KAPALI Maksimum 300.000TL'ye Araç Tavsiyesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

evrenbaskan

Evren Başkan
Senkromeççi
21
35
Marka
Renault
Merhaba,

Öncelikle herkese sağlıklı günler diliyorum. Foruma yeni üye oldum; ancak Sinan Koç'u yıllardır takip ederim. Ara sıra buralara da bakmışlığım vardır.

Sahip olduğum aracı yarın satışa çıkaracağım. Sonrasında, hazırlamış olduğum bir plana göre hareket ederek, kısmet olursa, Mart ayında yeni bir araç alacağım.

Konuyu biraz erken açmak istedim. 2021 model araçlar gelecek Türkiye'ye. Muhtemelen 2.el piyasası da etkilenecek. Bu süreçte fikir alışverişleri ve seçenekler de değişiklik gösterebilir diye düşünüyorum.

Çok da uzatmadan neler aradığımı belirteyim:
- Otomatik Vites
- Benzinli
- Maksimum 15.000 KM
- Kazasız, Hasarsız, Tramersiz
- Minimum 2019 model
- Yalıtım
- Konfor
- Malzeme Kalitesi

Bunların dışında Yakıt Tüketimi'nin normal kullanımda (İstanbul'da) 8'i geçmemesi.

Arabayı uzun süre kullanmak için alacağım. Tahminen 5-6 sene kullanırım.

Kriterlerime göre araştırma yaptığımda, Golf 1.5 TSI ACT 150 PS DSG modelinin benim için en uygun seçenek olduğuna kanaat getirdim.

Çok zor gözüküyor; ancak biraz daha yukarılara çıkabilirsem Passat ve Audi A3 Sedan da bir seçenek olacak benim için.

Yukarıdaki Golf modelinin Highline donanımı ile Passat'ın ya da Audi A3 Sedan'ın boş donanımı arasında seçim nasıl olmalıdır sizce?

Ayrıyeten genel olarak önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

Saygılarımla,

Evren Başkan
 
Hocam 2019 ve üstü modelli bir araç arıyorsunuz. Bu meblağda bir parayı verip üstüne de C segment bir araç almanızı kesinlikle önermiyorum öncelikle. Ama beklentileriniz doğrultusunda Mondeo öneririm bahsettiğiniz fiyat aralığında Titanium paket 1.5 Ecoboost bulmak mümkün. Passat da alınabilir bir seçenek benim kalbim passattan yana. Çünkü her koşulda sizi memnun edecektir eminim. Haricinde Skoda Superb 1.5 TSI Elite DSG tercih edilebilir. Ama kesinlikle C segment önermiyorum bu fiyata. Gerekirse 2016-2017-2018 olsun ama C segment olmasın. Arada gerçekten kalite ve segment farkı var eksikliğini hissedersiniz. İyi günler.
 
Hocam 2019 ve üstü modelli bir araç arıyorsunuz. Bu meblağda bir parayı verip üstüne de C segment bir araç almanızı kesinlikle önermiyorum öncelikle. Ama beklentileriniz doğrultusunda Mondeo öneririm bahsettiğiniz fiyat aralığında Titanium paket 1.5 Ecoboost bulmak mümkün. Passat da alınabilir bir seçenek benim kalbim passattan yana. Çünkü her koşulda sizi memnun edecektir eminim. Haricinde Skoda Superb 1.5 TSI Elite DSG tercih edilebilir. Ama kesinlikle C segment önermiyorum bu fiyata. Gerekirse 2016-2017-2018 olsun ama C segment olmasın. Arada gerçekten kalite ve segment farkı var eksikliğini hissedersiniz. İyi günler.
Bunların dışında Yakıt Tüketimi'nin normal kullanımda (İstanbul'da) 8'i geçmemesi.
Sürüş kalitesi anlamında, özellikle yalıtım ve konfor olarak listedeki araçlardan daha iyi olsa da yukarıda alıntıladığım yakıt tüketimi kriterini maalesef karşılamıyor. Yoksa öneri kısmına ben de ekleyecektim. İstanbul'da trafiğin az olduğu, çevreyolunda daha çok seyir edilen bir bölgede yaşanıyorsa 8 litreyi tutturmak mümkün olsa da geriye kalan durumlarda 10 litrenin aşağısını görmesi pek kolay değil. Hele tsi+dsg karşısında tüketim anlamında hiç şansı yok.
 
