Şu adam 4 aydır ortalıkta bu arabasını satmaya çalışıyor.4 AY ÖNCE 15.000 TL demişti bataryaya.Şimdi 13. O zaman 114.000 km deydi.Şuan 150.000. Bu adamın ne kadar doğru ne kadar yanlış yazdığına emin olamıyorum o yüzden.Şuan kontrol ettim geri kalanbatarya bitmiş garanti dışı araç 13000 batarya imiş
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...a-durmadilar-alman-olacaktiki-665237089/detay
Ekli dosyayı görüntüle 17913
haklısın sanırım evet batarya fiyatı madem 13000 değiştir öyle sat değilmi alan yaptırsın vaktim yok hesabı : dediğin gibi bir de açıklama kısmında batarya bu km lerde bitiyormuş normalmiş diyorŞu adam 4 aydır ortalıkta bu arabasını satmaya çalışıyor.4 AY ÖNCE 15.000 TL demişti bataryaya.Şimdi 13. O zaman 114.000 km deydi.Şuan 150.000. Bu adamın ne kadar doğru ne kadar yanlış yazdığına emin olamıyorum o yüzden.Şuan kontrol ettim geri kalan
200 adet hibrit toyotada sadece bu adamın arabasında böyle bir durum var.
Alman olsa diye başlık atmasından çok dikkate alınmaması gereken biri izlenimi verdi zaten. Almanlar malların arkasında çok duruyor, müşteri memnuniyeti üst düzey ya.Şu adam 4 aydır ortalıkta bu arabasını satmaya çalışıyor.4 AY ÖNCE 15.000 TL demişti bataryaya.Şimdi 13. O zaman 114.000 km deydi.Şuan 150.000. Bu adamın ne kadar doğru ne kadar yanlış yazdığına emin olamıyorum o yüzden.Şuan kontrol ettim geri kalan
200 adet hibrit toyotada sadece bu adamın arabasında böyle bir durum var.
Alman olsa diye başlık atmasından çok dikkate alınmaması gereken biri izlenimi verdi zaten. Almanlar malların arkasında çok duruyor, müşteri memnuniyeti üst düzey ya.
Ülke açısından kafa yapısının değişmesi lazım bende dahil çünkü Hybridler pahalı ve soru işaretleri oluşuyor başka yönlere kayıyor akıl(LPG) ama global bazda Toyota 1997’den beri gayette ekmeğini yiyor Hybrid’in.Ben hybrid teknolojisinin daha çok ekmek yemesi gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca çok uzun soluklu olmayacağını tamamen elektrikli yahutta alternatif yakıylı seçeneklerin daha çok rağbet göreceği kanısındayım. Eğer firmalar milletin parasını almak için aşama aşama bu teknolojileri geliştirmezse ayrı tabi.
Burada Toyota yetkili servisindeki bir arkadaşımız en büyük şikayetin çabuk biten piller (şarjın çabuk bitmesi ve aracın benzin motoruna geçmesi) ve artan yakıt sarfiyatı olduğunu söylüyorlar. Yeni Corolla ile belirgin bir iyileşme olur ise bize bilgi verecek almayı düşünen arkadaşlarım var çünkü. Ama hali hazırda söylediği güncel hybrid modellerin Trabzon için konuşursak (Trafiği arazi yapısı vs) çokta idareli tutumlu olmadıkları yönünde.Ülke açısından kafa yapısının değişmesi lazım bende dahil çünkü Hybridler pahalı ve soru işaretleri oluşuyor başka yönlere kayıyor akıl(LPG) ama global bazda Toyota 1997’den beri gayette ekmeğini yiyor Hybrid’in.
hiçte öyle gözükmüyor uzaktan honda hybrid de tutunamadıBurada Toyota yetkili servisindeki bir arkadaşımız en büyük şikayetin çabuk biten piller (şarjın çabuk bitmesi ve aracın benzin motoruna geçmesi) ve artan yakıt sarfiyatı olduğunu söylüyorlar. Yeni Corolla ile belirgin bir iyileşme olur ise bize bilgi verecek almayı düşünen arkadaşlarım var çünkü. Ama hali hazırda söylediği güncel hybrid modellerin Trabzon için konuşursak (Trafiği arazi yapısı vs) çokta idareli tutumlu olmadıkları yönünde.