediyorsunuz. Daha öncede aynı şeyi yazdınız ve elinizde bu testin aksini ispat eden "nesnel" bir kanıtınız varsa sunmanızı istedim. Aradan 3 gün geçti ve üzülerek hala aynı yerde olduğunuzu görüyorum. Elinizde bu testin hatalı olduğuna dair bir kanıt varsa gösterin bizde doğrusunu öğrenelim. Yalnız ortada ölçülebilir fiziki büyüklükler varken bunu komik olduğunu düşündüğünüz espirilerle değil somut fiziki verilerle çürütmeniz gerekiyor.

Bu arada ya okuma alışkanlığınız olmadığından ya da karşınızdaki kişinin mesajlarını tam okumadığınızdan gözden kaçırdınız sanırım 1.6 atmosferik motorlu Civic testi Zeperfs sitesinden alınmış değil. Otomobil Yayıncılık isimli youtube hesabında Türk bir arkadaş tarafından yapılan testtir. Aynı kanalda farklı araçlar da test ediliyor.

Video açıklamalarında test edilen aracın hangi donanım seviyesinde, hangi lastiklerle, hangi yakıtla nasıl test edildiği herşey yazıyor. Hala hangi lastik var hangi yakıt var belli değil diye burada "kaos" yaratma peşindesiniz. Sizin gibi bir kaç kişi olamayacağını iddia etmiş ve videoyu çeken kişi cevabını vermiş. Okumaktan korkmayın gözleriniz acımaz. Hepsini okuduğunuz halde hatalı bir durum olduğunu düşünüyorsanız da bunu buraya değil videoyu çeken kişiye yazın. En doğru bilgiyi testi gerçekleştiren kişi verecektir.

Sizi inandırmak gibi bir amacımda yok öyle bir görevimde yok. Video ortada duruyor ve bu testin aksini kanıtlayan herhangi bir nizami test getiremediğiniz sürece akşama kadar buraya olamaz edemez yazsanız da sonuç değişmeyecek. Varolan bir duruma itiraz ediyorsanız aksini kanıtlamanız gerekir. Aksi halde iddiasını ispatlayamayan kişi durumunda kalmaya devam edersiniz.
 
@byilmaz @Renard arabanın hondata yazılımsız halinde 100-200 dbn ölçümü alamıyorlar araba 200'ü görmüyor. Yokuş aşağı olmasına rağmen görmüyor. Şimdi diyecekler ki limitör var araçta. Yav arkadaş 200ü görecek araba bir kere kendini belli eder. Gidişinden hızlanmasından belli eder yanlış mıyım ? ben bunu anlatmaya çalışıyorum. Arabada limitör olabilir fakat araba zaten 200e yokuş aşağı eğimle falan çıkamıyor. Ölçüm alamıyorsun 100-200 değerinde. Millet özellikle 106'ya Saxo'ya falan kısa takıp 200 görmeden arayı açıp gaz keser. Dünyanın en muhteşem şanzımanlı arabası Civic RS 200ü göremiyor bile şaka gibi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard ve by
@byilmaz ortada gayet nizami bir şekilde yapılmış bir teste ait video varken varken aksinin olmasını umarak ezbere itiraz ediyorsunuz. Daha öncede aynı şeyi yazdınız ve elinizde bu testin aksini ispat eden "nesnel" bir kanıtınız varsa sunmanızı istedim. Aradan 3 gün geçti ve üzülerek hala aynı yerde olduğunuzu görüyorum. Elinizde bu testin hatalı olduğuna dair bir kanıt varsa gösterin bizde doğrusunu öğrenelim. Yalnız ortada ölçülebilir fiziki büyüklükler varken bunu komik olduğunu düşündüğünüz espirilerle değil somut fiziki verilerle çürütmeniz gerekiyor.

Bu arada ya okuma alışkanlığınız olmadığından ya da karşınızdaki kişinin mesajlarını tam okumadığınızdan gözden kaçırdınız sanırım 1.6 atmosferik motorlu Civic testi Zeperfs sitesinden alınmış değil. Otomobil Yayıncılık isimli youtube hesabında Türk bir arkadaş tarafından yapılan testtir. Aynı kanalda farklı araçlar da test ediliyor.