Sinan Koç'un uçan halı projesinde çok başarılı sonuçlar elde ettiğini hepimiz biliyoruz. Subigaraj işinin ehli yerlerin başında. Kesin kanaatiniz zaten golf/passat oluşmuş gibi, hakkınızda hayırlısı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

O videoyu izlemiştim. En güvenilir kurumlarda bile insanın canını çok fazla sıkabilecek durumlar meydana gelebiliyor. Subigaraj özelinde konuşmuyorum bu arada. Genel olarak bir güvensizliğim var.

Öncelikle dileğiniz için teşekkür ederim. Marka ya da model takıntım yok; ancak yazdığınız gibi Golf ya da Passat olacak yeni arabam büyük ihtimalle. Alternatifim de olsun istiyorum. Kamiq'e baktım. Güzel araba. Yalnız o fiyatı verdiğim araba 2-3 yıl sonra beni üzmeye başlamamalı. O civara çıkıyorsam yalıtımı ve malzeme kalitesi iyi olmalı aracın. Yani Passat değil de Kamiq alacaksam, yol tutuşu dışında, beni passat kadar memnun edebilmeli. Yukarıdaki soruları sormamın amacı da oydu.

Fiyatı 300k‘nın biraz üzerinde ama videolardan izlediğim kadarıyla çok beğendim Octi’yi. Eğer maddiyat el veriyorsa düşünebilirsiniz sıfır km olarak.

Yeni araçlardan genel olarak memnun kalınıyor test sürüşlerinde. Araba uzun süre kullanıldıktan sonra ne durumda olacağı önemli benim için. Rüşdünü ispat edememiş bir C sınıfına o parayı vereceğime, klasik olacak biraz ama :), üzerine biraz daha koyup Passat alırım. Yanıtınız için teşekkür ederim.

Sadece izlediğim inceleme videolarına göre konuşuyorum, yeni Octavia tecrübem olmadı.Yeni haliyle yalıtım konusu iyileştirilmiş, iç mekan kaliteli ve gerçekten premiuma yakın desek yeridir.Dış tasarımda bence C segmentte en şık olanlardan biri.Bu paraları verecek olsam C sedan olarak ilk bakacağım araç olur kendileri.

Bir üstte yazdığım sebepten dolayı düşünmüyorum. Yanıtınız için teşekkür ederim.

Hocam 2019 ve üstü modelli bir araç arıyorsunuz. Bu meblağda bir parayı verip üstüne de C segment bir araç almanızı kesinlikle önermiyorum öncelikle. Ama beklentileriniz doğrultusunda Mondeo öneririm bahsettiğiniz fiyat aralığında Titanium paket 1.5 Ecoboost bulmak mümkün. Passat da alınabilir bir seçenek benim kalbim passattan yana. Çünkü her koşulda sizi memnun edecektir eminim. Haricinde Skoda Superb 1.5 TSI Elite DSG tercih edilebilir. Ama kesinlikle C segment önermiyorum bu fiyata. Gerekirse 2016-2017-2018 olsun ama C segment olmasın. Arada gerçekten kalite ve segment farkı var eksikliğini hissedersiniz. İyi günler.

