bütün çekiş sistemlerinde virajlarda apayrı çizgi istiyor burada asıl düşünmeniz gereken yol tutmasını mı istiyorsunuz yoksa yanlamak mıTabikide fakat bu seçilecek araç arkadan çekermi dört çekermi olmalı öğrenmek için hangisi faydalı
Arabadan arabaya değişir tabiki ama 4 çekerler genelde daha iyi yol tutuyoryol tutması tabiki![]()
TeşekkürlerNormalde 4x4 tabii ki avantajlıdır ama söz konusu limitlerde kullanımsa önden çekişle başlamak en makulü duruyor. Yolun başı olması nedeniyle gücünün az olması şartı konarak arkadan itiş de olabilir.
4x4 ise çok farklı disiplindir. Limitleri aşıp kaymaya başladığında farklı, toparlarken farklı karakterler sergileyebiliyor arabalar. Limitlerde kullanım için 4x2 arabalarda İyice tecrübe edinip sonra 4 çeker arabalara geçmenizi tavsiye ederim.
Şayet arkadan itiş seçersem sence en fazla kaç bg olmalı ?Normalde 4x4 tabii ki avantajlıdır ama söz konusu limitlerde kullanımsa önden çekişle başlamak en makulü duruyor. Yolun başı olması nedeniyle gücünün az olması şartı konarak arkadan itiş de olabilir.
4x4 ise çok farklı disiplindir. Limitleri aşıp kaymaya başladığında farklı, toparlarken farklı karakterler sergileyebiliyor arabalar. Limitlerde kullanım için 4x2 arabalarda İyice tecrübe edinip sonra 4 çeker arabalara geçmenizi tavsiye ederim.
Net bir güç kimiti koymak yanlış olur tabii ki, ama sebebimi şöyle açıklayayım:Şayet arkadan itiş seçersem sence en fazla kaç bg olmalı ?