Video açıklamalarında test edilen aracın hangi donanım seviyesinde, hangi lastiklerle, hangi yakıtla nasıl test edildiği herşey yazıyor. Hala hangi lastik var hangi yakıt var belli değil diye burada "kaos" yaratma peşindesiniz. Sizin gibi bir kaç kişi olamayacağını iddia etmiş ve videoyu çeken kişi cevabını vermiş. Okumaktan korkmayın gözleriniz acımaz. Hepsini okuduğunuz halde hatalı bir durum olduğunu düşünüyorsanız da bunu buraya değil videoyu çeken kişiye yazın. En doğru bilgiyi testi gerçekleştiren kişi verecektir.

Sizi inandırmak gibi bir amacımda yok öyle bir görevimde yok. Video ortada duruyor ve bu testin aksini kanıtlayan herhangi bir nizami test getiremediğiniz sürece akşama kadar buraya olamaz edemez yazsanız da sonuç değişmeyecek. Varolan bir duruma itiraz ediyorsanız aksini kanıtlamanız gerekir. Aksi halde iddiasını ispatlayamayan kişi durumunda kalmaya devam edersiniz.

Gelin Honda'dan test araci alip nizami testi birlikte yapalim ? Hatta siz kullanin, GPS ile de olcelim, sonra burada paylasalim. Yeteri kadar nesnel mi ?
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: hondapower
@byilmaz @Renard arabanın hondata yazılımsız halinde 100-200 dbn ölçümü alamıyorlar araba 200'ü görmüyor. Yokuş aşağı olmasına rağmen görmüyor. Şimdi diyecekler ki limitör var araçta. Yav arkadaş 200ü görecek araba bir kere kendini belli eder. Gidişinden hızlanmasından belli eder yanlış mıyım ? ben bunu anlatmaya çalışıyorum. Arabada limitör olabilir fakat araba zaten 200e yokuş aşağı eğimle falan çıkamıyor. Ölçüm alamıyorsun 100-200 değerinde. Millet özellikle 106'ya Saxo'ya falan kısa takıp 200 görmeden arayı açıp gaz keser. Dünyanın en muhteşem şanzımanlı arabası Civic RS 200ü göremiyor bile şaka gibi.

Kadranda 207 km sınırlaması olan araç reel olarak zaten 200 km hız yapmış olmaz. Bu doğal bir durum değil mi? Yokuş aşağı gidip reel olarak 200 km ulaşsa ve bunu da sıfırdan 100 km'ye 20 saniyede ulaşarak gerçekleştirse bu testi kabul mu edeceksiniz ben mi yanlış anlıyorum?

Bu arada daha önce söylediğimiz halde ısrarla 300 kg hafif araçlar ile kıyaslama peşindesiniz. Saxo ya da 106 dediğiniz araçlar kaç kg? Neden BMW 5.20i ile değilde Civic RS'in bagajına koyup götürebileceği araçlar ile kıyaslama yapıyorsunuz? Mercedes E250'nin 204 beygir gücü ve 500 nm'lik boyun kıran bir torku var. Civic'in ürettiği torkun iki katından da fazla. İsterseniz bir de onunla kıyaslayalım. Ford Kuga da da 182 hp turbo motor var onu da atmosferik Civic ile kıyaslayalım. Maksat bir aracın yavaş ya da hızlı gittiğini ispat etmeye çalışmaksa sizin verdiğiniz örnekler gibi de benim verdiğim örnekler gibi de bir çok örnek bulunabilir.

Bu arada CVT şanzıman için şöyle iyi böyle iyi gibi bir yorumumda olmadı. Diğer otomatik viteslerde de performans kaybı olduğunu örnekleri ile gösterdim. ZF8 şanzıman ile benzer performansı gösteren bir şanzıman için çok kötü, performansı öldürüyor derken ZF8 şanzıman çok iyi diye tanımlanıyorsa orada objektif bir bakış açısı olduğu söylenemez.