Segment konusunda katılıyorum size. Eğer 300.000 TL'ye çıkılacaksa D sınıfı araçlara bakılmalı. Golf'ün Highline donanımını eledim sayılır hatta. Neredeyse Passat fiyatına geliyor. Rica etsem SuperB, Mondeo ve Passat'ı sıralayabilir misiniz aşağıdaki maddelere göre? (Uzun vade kullanımı da göz önünde bulundurarak)

- Malzeme Kalitesi
- Rüzgar Yalıtımı
- Yol Yalıtımı
- Motor Yalıtımı
- Yakıt Tüketimi
- Yol Tutuş
- Donanım
- Süspansiyon Kalitesi
- Uzun Ömürlülük (İleride satılabileceği fiyat açısından değil de tokluk açısından)

Sürüş kalitesi anlamında, özellikle yalıtım ve konfor olarak listedeki araçlardan daha iyi olsa da yukarıda alıntıladığım yakıt tüketimi kriterini maalesef karşılamıyor. Yoksa öneri kısmına ben de ekleyecektim. İstanbul'da trafiğin az olduğu, çevreyolunda daha çok seyir edilen bir bölgede yaşanıyorsa 8 litreyi tutturmak mümkün olsa da geriye kalan durumlarda 10 litrenin aşağısını görmesi pek kolay değil. Hele tsi+dsg karşısında tüketim anlamında hiç şansı yok.

Hangi aracı kastettiniz?
 
Hangi aracı kastettiniz?
Az yukarıdaki arkadaşın önerdiği Mondeo ile ilgili yorum yapmıştım hocam. Genel olarak yalıtım, konfor gibi konularda listelediğiniz tüm araçlardan daha iyidir ama tüketimi İstanbul'da, özellikle trafikli bölgelerdeyseniz 10 litrenin altına düşmez. Bu konuda tsi + dsg kombinasyonu daha verimli yapıdadır.
 
Az yukarıdaki arkadaşın önerdiği Mondeo ile ilgili yorum yapmıştım hocam. Genel olarak yalıtım, konfor gibi konularda listelediğiniz tüm araçlardan daha iyidir ama tüketimi İstanbul'da, özellikle trafikli bölgelerdeyseniz 10 litrenin altına düşmez. Bu konuda tsi + dsg kombinasyonu daha verimli yapıdadır.

Hocam rica etsem Mondeo ve Passat'ı sıralayabilir misiniz aşağıdaki maddelere göre?

- Malzeme Kalitesi
- Rüzgar Yalıtımı
- Yol Yalıtımı
- Motor Yalıtımı
- Yakıt Tüketimi
- Yol Tutuş
- Donanım
- Süspansiyon Kalitesi
- Uzun Ömürlülük (İleride satılabileceği fiyat açısından değil de tokluk açısından)
 
Son düzenleme:
Hocam rica etsem aşağıdaki maddeleri Passat ve Mondeo modelleri açısından değerlendirebilir misin?

- Malzeme Kalitesi
- Rüzgar Yalıtımı
- Yol Yalıtımı
- Motor Yalıtımı
- Yakıt Tüketimi
- Yol Tutuş
- Donanım
- Süspansiyon Kalitesi
- Uzun Ömürlülük (İleride satılabileceği fiyat açısından değil de tokluk açısından)
Passat'ın önde olabileceklerini sıralarsam daha kısa sürer. Malzeme kalitesi olarak Passat'ın görsel anlamda kalitesi daha iyi. Dokunma hissiyatı olarak, tuttuğunuz, dokunduğunuz yerlerdeki malzeme kalitesi ve yumuşak malzeme kullanımı benzer. Dediğim gibi görsel olarak Passat'ın malzemesi daha besleyici. Yakıt tüketimi olarak 1.5 tsi 150'lik ünite daha verimli. Highline alırsanız donanımı Mondeo'dan fazla. Ama Business, Comfortline alırsanız Titanium donanım Mondeo ile benzer donanımları var.

Rüzgar, yol, motor yalıtımı, süspansiyon kalitesi gibi konularda Mondeo daha iyi. Yol tutuş olarak ancak Passat'ın 18 jantını alırsanız biraz daha keskin sürüş sağlıyor. 17 gibi daha düşük jantlı versiyonlarda iki aracın normal bir sürücü açısından bariz farkı yok.

