Evet arkadaşlar, dolu dolu bir hafta sonu geçirdik. Kendi aracım Polo GTI ve @aydingokce Octavia vRS ile Cumartesi sabahı peş peşe yola çıktık, bugün İstabul'u gezdik vs.
Gökçe abi adına şanssızlığımız daha yolda kendi belli etti. 18 bin km dir gram arıza yakmayan araba, uzun yolda "fren balatasını kontrol edin" diye fren arıza lambasını yaktı. Sonrasında düşündük taşındık %80 durumdaki balata nası arıza yakar diye, ön balata fişinin eskimiş olabileceğini düşündük. Önceki sahibi değişmemiş olabilir, balatayı o değişmiş.
Sonrasında pist günü geldi, shell de arabamızı yıkadık, lastik basınçlarımızı düşürdük ve benzin aldık
birazcık da etil alkol (hala metil mi koyduk diye düşünüyoruz) koyduk ikimizde, sonrasında piste doğru gittik. Galiba ben bu yol üzerinde radar koridorunda ceza yedim
varsa bilenler cevaplarsa sevinirim, maltepeden istanbul parka giderken işte. Gökçe abi B-C seanslarındaydı, ben C. Sonrasında çıktılar piste, Sinan abiyle oturuyoruz anam bi baktık tüm kameralar octiye yönelmiş, neden? 2. virajda araba sağda durmuş. Haydaaa diyerekten aradım hemen, noldu dedim, araba stop etti dediler
nası lan derkene pite döndüler bi şekilde.
Stock 2.0 TSI bozuldu anasın satayım. Diyecek bişi yok, yakıt katkısından mı oldu hala bilmiyoruz. VCDS ile arızayı falan okuduk, sildik. Sonra bi sıkıp gelelim dedik, hop araba 5500 de duvara çarpmış gibi kesiliyor, anladık ki o gün pist Gökçe abi için bitti.
Sonra tabi aynı yakıtı bende koymuşum, heyecanlandım
Sinan abiyle bi gezmeye çıktık, sıktık falan, sıkıntı yok ama frenlerimin hemen şiştiğini gördüm ve sinirim bozuldu, çünkü disk balatam kötü durumdaydı ve ben dayanır amaaan diyerek değişmedim.
Piste çıktım ve korktuğum başıma geldi, 1. turun sonuna gelemeden frenler bitti
süre çıkmadı tabi bu pist gününde, 2.47 civarı bişi geldi galiba.Baya kötü, Hava çok sıcaktı, yağ sıcaklığı kolaylıkla yükseliyordu. Anladım ki haziran-temmuz-ağustos piste gidilmez.
Durum böyle, Ankara'ya döndük, Gökçe abi benim Polo ile Aksaray'a döndü, ben Octi'nin testleri yapıyorum, şimdi testten geldim araba hayvan gibi yürüyor, tutuyor sorun yok, 25 dk da 14 litre yakıt harcayacak kadar zorladım arabayı, frenler nar gibi kızardı, araba sağlam ama hala vagcomda valve for fuel metering N290 arızası var. Bakalım hafta sonu bi sanayiye gideceğim.
İstanbul Park Google Drive Kayıtlarım:
drive.google.com
Gökçe abi adına şanssızlığımız daha yolda kendi belli etti. 18 bin km dir gram arıza yakmayan araba, uzun yolda "fren balatasını kontrol edin" diye fren arıza lambasını yaktı. Sonrasında düşündük taşındık %80 durumdaki balata nası arıza yakar diye, ön balata fişinin eskimiş olabileceğini düşündük. Önceki sahibi değişmemiş olabilir, balatayı o değişmiş.
Sonrasında pist günü geldi, shell de arabamızı yıkadık, lastik basınçlarımızı düşürdük ve benzin aldık



Stock 2.0 TSI bozuldu anasın satayım. Diyecek bişi yok, yakıt katkısından mı oldu hala bilmiyoruz. VCDS ile arızayı falan okuduk, sildik. Sonra bi sıkıp gelelim dedik, hop araba 5500 de duvara çarpmış gibi kesiliyor, anladık ki o gün pist Gökçe abi için bitti.
Sonra tabi aynı yakıtı bende koymuşum, heyecanlandım

Piste çıktım ve korktuğum başıma geldi, 1. turun sonuna gelemeden frenler bitti

Durum böyle, Ankara'ya döndük, Gökçe abi benim Polo ile Aksaray'a döndü, ben Octi'nin testleri yapıyorum, şimdi testten geldim araba hayvan gibi yürüyor, tutuyor sorun yok, 25 dk da 14 litre yakıt harcayacak kadar zorladım arabayı, frenler nar gibi kızardı, araba sağlam ama hala vagcomda valve for fuel metering N290 arızası var. Bakalım hafta sonu bi sanayiye gideceğim.
İstanbul Park Google Drive Kayıtlarım: