kendi arabanizi kendiniz tasarlasaniz teknik ozellikleri nasil olurdu ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan inzfatih
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nispeten daha mütevazi bir istekte bulunacağım. C63s amg coupe karoseri, 525xdrivedaki 2 litre dizel + zf8 ileri + 4matic. Bir de gırtlak donanım olsun bana yeter. Yada M4 karoserli ve yürüyenli ama 4 kapı grancoupe 425d xdrive da olur. Az yakıp bu kadar gitmesi bana yeter. Ömürlük araba.
 
İç mekanı Bentley kalitesinde olsun.
Yerden hafif yüksek ama aşırı dengeli hothatch sürüşüne sahip olsun.
Direksiyonu en fazla hidrolik olsun, elektrikli olmasın.
Manuel vites olsun.
Sürüş desteği olarak ABS olsun yeter.
önden çekiş / 4x4 seçeneği olsun. Ama çekiş seçeneğini içerden manuel olarak ben ayarlıyor olayım.
200hp üstü atmosferik benzinli olsun. Ama 1.0 atmosferikler kadar tüketsin.
1. sınıf premium büyük ekranlı güçlü ve kaliteli ses çıkışlı multimedya sistemi olsun.
Isıtma çok çok önemli değil de, yazın soğutmalı koltuğu olsun.
Deri direksiyonu, arka park sensörü, mümkünse kör nokta uyarısı ve mutlaka kliması olsun. :)
Isıtmalı dış dikiz aynaları olsun. Bıktım soğuk havalarda ayna temizlemekten.
Farlarının aydınlatması iyi olsun.
Bir de çok iri adamım. Ön tarafı en az şu anki arabam kadar geniş olsun.

Çok şey mi istiyorum :rolleyes:
 
Son düzenleme:
-max 1250 kg
-ön tarafta 2.0 Turbo motor (400hp)
-Rüzgar direnci düşük, yeterli downforce sağlayan Coupe bir tasarım
-Arkadan itiş
-En babasından 6 veya 7 ileri çift kavramalı şanzıman.
-Allah dedirten frenler
-Mümkün olduğunca hafif, sert ve sıkı bir şasi-süspansiyon geometrisi (şasi aluminyumdan)
-Ve sadece egzoz görevini gören hafif bir egzoz.

Ek olarak: ölmeyelim diye VSA sport gibi birşey olursa da mütiş olur.
 
bu yorum beni benden aldı:D

Diesel is poison. Bring on the electrons in a 300 mile EV and forget al that mechanical clatter and maintenance. THAT will be a spectacular vehicle.
Şunu okuyunca aklıma e180 elite testinde ki imperfection b**ch sahnesi aklıma geldi yav :D:D
 
Amarok'u alacaz. Motor 4.0 V8 olacak o da bize yaklasık 350 beygir verse yeter. Şanzıman 9 ileri olacak tork konvertörlü aksi halde mevcut ZF 8 ileri çok dayanmaz diye düşünüyorum. İç mekanı zaten vag grubu mensubu olduğu için bentleyden kolaycana alırız. Her yer deri ve alcantara bide mat ahşap olacak deriler beyaz ve kahve tonlarında iç tavan ise siyah alcantara olacak. Daha sonra R-LINE direksiyonu atacaz. Camlara daa biraz koyu film cakacaz ki millet içini çok çakmasın. Dört çeker sistemini de sürekli 4 çeker olacak halde adaptife uyarlamak gerek. Dış rengimiz amarokun mavisi olacak şu lansman rengi olandan. Farları da tigua da ki gibi güzel bir led yapacaz. arka kısmı ise raylı bir kapak ile kapayacaz ve rollbar koyacaz siyahindan. Bu arada ses sistemi de xc90 abimizdeki kadar detaylı bir bowers&wilkins olacak. Multimedia sistemi ise 8 inç passatdakini taksak yeter tabii kambersiz düğün hayalet ekran ve head up displaysiz amarok olurmu olmazzzzzz onu da takacaz arkaya da b sutunundan havalandirma cakacaz. Ön koltuklar zaten masajlı soğutmalı falan olacak oraya hiç değinmiyorum bile. Konsol da zaten deri kapli falan olacak sikinti yok yani. Araci 5cm yerden yükseltecez ki daha rahat arazi de hareket edebilsin. Neden 5cm diye sorarsanız da millet çakmasın. Jantlar da aventura donanimla gelen 20 inç ler olacak nefis duruyorlar çunku. geldiikkkkk işin en güzel kismina aracın arkasina 2.0 tdi yapistiriyoruz ve millet de çakmiyor 4.0 V8 oldugunu. Bu şekilde hem hakkı amca gibi gazlayıp milleti dumur ederiz hemde araziye çatır çutur gireriz hemide işe gideriz. Bir diğer hayal arabam ise golf gti clubsport s modelini biraz daha hayvanileştirmek.
 
Eğer Türkiye koşullarına göre düşünürsek max 800kg 1300cc altı çift turbolu dizel hybrid arkadan itiş ve zf 8 ileri şanzımanla hem güzel güç hemde maximum ekonomi ve minimum vergiyle bu işten çıkarızzz. :D
 
Eğer Türkiye koşullarına göre düşünürsek max 800kg 1300cc altı çift turbolu dizel hybrid arkadan itiş ve zf 8 ileri şanzımanla hem güzel güç hemde maximum ekonomi ve minimum vergiyle bu işten çıkarızzz. :D
gt86 gibi bir kasada olursa hem guc hem hafiflik hem az vergi hem az yakit super birsey olur
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Şöyle 500-600hp adamantiumdan yapılmış turbo vtec isterdim (wolverine sonradan enjekte edilen madde) hiç bozulmasın 1-2-3 kesici 4. 5. Vites te yüklenince patinaja sarsın 6.viteste 7k-8k devirde seke seke ölümün kıyısından geçeyim defalarca (ama ölmeyeyim Allahım amin)
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
adamlar yapmış zaten
Tam seçemedim ama acaba CRX mi o? Eğer CRX ise öğrenciye nasıl gider bir fikriniz var mı? Anladığım kadarıyla Türkiye'de çoğu baya oynanmış geçtiğimiz yılların modifiye(!) anlayışıyla leşe dönmüş ama hala bir iki tane eli ayağı düzgün CRX'e denk geliyorum, sizce günlük kullanım için çok masraflı olur mu? Herkes çok keyifli olduğunu söylüyor..
 
Tam seçemedim ama acaba CRX mi o? Eğer CRX ise öğrenciye nasıl gider bir fikriniz var mı? Anladığım kadarıyla Türkiye'de çoğu baya oynanmış geçtiğimiz yılların modifiye(!) anlayışıyla leşe dönmüş ama hala bir iki tane eli ayağı düzgün CRX'e denk geliyorum, sizce günlük kullanım için çok masraflı olur mu? Herkes çok keyifli olduğunu söylüyor..
ortalama 10lt benzine hazırlıklı olmak gerek. bir de illa ki malzeme yorgunluğu olacaktır. Her araba gibi ufak tefek masrafları olur. Ama hiçbir tamir, temizini bulmaktan zor değil. :)
 
ortalama 10lt benzine hazırlıklı olmak gerek. bir de illa ki malzeme yorgunluğu olacaktır. Her araba gibi ufak tefek masrafları olur. Ama hiçbir tamir, temizini bulmaktan zor değil. :)
Haklısınız illa ki olacak fakat maks. 15 bin vererek alınabilecek hangi araba masrafsız olacaktır ki :) Aklımın yattığı bi CRX var, bi Renault R11, bir de son çare Doğan SLX 1.6ie :D Parça bulmak vs. olarak R11 ve SLX rakipsiz fakat CRX de CRX şimdi..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...