Uzun ömürlülük konusunda bir şey diyemem zira bunun verisini bulmak güç. Her iki aracı da çok uzun dönem, uzun km'ler kullanmış olmak gerekli bunun için. Passat'ın durumunu bilemiyorum ama Mondeo'nun öyle pek can sıkıcı bir kronik sorununu duymadım.

Mondeo için ufak bir dip not eklemem gerekirse; 1.5 ecoboost motorda kullanılan 6 ileri tork konvertörlü şanzımanı bir denemeniz lazım. Tepkileri, kullanımı size uygun mu diye bakmanız gerekli. Dsg gibi tepkilere sahip değildir.
 
Son düzenleme:
@evrenbaskan 1.5 ecoboost ile Mondeo'nun fabrika verisi şehir içi 8.7 lt. İstanbul şartlarında ona düz 10 demek lazım. Girdiğiniz yola, trafiğe göre değişir tabii.

Bir de bu motor dahil mi emin olmamakla birlikte ecoboost motorlarda hararet sorunu yaşayanlar var onu da ek olarak belirtmekte, araştırmanızda yarar var.

(@Akın geçen günkü hararet yapan Volvo S60 konusunda, Ford'da hiç duymadım taş gibidir dizelleri demiştin ama sonradan Focus'ta da o sorunu yaşayanlara denk geldim.)
 
Bir de bu motor dahil mi emin olmamakla birlikte ecoboost motorlarda hararet sorunu yaşayanlar var onu da ek olarak belirtmekte, araştırmanızda yarar var.
O sorun önceki nesil 1.6 ecoboost ve bazı ilk çıkan 1.0 ecoboost'larda vardı hocam. Servisten çağırma yayınlanmıştı ama 1.5 ecoboost ile ilgili öyle bir bildirim yayınlanmadı. O sorunu hallettiler yeni nesil 1.5 ve 1.0 motorlar ile.
 
O sorun önceki nesil 1.6 ecoboost ve bazı ilk çıkan 1.0 ecoboost'larda vardı hocam. Servisten çağırma yayınlanmıştı ama 1.5 ecoboost ile ilgili öyle bir bildirim yayınlanmadı. O sorunu hallettiler yeni nesil 1.5 ve 1.0 motorlar ile.

http://www.techturkey.com/forum/genel_teknik/235070-1_5_ecoboost_hakkinda.html şurada da sorulmuş hatta forumdan Özgür sormuş cevaplar gelmiş, farklı bir tasarım yapmışlar dediklerine göre. Yalnız şikayetvar'da benzer şikayeti yaşadığını söyleyen bir 1.5 ecoboost kullanıcısı olmuş, başkaları var mı oturup tek tek bakmadım belki münferit bir olaydır.

1.5 ecoboostta sorun olmadığını varsayarsak tek olumsuzluğu yüksek tüketimi kalıyor.
 
http://www.techturkey.com/forum/genel_teknik/235070-1_5_ecoboost_hakkinda.html şurada da sorulmuş hatta forumdan Özgür sormuş cevaplar gelmiş, farklı bir tasarım yapmışlar dediklerine göre. Yalnız şikayetvar'da benzer şikayeti yaşadığını söyleyen bir 1.5 ecoboost kullanıcısı olmuş, başkaları var mı oturup tek tek bakmadım belki münferit bir olaydır.

1.5 ecoboostta sorun olmadığını varsayarsak tek olumsuzluğu yüksek tüketimi kalıyor.
Ford forumlarının sorular&sorunlar kısmında Mondeo ile ilgili bu şikayet çıkmadı. Yayınlanan geri çağırmaya giden eski focus sahipleri de oldu ama 1.5 ecoboost mondeo sahiplerini hariç tuttular onları çağırmadılar. Dediğin gibi münferit bir sebep de olmuş olabilir. Araca özel sorun çıkar mı çıkabilir tabi. Ama benim Mondeo özelinde öyle şu arıza sürekli çıkıyor diyebileceğim bir duyumum hiç olmadı. Şimdilik dediğin gibi yüksek yakıt tüketimi can sıkıcı yanı.
 
