Honda rs yazılım öncesi ve sonrası test

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ulas79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ya konuyu tekrar okudum, üzüldüm...
benim aklımın bİr kenarında duruyordu civic Rs ... şimdi uzaktan bakınca C segmenti, turbo benzinli, anormal yakmayan ama ihityaç olduğunda da yürüyen araç diye düşünürdüm ama şu anda baktım ki yeni Octavia dolu paketiyle 1.4 tsi 150hp için 106k istiyor... daha mantıklı geldi....

Aha patladık gene VaG a ... ulen dön dolaş..aynı yere gel...
 
Ya konuyu tekrar okudum, üzüldüm...
benim aklımın bİr kenarında duruyordu civic Rs ... şimdi uzaktan bakınca C segmenti, turbo benzinli, anormal yakmayan ama ihityaç olduğunda da yürüyen araç diye düşünürdüm ama şu anda baktım ki yeni Octavia dolu paketiyle 1.4 tsi 150hp için 106k istiyor... daha mantıklı geldi....

Aha patladık gene VaG a ... ulen dön dolaş..aynı yere gel...
Olay sadece düz yolda gitmekse 5k ucuza leon da var ya da leon st 103k
 
Olay sadece düz yolda gitmekse 5k ucuza leon da var ya da leon st 103k

Yani orası öyle de... Seat ların iç mekan kalitesi bence o kadar iyi değil .. Octavia daha iyiydi ... iç hacim de çok iyi Leon a göre...
Gerçi Octavia da biraz fazla bayağı geliyor bana... Civic çok albenili ama hal böyle olunca pek fazla mantılı kalmıyor tasarım ve belki bir parça daha iyi sürüş karakteri yanında...
 
Yani orası öyle de... Seat ların iç mekan kalitesi bence o kadar iyi değil .. Octavia daha iyiydi ... iç hacim de çok iyi Leon a göre...
Gerçi Octavia da biraz fazla bayağı geliyor bana... Civic çok albenili ama hal böyle olunca pek fazla mantılı kalmıyor tasarım ve belki bir parça daha iyi sürüş karakteri yanında...
civis rs kullandım. hem sürat yapma hem de viraja girme şansım oldu. güzergah güzeldi. sportif sürş karateri olan net keyifli bir araba AMA ŞANZIMANI SAYMAZSAK. civic rs'in sürüş karakteri kesinlikle leon octavia gibi araçlardan daha iyi,keyifli ancak bu şanzıman varken leon almak benim gözümde daha mantıklı. rs'i alanlar şuan çok uçuyorlar arabam çok hızlı vs tribindeler de acı gerçekler dişli bir rakip karşılarına çıktığında hem virajda hem de düzlükte yüzlerine vurur. lakin o şanzıman tepkileriyle istediği kadar keyifli yol tutsun viraj çıkışında gaza yüklenince oluşan hayal kırıklığı ve hantallık o keyfi uzak diyarlara götürüyor..
 
Son düzenleme:
İyide ben nerde okudum bilemiyorum şimdi ama bu RS de limitleyici yokmuydu ... yani araç 200 e limitli değil miydi?.. sıkıntı bence 200e limitli olmasından .. yoksa cvt de olsa, düz yolda benim 110hp lik dizel tdi ın, 180hp turbo benzinli Civic i geçme şansı olamaz ...benim bildiğim ve mağlesef testte atlanan konu aracın limitleyicisini olduğu... hoş bu kadar ciddi bir konunun atlanabileceğini de sanmıyorum.. belki ben yanlış biliyorum ...

207 km/h gibi kesiciye giriyor araç.. Yazılımla limitörü iptal ettiklerinde de öyle aman aman bir hızlanması yok
190'dan sonra ölüyor araç..220 hp çipli asdafsdfsdgsdg
 
Son düzenleme:
Yani orası öyle de... Seat ların iç mekan kalitesi bence o kadar iyi değil .. Octavia daha iyiydi ... iç hacim de çok iyi Leon a göre...
Gerçi Octavia da biraz fazla bayağı geliyor bana... Civic çok albenili ama hal böyle olunca pek fazla mantılı kalmıyor tasarım ve belki bir parça daha iyi sürüş karakteri yanında...
İşte sürüş karakteri olmayınca geri kalan herşey bir rakamdan ibaret oluyor. Octi de ciddi hacimli bir araba ama başka bir esprisi yok.
 
3-iyi yanları ise;
3-a) yokuşta kaydirmiyor yokuş kalkışa ve beklemeye gerek yok
3-b)debriyaj balatası diye bişey yok.bakim maliyeti için ciddi bir kriter.
3-c)arıza ihtimali en düşük şanzımanlar dan
3-d)yakıt ekonomisi sağlıyor.turbosuz bir arac bile 2000 bin devirde yol durumuna göre 100-110 km hızla gidiyor tamamen cvt sayesinde

Yeni nesil tork konvertörlü ve çift kavramalı şanzımanlar da aynı yakıt ekonomisini sağlıyor. Yokuşta kaydırmaması vb.. bana kalırsa bunların hiçbiri cvt'nin öne çıkan özellikleri değil. Ayrıca cvt çok problemsiz bir şanzıman değil, dsg'den sonra en çok sorun çıkaran 2. şanzımandır. Arıza verdiğinde can yakar..Öyle ufak meblağlara durumu kurtaramazsınız :)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Honda RS karşısında bence Astra OPC line daha şanslı hem 200 hp hemde klasik otomatik şanzımanlı ve gidişi çok daha iyi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...