KAPALI Hyundai i10 1,0 OTM

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

İstanbullu

Panpa
7,345
Marka
Hyundai
Merhaba
Beyler, aracımın bu gün baskı balatası iflas etti. Zar zor yürütebiliyorum. Saha doğrusu , arabanın debriyajını ayırmakta sıkıntı yaşıyorum..

Bana 1800 tl gibi bi fatura cıkardılar. Ayrıca bir öneride bulundular. arabamı 35000 tl den alıp, yerine sıfır km 1,0 otomatik i10 satalım dediler. Fiyat 58500 tl. Geriye 23000 tl ise kredilendirilcek.

Şimdi size sorayım. 1800 tlmi ödeyim teline kadar sıfır debriyaj komple setmi takdırayım.
23000 tl kredi çekip komple sıfır 1.0 jump + alaşım jantlı i10 mu alayım...

IMG_20180129_121045_HDR (Large).jpg IMG_20180129_121051_HDR (Large).jpg IMG_20180129_121100_HDR (Large).jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: emre16
Özel servis 710 tl dedi sadece 4 parca değişimine.
Aynı 4 parça servis 1090 tl değiştiriyo.
Kısacası servis maksimum çıkıcaği fiyat 1800 tl. Ama parca kurtarırsa 1090 tl..
 
Ben arabanın ilk sahibi değilim. İlk sahibi bir bayan. Bana yetkili servis 2 dönemdir arabanın balatayı değiştir diyor. Kısmet bu güne imiş.
Daha önceki mesajımda da demiştim. Aracı 2.el aldığın için önceki sahibi nasıl kullandı bilmiyoruz. Senin araç şuan 70 bin km'de. En az 30 bin km kullanmış olsan, aracın önceki sahibi olan hanımefendi ( kadınlardan çok özür diliyorum ) kasabın dik alasıymış. En az 100 bin km gidecek bir balatayı 30-40 bin km'de o hale getirmek her babayiğidin harcı değil, yetenek ister yani.
 
  • Beğeni
Tepkiler: İstanbullu
Daha önceki mesajımda da demiştim. Aracı 2.el aldığın için önceki sahibi nasıl kullandı bilmiyoruz. Senin araç şuan 70 bin km'de. En az 30 bin km kullanmış olsan, aracın önceki sahibi olan hanımefendi ( kadınlardan çok özür diliyorum ) kasabın dik alasıymış. En az 100 bin km gidecek bir balatayı 30-40 bin km'de o hale getirmek her babayiğidin harcı değil, yetenek ister yani.

Ben arabayı aldığımda rot balansı bozuk, gaz pedali sensor arızası, lpgde titriyor, debriyaj birleşme esnasında silkeliyordu...
Rotu yaptık, lpg titremesi garantiden değiştik. Lpg filtreleri hiç değişmediği için sensorude arıza veriyordu. Hepsini hallettim. Debriyaj kaldıydı ondan. Onuda nerdeyse 25000 km dir alarm veriyordu. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ben arabayı aldığımda rot balansı bozuk, gaz pedali sensor arızası, lpgde titriyor, debriyaj birleşme esnasında silkeliyordu...
Rotu yaptık, lpg titremesi garantiden değiştik. Lpg filtreleri hiç değişmediği için sensorude arıza veriyordu. Hepsini hallettim. Debriyaj kaldıydı ondan. Onuda nerdeyse 25000 km dir alarm veriyordu. :)
Tamam bu bir makine, seri üretimden çıkan bir otomobil, canlı falan değil, kalbi, ruhu, hisleri falan yok ama yani bu kadar da eziyet edilmez ki makine diye, yazıktır :D
 
Arabayı ulaşım aracı olarak kullanmıyorsanız, yani her gün A-B arası gidilip gelinmiyorsa anlamsız. Evin önünde yatırmak için eldeki arabanın sıfırı alınmaz bence.
 
Araba garaj arabasıydı. Bayandan.
Millet takmış boya ve orjinal tampona. Kimse yürüyenin kıymetini bilmiyor. Faca bozulmasın, alttakım nozulsun. Yeah.
Bu işleri bende sevmem. Göçen bir çamurluğu, boyanan bir kapıyı onarır yenisini takarsın. Ama alt takımlardan, yürüyenden bozulan veya hor kullanılan her parça insanların iç organları gibidir. Tek bir parça diğer parçaların da işleyişini etkileyip bozabiliyor. Kaportaymış, boyaymış, değişenmiş bunların çok da bir önemi yok.
 
Bu işleri bende sevmem. Göçen bir çamurluğu, boyanan bir kapıyı onarır yenisini takarsın. Ama alt takımlardan, yürüyenden bozulan veya hor kullanılan her parça insanların iç organları gibidir. Tek bir parça diğer parçaların da işleyişini etkileyip bozabiliyor. Kaportaymış, boyaymış, değişenmiş bunların çok da bir önemi yok.

Alt takımda da düzelebilecek hasarlar olabiliyor tabi orjinal parça kullanımıyla.Mesela adam kaldırıma çıkmıştır hızlı bi şekilde salıncak amortisör vs değişir buna eyv ama diğer türlü hasarların yerine kaporta hasarlarını tercih ederim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Alt takımda da düzelebilecek hasarlar olabiliyor tabi orjinal parça kullanımıyla.Mesela adam kaldırıma çıkmıştır hızlı bi şekilde salıncak amortisör vs değişir buna eyv ama diğer türlü hasarların yerine kaporta hasarlarını tercih ederim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yok şöyle.. Ezik bir kaporta ya da kapıyla yeri gelir 10 bin km bile yaparsın. Araca hiç bir zararı olmaz. Ama yürüyende, alt takımda değiştirilebilecek çok basit ve maliyetsiz bir parçayı bile değiştirmeyip geciktirirsen başka parçaları da bozabilir.
 
Yok şöyle.. Ezik bir kaporta ya da kapıyla yeri gelir 10 bin km bile yaparsın. Araca hiç bir zararı olmaz. Ama yürüyende, alt takımda değiştirilebilecek çok basit ve maliyetsiz bir parçayı bile değiştirmeyip geciktirirsen başka parçaları da bozabilir.

Bu kesinlikle doğru.Ya ses yapar ya da sana ciddi sorun çıkartır.Zaten bizim arabanın tek namusu alt takım kaldı boya değişenden bol bir şey yok :D


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bu kesinlikle doğru.Ya ses yapar ya da sana ciddi sorun çıkartır.Zaten bizim arabanın tek namusu alt takım kaldı boya değişenden bol bir şey yok :D


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Onlar hiç problem değil.. Eskiden parça değişimi diye bir şey yoktu. Kapıya mı vurdular, götürüyordun servise çekiçle tak tuk düzelte düzelte eski haline getiriyorlardı genelde. İyice perti çıkmışsa belki değişim yapıyorlardı. Haliyle işin içine kaporta aksamını düzeltme girdiği vakit iyi işçilik istiyordu. Yapamadığın zaman hem kozmetik olarak hem de psikolojik olarak kötü işler çıkıyordu ortaya. Şimdi öyle değil, direkt yeni parça geliyor ve boyanıp takılıyor. O sebeple kaporta aksamında değişebilir parçaların ne kadar süre hasarlı kullanıldığı pek mühim değil artık.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...