Passat'ın önde olabileceklerini sıralarsam daha kısa sürer. Malzeme kalitesi olarak Passat'ın görsel anlamda kalitesi daha iyi. Dokunma hissiyatı olarak, tuttuğunuz, dokunduğunuz yerlerdeki malzeme kalitesi ve yumuşak malzeme kullanımı benzer. Dediğim gibi görsel olarak Passat'ın malzemesi daha besleyici. Yakıt tüketimi olarak 1.5 tsi 150'lik ünite daha verimli. Highline alırsanız donanımı Mondeo'dan fazla. Ama Business, Comfortline alırsanız Titanium donanım Mondeo ile benzer donanımları var.

Rüzgar, yol, motor yalıtımı, süspansiyon kalitesi gibi konularda Mondeo daha iyi. Yol tutuş olarak ancak Passat'ın 18 jantını alırsanız biraz daha keskin sürüş sağlıyor. 17 gibi daha düşük jantlı versiyonlarda iki aracın normal bir sürücü açısından bariz farkı yok.

Uzun ömürlülük konusunda bir şey diyemem zira bunun verisini bulmak güç. Her iki aracı da çok uzun dönem, uzun km'ler kullanmış olmak gerekli bunun için. Passat'ın durumunu bilemiyorum ama Mondeo'nun öyle pek can sıkıcı bir kronik sorununu duymadım.

Mondeo için ufak bir dip not eklemem gerekirse; 1.5 ecoboost motorda kullanılan 6 ileri tork konvertörlü şanzımanı bir denemeniz lazım. Tepkileri, kullanımı size uygun mu diye bakmanız gerekli. Dsg gibi tepkilere sahip değildir.

Bilgilendirme için teşekkür ederim. Teknik özelliklerine baktım biraz önce. Şehir içi yakıt tüketimi 10 LT / 100 KM olarak gözüküyor. Ayrıca 100 KM / S hıza 11.1 saniyede çıkabiliyor. Hem çok yakacak hem de gitmeyecek. Bu yüzden Mondeo seçeneğini eliyorum.

@evrenbaskan 1.5 ecoboost ile Mondeo'nun fabrika verisi şehir içi 8.7 lt. İstanbul şartlarında ona düz 10 demek lazım. Girdiğiniz yola, trafiğe göre değişir tabii.

Bir de bu motor dahil mi emin olmamakla birlikte ecoboost motorlarda hararet sorunu yaşayanlar var onu da ek olarak belirtmekte, araştırmanızda yarar var.

(@Akın geçen günkü hararet yapan Volvo S60 konusunda, Ford'da hiç duymadım taş gibidir dizelleri demiştin ama sonradan Focus'ta da o sorunu yaşayanlara denk geldim.)

Üstte yazdığım durumdan dolayı bu modelden vazgeçtim hocam.
 
508 gelmiyor mu o paralara acaba bilemedim ama golf, a3 seçenekler arasında olunca biraz sportif araç bakiyorsunuz gibime geldi. Bu sebeple 508 olabilir.
Insignia da passat business fiyatına geliyor diye elemissiniz ama kriterlerinizi passattan daha iyi karşıladığını düşünüyorum.
 
508 gelmiyor mu o paralara acaba bilemedim ama golf, a3 seçenekler arasında olunca biraz sportif araç bakiyorsunuz gibime geldi. Bu sebeple 508 olabilir.
Insignia da passat business fiyatına geliyor diye elemissiniz ama kriterlerinizi passattan daha iyi karşıladığını düşünüyorum.

508'in en düşük donanımlıları bile 330.000 TL civarından başlıyor. Her iki modeli de iyice deneyimleme fırsatınız oldu mu? Rica etsem Insignia ve Passat'ı sıralayabilir misiniz aşağıdaki maddelere göre?

