İyimi ettik Kötü mü?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Bana göre fransızlar içinde en iyi platformu kullanan marka şuan için peugeot diye düşünüyorum. Renault'tan bile iyi hatta. 1.2 130 hp otomatik şanzıman kombinasyonuna sahip citroen c4 testi mevcut sitede. C4 8 litre karma tüketime imza atmış. Sizin aracınızın daha ağır olacağını düşünürsek bu tüketim yarım litre civarı yukarı çıkabilir. Ayağınıza hakim olursanız 7-8,5 arasında gezinirsiniz. Ama dizel gibi kullanırsanız dizeli fazlasıyla ararsınız. İş tamamen sizin kullanım tarzınızda bitiyor. C4'de bu motor ve şanzıman ikilisi beğenilmişti ki 3008 yeni model olduğundan ufak rötuşlarla daha iyi hale getirilmiştir diye düşünüyorum. İç - dış dizaynı gayet iyi olan, fransızlar içinde bence en iyi platformu kullanan, motor-şanzıman uyumu güzel bir araç satın almışsınız. Araçla ilgili soru işareti olabilecek tek mevzu yalıtım ve konfor - yol tutuş dengesi ki bu da henüz yeni bir araç olmasından kaynaklı. Yeni 308 gibiyse eğer bu araç, konfor-yol tutuş dengesi gayet kararında olacaktır. Geriye de bir tek yalıtım kalıyor, artık onu da aracı aldığınızda anlarsınız. Tekrar hayırlı uğurlu olsun.
 
Son düzenleme:
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Bana göre fransızlar içinde en iyi platformu kullanan marka şuan için peugeot diye düşünüyorum. Renault'tan bile iyi hatta. 1.2 130 hp otomatik şanzıman kombinasyonuna sahip citroen c4 testi mevcut sitede. C4 8 litre karma tüketime imza atmış. Sizin aracınızın daha ağır olacağını düşünürsek bu tüketim yarım litre civarı yukarı çıkabilir. Ayağınıza hakim olursanız 7-8,5 arasında gezinirsiniz. Ama dizel gibi kullanırsanız dizeli fazlasıyla ararsınız. İş tamamen sizin kullanım tarzınızda bitiyor. C4'de bu motor ve şanzıman ikilisi beğenilmişti ki 3008 yeni model olduğundan ufak rötuşlarla daha iyi hale getirilmiştir diye düşünüyorum. İç - dış dizaynı gayet iyi olan, fransızlar içinde bence en iyi platformu kullanan, motor-şanzıman uyumu güzel bir araç satın almışsınız. Araçla ilgili soru işareti olabilecek tek mevzu yalıtım ve konfor - yol tutuş dengesi ki bu da henüz yeni bir araç olmasından kaynaklı. Yeni 308 gibiyse eğer bu araç, konfor-yol tutuş dengesi gayet kararında olacaktır. Geriye de bir tek yalıtım kalıyor, artık onu da aracı aldığınızda anlarsınız. Tekrar hayırlı uğurlu olsun.

iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.

aslında Peugeot un son yıllarda yürüttüğü sınıf atlama politikasının en net ve en gerçekçi ürünü bu araba. O bakımdan benimde Fransızlar içinde ilk tercihim Peugeot.

söylediğiniz şey çok doğru. bu zamana kadar sahip olma noktasında benzinli araç kullanmadım açıkcası. arabadan çekindiğim kadar kendimden de çekiniyorum aslında. araca alışıp dilini çözmeye başlayana kadar ciddi tüketimler bekliyorum bende.

konfor ve yol tutuş içinde şunu söyleyebilirim. test sürüşüne çıktığım araç Gtline dı. ince yanaklı lastikler mevcuttu araç üzerinde. tabi kısa bir sürüştü kıstas olarak alamayız ama ilk izlenimim yalıtım ve süspansiyon konusunda olumlu oldu. Tabi buradaki olumlu Peugeot çerçevesi içerisinde geçmişe kıyasla. tabi uzun kullanımlarda daha net bilgi edineceğiz.
 
Son düzenleme:
iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.

aslında Peugeot un son yıllarda yürüttüğü sınıf atlama politikasının en net ve en gerçekçi ürünü bu araba. O bakımdan benimde Fransızlar içinde ilk tercihim Peugeot.

söylediğiniz şey çok doğru. bu zamana kadar sahip olma noktasında benzinli araç kullanmadım açıkcası. arabadan çekindiğim kadar kendimden de çekiniyorum aslında. araca alışıp dilini çözmeye başlayana kadar ciddi tüketimler bekliyorum bende.

konfor ve yol tutuş içinde şunu söyleyebilirim. test sürüşüne çıktığım araç Gtline dı. ince yanaklı lastikler mevcuttu araç üzerinde. tabi kısa bir sürüştü kıstas olarak alamayız ama ilk izlenimim yalıtım ve süspansiyon konusunda olumlu oldu. Tabi buradaki olumlu Peugeot çerçevesi içerisinde geçmişe kıyasla. tabi uzun kullanımlarda daha net bilgi edineceğiz.
Ben pişman olacağınızı düşünmüyorum açıkçası.. Tüketim mevzusu da siz araca alışana kadar canınızı yakabilir ama alıştıktan sonra sakin sürüşlerde dizelle arasında büyük farklar olacağını düşünmüyorum. Tekrar hayırlı uğurlu olsun inşaallah.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Eren BILGIN
Fazla üzülmezsiniz yazdığınız kombinasyonla 1270kg çekiyor, benzer kombinasyonla 308 ise 1150kg :) Hayırlı olsun güle güle kullanın. Bizi aç bırakmayın ama. :D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Eren BILGIN
Bugün Peugeot dan aradılar. 1.2 benzinli versiyonların Türkiye pazarına getirilmesi 2017 yılına ertelenmiş. bu yıl sonuna kadar sadece 1.6 dizel versiyonlar Türkiye pazarına getirilecekmiş. Bende bu sebepten benzinli konusunda da çok emin olamadığımdan dizel tercih ettik. Ay sonu araç geliyor inşallah.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
Bugün Peugeot dan aradılar. 1.2 benzinli versiyonların Türkiye pazarına getirilmesi 2017 yılına ertelenmiş. bu yıl sonuna kadar sadece 1.6 dizel versiyonlar Türkiye pazarına getirilecekmiş. Bende bu sebepten benzinli konusunda da çok emin olamadığımdan dizel tercih ettik. Ay sonu araç geliyor inşallah.
Hayırlısı olsun :)
 
On numara araba. Yepyeni yüzü var zaten uzun yıllar binersiniz keyifle. 3008 liste fiyatına bakıyorum şu an dizel farkı 7 bin TL. Yılda ortalama 20 bin km yapmışsınız ben alsam dizel alırdım ama önemli değil tercihler değişebilir. Keyifle kazasız belasız kullanın. :)

Edit: Şuan devamını okudum dizele geçmişsiniz. İşte şimdi kusursuz bir kombinasyon oldu.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...