Civic en iyisidir en hızlısıdır gibi bir iddiam yok. Hatırlarsanız tek amacınız düz yolda hızlı gidebilmek ise Asta k Opc alın diye yazmıştım. Benim 2. çocuğum olmak üzere. Araçta 2 çocuk koltuğu olacak, bagajda mama sandalyesine kadar her türlü eşyayı taşıyorum bana 106'yı bedava verseniz binmem. Herkesin ihtiyaçları farklıdır. Araca tek başına binip sağda solda yarışmak isteyen sizin söylediğiniz küçük araçlardan birisini alıp yazılım yükletip mutlu olsun, Ailece rahat rahat binebileceği performanslı bir araç isteyen de Civic RS alsın desek olmuyor mu?

Gelin Honda'dan test araci alip nizami testi birlikte yapalim ? Hatta siz kullanin, GPS ile de olcelim, sonra burada paylasalim. Yeteri kadar nesnel mi ?

Bana ihtiyacınız yok herhangi "benzinli" bir Civic bulup videoda gördüğünüz ile aynı şekilde test yapabilirsiniz.

Bunu sadece bir kişiye hitaben değil genel olarak yazıyorum. Ortada ölçülmüş fiziki veriler dururken elma ile armutu karşılaştırmaya çalışmanın ya da kendi söylemini haklı çıkarmak için anlamsızca ısrar etmenin bir manası yok. Motor gücüne ve ağırlığına bağlı olarak bir araç bir diğerini geçebilir bunu gurur meselesi yapmanında anlamı yok.
 
Kusura bakmayın ama tartışmanızı okudum bir şey anlamadım, sonuca varacağınızı zannetmiyorum. Bir defa CVT şanzımanlı bir araçtan ne performansı bekliyorsunuz? Amacı ekonomi yapmak zaten. Ekonomi yapmadığını iddia eden arkadaş deneyerek görebilir. Örnekler mevcut. 1.6 atmo araç 10 küsur saniyeleri çok rahat görür onu da ekleyeyim. Corolla'nın tam olarak 10 sn mesela 0-100'ü, hem düzünün hem cvtsinin, cvt'nin tüketim verisi de daha düşük, ama basayım dersen zevk vermez, kafa ütüler, amacı da gazlamak değil zaten o şanzımanın.

1.6 atmosferik motorlu bir araç düz vites ile 7,5 yakıyorken, tork konvertörlü ile bu tüketim 8,5 lara çıkıyor. CVT ile 7,3 civarında oluyor. En kötü ihtimalle düz vites ile aynı oluyor. Tabii CVT'yi gaza oturarak kullanmamanız gerekiyor bu söylediğimi yapmanız için.
CVT bir aracı "RS" diye satmak, insanları öyle bir beklentiye sokmakta başlı başına yanlış, ona katılıyorum. Türkiye'den başka bir yerde de RS adıyla satılmıyor diye biliyorum.

Elantra 1.6 atmosferikte mesela, düzde 0-100 10.1 sn tüketim ş.içi 8.9lt (bu ne biçim tüketim, ne yapıyorsunuz Koreli beyler), tork konvertörlü otomatik kullanan versiyonunda 9.5lt tüketimle 11.6sn 0-100'ü görüyor "markanın beyan ettiği verilere göre".
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Kusura bakmayın ama tartışmanızı okudum bir şey anlamadım, sonuca varacağınızı zannetmiyorum. Bir defa CVT şanzımanlı bir araçtan ne performansı bekliyorsunuz? Amacı ekonomi yapmak zaten. Ekonomi yapmadığını iddia eden arkadaş deneyerek görebilir. Örnekler mevcut. 1.6 atmo araç 10 küsur saniyeleri çok rahat görür onu da ekleyeyim. Corolla'nın tam olarak 10 sn mesela 0-100'ü, hem düzünün hem cvtsinin, cvt'nin tüketim verisi de daha düşük, ama basayım dersen zevk vermez, kafa ütüler, amacı da gazlamak değil zaten o şanzımanın.

1.6 atmosferik motorlu bir araç düz vites ile 7,5 yakıyorken, tork konvertörlü ile bu tüketim 8,5 lara çıkıyor. CVT ile 7,3 civarında oluyor. En kötü ihtimalle düz vites ile aynı oluyor. Tabii CVT'yi gaza oturarak kullanmamanız gerekiyor bu söylediğimi yapmanız için.
CVT bir aracı "RS" diye satmak, insanları öyle bir beklentiye sokmakta başlı başına yanlış, ona katılıyorum. Türkiye'den başka bir yerde de RS adıyla satılmıyor diye biliyorum.

Elantra 1.6 atmosferikte mesela, düzde 0-100 10.1 sn tüketim ş.içi 8.9lt (bu ne biçim tüketim, ne yapıyorsunuz Koreli beyler), tork konvertörlü otomatik kullanan versiyonunda 9.5lt tüketimle 11.6sn 0-100'ü görüyor "markanın beyan ettiği verilere göre".
Biraz zaman geçince Manuel civic rs de gelecek diye biliyorum. O zaman bu tartışmaların hepsi boşu boşuna yapılmış olacak. Komik :)
 
Biraz zaman geçince Manuel civic rs de gelecek diye biliyorum. O zaman bu tartışmaların hepsi boşu boşuna yapılmış olacak. Komik :)
yok yahu tartışmalar boşuna değil zaten arabayı test edip konuyu ben açmıştım:D manuli gelsin fiyatına göre hala radarımdaki bir araba amca hatchback olan. sedan asla almam
 
  • Beğeni
Tepkiler: hondapower
Bana ihtiyacınız yok herhangi "benzinli" bir Civic bulup videoda gördüğünüz ile aynı şekilde test yapabilirsiniz.

Bunu sadece bir kişiye hitaben değil genel olarak yazıyorum. Ortada ölçülmüş fiziki veriler dururken elma ile armutu karşılaştırmaya çalışmanın ya da kendi söylemini haklı çıkarmak için anlamsızca ısrar etmenin bir manası yok. Motor gücüne ve ağırlığına bağlı olarak bir araç bir diğerini geçebilir bunu gurur meselesi yapmanında anlamı yok.

Ben gurur meselesi yapmıyorum. Civic onu geçmiş şunu geçmiş bilmem ne yapmış zerre umurumda değil. Rakamların yanlış olduğunu söylüyorum, bu kadar büyük bir fark olmayacağını iddia ediyorum. Madem çok güveniyorsunuz gelin birlikte deneyimleyelim diyorum. Kendim test yaparım "kesin ip var" mevzusuna döner. Veya GPS'in kalibrasyonu yanlış olur vs..
Siz kendi test etmediğiniz otomobilin başkasının testinin doğruluğuna inanarak savunuyorsunuz. Bizzat bu sitenin yaptığı başka bir testi gönderiyorum o rakamlara da inanmıyorsunuz ?
Pistte test ettiğim araç 180 km/h'den sonra gitmiyor diyorum bana bilmem ne verisi paylaşıyorsunuz
Başkasının deneyimlerine inanmamak bir yana deneyimlemediğiniz testlerin doğruluğunu burada savunuyorsunuz
 
Son düzenleme:
Kadranda 207 km sınırlaması olan araç reel olarak zaten 200 km hız yapmış olmaz. Bu doğal bir durum değil mi? Yokuş aşağı gidip reel olarak 200 km ulaşsa ve bunu da sıfırdan 100 km'ye 20 saniyede ulaşarak gerçekleştirse bu testi kabul mu edeceksiniz ben mi yanlış anlıyorum?

Bu arada daha önce söylediğimiz halde ısrarla 300 kg hafif araçlar ile kıyaslama peşindesiniz. Saxo ya da 106 dediğiniz araçlar kaç kg? Neden BMW 5.20i ile değilde Civic RS'in bagajına koyup götürebileceği araçlar ile kıyaslama yapıyorsunuz? Mercedes E250'nin 204 beygir gücü ve 500 nm'lik boyun kıran bir torku var. Civic'in ürettiği torkun iki katından da fazla. İsterseniz bir de onunla kıyaslayalım. Ford Kuga da da 182 hp turbo motor var onu da atmosferik Civic ile kıyaslayalım. Maksat bir aracın yavaş ya da hızlı gittiğini ispat etmeye çalışmaksa sizin verdiğiniz örnekler gibi de benim verdiğim örnekler gibi de bir çok örnek bulunabilir.

Bu arada CVT şanzıman için şöyle iyi böyle iyi gibi bir yorumumda olmadı. Diğer otomatik viteslerde de performans kaybı olduğunu örnekleri ile gösterdim. ZF8 şanzıman ile benzer performansı gösteren bir şanzıman için çok kötü, performansı öldürüyor derken ZF8 şanzıman çok iyi diye tanımlanıyorsa orada objektif bir bakış açısı olduğu söylenemez.

Civic en iyisidir en hızlısıdır gibi bir iddiam yok. Hatırlarsanız tek amacınız düz yolda hızlı gidebilmek ise Asta k Opc alın diye yazmıştım. Benim 2. çocuğum olmak üzere. Araçta 2 çocuk koltuğu olacak, bagajda mama sandalyesine kadar her türlü eşyayı taşıyorum bana 106'yı bedava verseniz binmem. Herkesin ihtiyaçları farklıdır. Araca tek başına binip sağda solda yarışmak isteyen sizin söylediğiniz küçük araçlardan birisini alıp yazılım yükletip mutlu olsun, Ailece rahat rahat binebileceği performanslı bir araç isteyen de Civic RS alsın desek olmuyor mu?



Bana ihtiyacınız yok herhangi "benzinli" bir Civic bulup videoda gördüğünüz ile aynı şekilde test yapabilirsiniz.

Bunu sadece bir kişiye hitaben değil genel olarak yazıyorum. Ortada ölçülmüş fiziki veriler dururken elma ile armutu karşılaştırmaya çalışmanın ya da kendi söylemini haklı çıkarmak için anlamsızca ısrar etmenin bir manası yok. Motor gücüne ve ağırlığına bağlı olarak bir araç bir diğerini geçebilir bunu gurur meselesi yapmanında anlamı yok.

benim de 1 gözüm rs'de bende araba arayışında olan biriyim. Eğer ki şanzuman meselesini kendi içimde çözümleyebilirsem neden olmasın diye bakıyorum olaya zaten. Ben kıyaslama yapmadım gidip de 106'yla civic rs'i kıyaslayacak değilim sadece orda ince bir ironi var kısalı 106ların özellikle 200ü göremediklerini belirtmeye çalışmıştım..
 
  • Beğeni
Tepkiler: AcilStop ve Renard
CVT yerine manuel olsa (ki o araç sıkı bir tam otomatik ve çift kavrama ister zannımca) benimde radarımdaydı şu göçme sorularına kadar.. biraz işçilik hataları olsa da özellikle yol tutuş ve süspansiyonun dengesini herkes beğenmişti.. tipi zaten güzel.. içide bence çok özgün ... aradığım şey... Dediğim gibi manueli olsa ve biraz daha az yaksa yılda cebimden ekstra çıkacak 1-1.500tlik ek yakıt faturasına belki tahammül edecektim... tabi şu göçme ve benzeri abesle iştigal işçilik hataları da olmasaydı ... (yüksek hızda kaputta sallanıyor deniliyor... )
 
Ben gurur meselesi yapmıyorum. Civic onu geçmiş şunu geçmiş bilmem ne yapmış zerre umurumda değil. Rakamların yanlış olduğunu söylüyorum, bu kadar büyük bir fark olmayacağını iddia ediyorum. Siz kendi test etmediğiniz otomobilin başkasının testinin doğruluğuna inanarak savunuyorsunuz. Bizzat bu sitenin yaptığı başka bir testi gönderiyorum o rakamlara da inanmıyorsunuz ?
Pistte test ettiğim araç 180 km/h'den sonra gitmiyor diyorum bana bilmem ne verisi paylaşıyorsunuz
Başkasının deneyimlerine inanmamak bir yana deneyimlemediğiniz testlerin doğruluğunu burada savunuyorsunuz

Arkadaşımda LPG'li FC5 bende benzinli FB7 vardı ve kalkışlarda yakalamakta zorlanıyordum. Dahası bahsi geçen aracı en az 250 km kullandım. 0-100 denemesi yapmadım ama benim kullandığım benzinli FB7'den net olarak daha iyi hızlandığını söyleyebilirim.