- Malzeme Kalitesi
- Rüzgar Yalıtımı
- Yol Yalıtımı
- Motor Yalıtımı
- Yakıt Tüketimi
- Yol Tutuş
- Donanım
- Süspansiyon Kalitesi
- Uzun Ömürlülük (İleride satılabileceği fiyat açısından değil de tokluk açısından)
 
Minimum 2019 demişsiniz ama yine de 2018 makyajlı Mazda 3 bakmanızı tavsiye ederim. Yalıtım var, konfor var, premium kalite hissi var, gerçekten inanılmaz bir dayanıklılık var ( özellikle bu konu bizzat ailemizde tecrübe ediliyor), uzun ömürlülük de Mazda klasiği olarak bayağı ileri seviyede, yol tutuş ve sürüş keyfi dibine kadar var, ist. şehir içi 7.5 civarı yakar.
Şöyle de örnek ilan bırakayım.
 
508'in en düşük donanımlıları bile 330.000 TL civarından başlıyor. Her iki modeli de iyice deneyimleme fırsatınız oldu mu? Rica etsem Insignia ve Passat'ı sıralayabilir misiniz aşağıdaki maddelere göre?

- Malzeme Kalitesi
- Rüzgar Yalıtımı
- Yol Yalıtımı
- Motor Yalıtımı
- Yakıt Tüketimi
- Yol Tutuş
- Donanım
- Süspansiyon Kalitesi
- Uzun Ömürlülük (İleride satılabileceği fiyat açısından değil de tokluk açısından)
508 deneyimlemedim, onu sportif tasarımı yüzünden tavsiye etmiştim zaten
insignia benim bakış açımda yol tutuş, donanım, süspansiyon, malzeme konularında passattan önde. Yalıtım konusunda biraz geride, yakıt konusu benzinli modellerini bilmiyorum ama dizelde passat daha tasarrufluydu. Uzun ömürlülük kastinizi anlayamadım.
 
Minimum 2019 demişsiniz ama yine de 2018 makyajlı Mazda 3 bakmanızı tavsiye ederim. Yalıtım var, konfor var, premium kalite hissi var, gerçekten inanılmaz bir dayanıklılık var ( özellikle bu konu bizzat ailemizde tecrübe ediliyor), uzun ömürlülük de Mazda klasiği olarak bayağı ileri seviyede, yol tutuş ve sürüş keyfi dibine kadar var, ist. şehir içi 7.5 civarı yakar.
Şöyle de örnek ilan bırakayım.

2018 model düşünmüyorum yazdığınız gibi. Bir de 300.000 TL civarına yaklaşırsam D sınıfı bakacağım mutlaka. Yanıtınız için teşekkür ederim.

508 deneyimlemedim, onu sportif tasarımı yüzünden tavsiye etmiştim zaten
insignia benim bakış açımda yol tutuş, donanım, süspansiyon, malzeme konularında passattan önde. Yalıtım konusunda biraz geride, yakıt konusu benzinli modellerini bilmiyorum ama dizelde passat daha tasarrufluydu. Uzun ömürlülük kastinizi anlayamadım.

Passat ve Insignia içindi deneyimleme ile ilgili sorum. Uzun ömürlülükten kastımı bir örnek ile açıklayayım. 100.000 KM'ye gelmiş ve ufak bile olsa kaza yapmamış iki araç düşünün. Bunlardan biri Passat, biri de Insignia olsun. Ben Insignia'ya binmedim; ancak kilometresi yüksek olan farklı 3 adet Passat'a binmiştim. Hiç kullanmadım bu arada Passat modelini. Yüksek kilometresine rağmen araçlar tokluğundan bir şey kaybetmemişti. Kapı kapama sesini kastetmiyorum burada. Gerek yalıtımını, gerek malzeme kalitesini, gerekse konforunu kastediyorum. Çok ciddi bir emeği arabaya çevireceğim. Bu yüzden senelerce keyifli bir şekilde kullanmak istiyorum alacağım aracı. Benim için keyif, önce yalıtım ve malzeme kalitesi, sonra ise konfor ve performanstır. Dördünün de olması gerekir alacağım araçta.
 
