Makyajlı Symbol olmuş gibi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan tersiyer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu dikkatimi çekti: Firmalar artık bir neslin ömrünü 7-8 sene görüyor, makyajı da 4. sene sonuna doğru makyaj yapıyorlar. Örneğin Symbol-Clio 2012'de çıkmıştı, yeni makyajlandı, keza Golf de. 308 2013'de çıktı hala makyaj yemedi gibi gibi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Yeni symbol güzel olmuş direksiyonu çok hoşuma gitti ama fiyatı fazla geldi bana.
 
Öyle Renault haterlığım falan yok ama zaten belirli kitleye hitap eden aracını makyajlayıp fiyatı 68.000TL ye çektiğin zaman kalite hissini biraz daha fazla istiyor insan. (bkz:68.000tlye buz dolabı almak)
 
  • Beğeni
Tepkiler: ihsan ve alfhonso
Yani o araç için o fiyat etiketi bence fazla çünkü o fiyata alınabilecek çok araç var hemde daha lux tabi renault eskisi gibi değil ama Türk milletiyiz Renault logosu varsa bundan bişey olmaz güvenlik yok ama az yakar diye bi ön yargımız var yinede karar sizin ama makyajlı symbol olmuş yani.
 
Valla ben o paralara gider farklı bir alternatif olan ve bagajı bir hayli geniş olan Nissan Pulsar'ı alırdım. Araci genel olarak degerlendirirsem tasarım genel olarak biraz toparlanmış, arkadan Polo Sedan'ın kopyası olmuş, direksiyon iyi olmuş ve park sensörlerini boyayacak usta mı yokmuş :confused:?
 
Görüntü açıkçası beni ilgilendirmiyor. Herşeyden önce yaptığın araba 30 yıl önce ürettiğin Renault 11'den daha iyi yola oturmalı. 20 yıl önceki R19'dan daha iyi yol tutmalı. Yeni Fiesta'nın 94 Fiesta'dan, Golf 7'nin Golf 3'ten, yeni Astra'nın Kadett'ten daha kötü yol tutması kabul edilebilir mi? Umarım bu arabanın yol tutuşunu toparlamışlardır. Bir de, Symbol'lerin emniyet kemerleri yıllardır çok kısa yapılıyor. Hiç sevmediğim hareketi yaptırıyor, kemeri arkadan bağlatıyor bana :(
İç mekan konuları açıkçası bu sınıfta hava cıva. Cam açma Broadway gibi hala orta konsoldan. Koltuk minderleri orta karar. Ergonomi alt taraflarda şov yapıyor. Bunların hepsi arabanın biraz güvenli olması koşuluyla kabul edilebilir. Bir de o fiyat kesinlikle aşağı inmeli. B sınıfı arabalar portbagajlı halleriyle bile daha iyi yol tuttuğu için tercih sebebi olur. :)
 
bunun fiyatını görünce focus fiyat listesine baktım en baz modeli 67 bin tl fiyat gösteriyor boş line şimdi arkadaşlar sorum şu boşline focus mu alınır yoksa aynı fiyata symbol mu ?
Ben boş focus alırdım.Boş focus zaten bunun kadar dolu.Sürüş zevki,kalite,işçilik,sanayi tabiriyle yola oturuşu,gidişi karşılaştırılmaz zaten.Ayrıca baz benzinli focus'ta bayiiler güzel indirim yapabilir.
 
Son düzenleme:
Görüntü açıkçası beni ilgilendirmiyor. Herşeyden önce yaptığın araba 30 yıl önce ürettiğin Renault 11'den daha iyi yola oturmalı. 20 yıl önceki R19'dan daha iyi yol tutmalı. Yeni Fiesta'nın 94 Fiesta'dan, Golf 7'nin Golf 3'ten, yeni Astra'nın Kadett'ten daha kötü yol tutması kabul edilebilir mi? Umarım bu arabanın yol tutuşunu toparlamışlardır. Bir de, Symbol'lerin emniyet kemerleri yıllardır çok kısa yapılıyor. Hiç sevmediğim hareketi yaptırıyor, kemeri arkadan bağlatıyor bana :(
İç mekan konuları açıkçası bu sınıfta hava cıva. Cam açma Broadway gibi hala orta konsoldan. Koltuk minderleri orta karar. Ergonomi alt taraflarda şov yapıyor. Bunların hepsi arabanın biraz güvenli olması koşuluyla kabul edilebilir. Bir de o fiyat kesinlikle aşağı inmeli. B sınıfı arabalar portbagajlı halleriyle bile daha iyi yol tuttuğu için tercih sebebi olur. :)

İmzamı atarım. Tonla clio symbol bindim bizim taunustaki konforu bulamıyorum. Taunusu övdüğümden değil symbole gömüyorum. bu yenisinde de aynısı olursa artık ne dediğimi diyeceğimi deyip demiyeceğimi demişliğimi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...