1.5 turbo için GPS ile yapılan testlere değil de senin 180'den sonra gitmiyor dediğine mi inanmamı bekliyorsun? Youtube'u aç Civic 1.5 son hız yaz 180 üzeri gidip gitmediğini görürsün.



Bunlar gibi daha birçok video var. Bir tek senin bindiğin araç 180'den sonra gitmiyor sanırım.
 
Son düzenleme:
Arkadaşımda LPG'li FC5 bende benzinli FB7 vardı ve kalkışlarda yakalamakta zorlanıyordum. Dahası bahsi geçen aracı en az 250 km kullandım. 0-100 denemesi yapmadım ama benim kullandığım benzinli FB7'den net olarak daha iyi hızlandığını söyleyebilirim.

1.5 turbo için GPS ile yapılan testlere değil de senin 180'den sonra gitmiyor dediğine mi inanmamı bekliyorsun? Youtube'u aç Civic 1.5 son hız yaz 180 üzeri gidip gitmediğini görürsün.



Bunlar gibi daha birçok video var. Bir tek senin bindiğin araç 180'den sonra gitmiyor sanırım.

Yahu son hız yazıp aratınca ne olacak ? 207'de limitöre giriyor zaten
Honda fanboyu olmak da zor..Ben pes ediyorum iyi forumlar
 
Size de iyi forumlar.

Teşekkür ederim. Ancak halen algı operasyonundasınız. Lütfen bel altı çalışmayalım
180'den sonra gitmiyor demem ne manaya geliyor siz de iyi biliyorsunuz. Yoksa şöyle de yapabilirdim

Passat daha ağır değil ki. Kıyaslamasını verdiğim linkte ağırlıklarına bakarsanız aşağı yukarı aynı ağırlıktalar ve tartışmaya mahal bırakmayacak şekilde 1.5 Civic daha iyi hızlanma verileri sunmuş.
 
CVT yerine manuel olsa (ki o araç sıkı bir tam otomatik ve çift kavrama ister zannımca) benimde radarımdaydı şu göçme sorularına kadar.. biraz işçilik hataları olsa da özellikle yol tutuş ve süspansiyonun dengesini herkes beğenmişti.. tipi zaten güzel.. içide bence çok özgün ... aradığım şey... Dediğim gibi manueli olsa ve biraz daha az yaksa yılda cebimden ekstra çıkacak 1-1.500tlik ek yakıt faturasına belki tahammül edecektim... tabi şu göçme ve benzeri abesle iştigal işçilik hataları da olmasaydı ... (yüksek hızda kaputta sallanıyor deniliyor... )
honda türkiye de resmen müşteriyi bazen enayi yerine koyuyor. Adam mesela Hatchback istiyor ama Türkiye'deki hb kasalarda deri koltuk, sunroof, anahtarsız giriş ve çalıştırma yok. Artık sunroof isteyen kişilerde çok fazlalaştığı için mecbur sedana yönelmek zorunda kalıyor. Sedan kasada da göçük sorunu, anahtardan kapanan camlar ve aynalar yok, far yıkama yok ve kişiden kişiye değişir ama hb kasadaki agresif tip yok. Bana kalsa hb kasanın şuan ki özelliklerinin üzerine sunroof ve anahtarsız giriş-çalıştırma eklense satış rakamlarında aşırı derecede artış görülür. Kendi açımdan bakınca benim bile cvt şanzumanın eksikliğini kapatıp yönelmemi sağlayabilirdi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7
honda türkiye de resmen müşteriyi bazen enayi yerine koyuyor. Adam mesela Hatchback istiyor ama Türkiye'deki hb kasalarda deri koltuk, sunroof, anahtarsız giriş ve çalıştırma yok. Artık sunroof isteyen kişilerde çok fazlalaştığı için mecbur sedana yönelmek zorunda kalıyor. Sedan kasada da göçük sorunu, anahtardan kapanan camlar ve aynalar yok, far yıkama yok ve kişiden kişiye değişir ama hb kasadaki agresif tip yok. Bana kalsa hb kasanın şuan ki özelliklerinin üzerine sunroof ve anahtarsız giriş-çalıştırma eklense satış rakamlarında aşırı derecede artış görülür. Kendi açımdan bakınca benim bile cvt şanzumanın eksikliğini kapatıp yönelmemi sağlayabilirdi.
fiyatı patlayacağı için satışları patlamaz.. biliyorsunuz ekstra donanım ekstra vergi demek. Honda Türkiye rezalet bir firma. Hiçbir şekilde yönetemiyorlar. Yıllarca Honda takıntılı insanları sömürdüler, keriz yerine koydular. Tıpkı VW gibi. Ancak tabi Doğuş'un müthiş bir pazarlama stratejisi var. Honda Türkiye'de o da yok. Dayatmacılığı en derinden yapan firmalar Japon firmaları. İkinci sırada da almanlar ve fransızlar var. BMW ve Mercedes'i ayrı tutabilirim parayı basınca her şey mümkün
 