Daha önce B7 Passat ve A3 sedan deneyimlemiş biri olarak A3 , passata göre çok daha rafine ve sürüşü zevkli bir otomobil olarak kaldı aklımda. Özellikle direksiyon ve gaz emirlerine verdiği tepkiler çok canlıydı. Bagaj hacmi dışında passatın şu artısı var diyebileceğim bir konu hatırlamıyorum. Ayrıca eklemek isterim ki B7 kasanın 140 lı hızlara kadar yalıtımının iyi derecede olduğunu düşünüyorum fakat B8 de yalıtımın daha kötü olduğu konusunda duyumlarım oldu. Diğer konularda B7 nin üstüne ne kadar koyulmuştur bir fikrim yok fakat yine de A3 ün bir D segmentinden pek de aşağı kalır bir araç olduğunu düşünmüyorum.
 
Daha önce B7 Passat ve A3 sedan deneyimlemiş biri olarak A3 , passata göre çok daha rafine ve sürüşü zevkli bir otomobil olarak kaldı aklımda. Özellikle direksiyon ve gaz emirlerine verdiği tepkiler çok canlıydı. Bagaj hacmi dışında passatın şu artısı var diyebileceğim bir konu hatırlamıyorum. Ayrıca eklemek isterim ki B7 kasanın 140 lı hızlara kadar yalıtımının iyi derecede olduğunu düşünüyorum fakat B8 de yalıtımın daha kötü olduğu konusunda duyumlarım oldu. Diğer konularda B7 nin üstüne ne kadar koyulmuştur bir fikrim yok fakat yine de A3 ün bir D segmentinden pek de aşağı kalır bir araç olduğunu düşünmüyorum.
B8’in B7 ile uzaktan yakından alakası yok çok daha keyifli ve gelişmiş bir araç. Eğer hacim gerekiyorsa b8 gerekmiyorsa 8v a3 olurdu tercihim.
 
Daha önce B7 Passat ve A3 sedan deneyimlemiş biri olarak A3 , passata göre çok daha rafine ve sürüşü zevkli bir otomobil olarak kaldı aklımda. Özellikle direksiyon ve gaz emirlerine verdiği tepkiler çok canlıydı. Bagaj hacmi dışında passatın şu artısı var diyebileceğim bir konu hatırlamıyorum. Ayrıca eklemek isterim ki B7 kasanın 140 lı hızlara kadar yalıtımının iyi derecede olduğunu düşünüyorum fakat B8 de yalıtımın daha kötü olduğu konusunda duyumlarım oldu. Diğer konularda B7 nin üstüne ne kadar koyulmuştur bir fikrim yok fakat yine de A3 ün bir D segmentinden pek de aşağı kalır bir araç olduğunu düşünmüyorum.

Bilgilendirme için teşekkür ederim. 2017 model Audi A3 Sedan 1.6 TDI Sport Line kullanmıştım uzun yolda. Bozcaada'ya gidip gelmiştim. Keyifli bir yolculuk olmuştu. Ancak ilgili modelin Sport ya da Design paketleri 350.000 TL civarında. Beni aşıyor yani. B7 ve B8 ile ilgili yazdıklarınızı aklımda bulunduracağım.

B8’in B7 ile uzaktan yakından alakası yok çok daha keyifli ve gelişmiş bir araç. Eğer hacim gerekiyorsa b8 gerekmiyorsa 8v a3 olurdu tercihim.

Bilgilendirme için teşekkür ederim.
 
İki aracıda deneyimlerim A3 iç hacim kalitesi olarak ve sürüş hissi olarak bence daha önde her konuda passattan ,bagaj ihtiyacı yok ise a3
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...