fiyatı patlayacağı için satışları patlamaz.. biliyorsunuz ekstra donanım ekstra vergi demek. Honda Türkiye rezalet bir firma. Hiçbir şekilde yönetemiyorlar. Yıllarca Honda takıntılı insanları sömürdüler, keriz yerine koydular. Tıpkı VW gibi. Ancak tabi Doğuş'un müthiş bir pazarlama stratejisi var. Honda Türkiye'de o da yok. Dayatmacılığı en derinden yapan firmalar Japon firmaları. İkinci sırada da almanlar ve fransızlar var. BMW ve Mercedes'i ayrı tutabilirim parayı basınca her şey mümkün
akıllı olan insanı arabadan soğutan detaylar bunlar şu yazıya sonuna kadar katılıyorum. sunroof ve deri koltuk koyup 15bin tl fazla fiyat biçilmişti hb ve sedan arasındaki fiyat farkına. öyle saçma sapan bi pazarlama stratejisi yok yani. Madem öyle koy sunroof , deri , anahtarsız giriş çalıştırma ben 15 verip hb alayım kazıklanacaksak bari içimizden geçen arabaya sahip olalım ve dolu olsun. Mesela doğuş bu dediğimi yapıyor da satıyor. Bi şekilde müşteriye istediğini veriyor. Ama Honda Türkiye bunun farkında olmasına rağmen yıllardır yok yani yapmıyorlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
akıllı olan insanı arabadan soğutan detaylar bunlar şu yazıya sonuna kadar katılıyorum. sunroof ve deri koltuk koyup 15bin tl fazla fiyat biçilmişti hb ve sedan arasındaki fiyat farkına. öyle saçma sapan bi pazarlama stratejisi yok yani. Madem öyle koy sunroof , deri , anahtarsız giriş çalıştırma ben 15 verip hb alayım kazıklanacaksak bari içimizden geçen arabaya sahip olalım ve dolu olsun. Mesela doğuş bu dediğimi yapıyor da satıyor. Bi şekilde müşteriye istediğini veriyor. Ama Honda Türkiye bunun farkında olmasına rağmen yıllardır yok yani yapmıyorlar.
çünkü müşteri kitlesi genelde kemik. yenileri pek eklenmiyor. Honda'cı genelde honda'cı dır :) Adamlar taştan araba yapsa satar iddialıyım. Yeni bir satış pazarlama stratejisi geliştirme zorunlulukları pek yok. Yıllar sonra Japonya merkez dayanamadı arabaları turboladı ama gel gelelim Türkiye şubesi yine insanlara dilediğini dayattı. ve soruyorum nerede 1.0'lık versiyon? kaç sene daha bekletecekler? 15 yıllık motor kullandıkları o çağ dışı atmosferiklerini satabilmek için 1.0 getirmiyorlar şaka gibi. Snopluktan burnu yere düşse almayacak olan Doğuş grubu bile bir arabayı piyasaya sürdükten sonra en fazla 6 ay 1 yıl içinde en çok satacak modellerini de piyasaya sürüyor. Honda acaba manuel civic hb ve 1.0 için kaç yıl daha beklemeyi düşünüyor? kafaları pırıl pırıl maşallah.. aaah ah biraz adam olsak hepsini süründürürdük. biz satın aldıkça bizi kullanıdılar. yok arkadaş tepki koyamıyoruz ki hiçbir şeye
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...