Bu iki seçenek arasındaki en büyük fark kullanım ömründe ortaya çıkıyor. Ben çok performans aramıyorum, ama 10 yıl 200.000 km bineceğim diyen insan gidip downsizing yapılmış turbo beslemeli motor almamalı bence. VW, tsi motorunu ilk piyasaya sürdüğü zaman (1.4tsi 170hp) birkaç yüz bin km test etmişlerdi. Halbuki bugün yeni nesil motorlar hep milyon km üstü test ediliyor. Zaten o kadar şikayet gelip motorlar 100bin gördükten sonra iflah olmadığı görülünce 1.4 motorlar 122hp, 150hp filan oldu. Şu anda evdeki tsi Leon 70küsür binde ve 1 seneye kadar satılması planlanıyor. Bu bana hala ters gelen bir yaklaşım ama yeni nesil araçlarda olması gereken maalesef bu. Babam 193bindeki atmosferik Fiesta'sı için "bunun ufak tefek bütün masraflarını yaptırır, yeni gibi binerim" diyor. Benim arabam 143binde, geçen birisiyle "bu motorları görüyorum hep 300binlerde" diye konuşuyordum Bizdeki anlayışla yeni nesil downsizing+turbo motorlar çok zor ya.Atmosferik kararına ve ciddi ArGe yapmalarına saygımız sonsuz. Vardır bir bildikleri... en azından evirip çevirip aynı motoru giydirmiyorlar bazıları gibi
Benim arabadaki 1.6 hdi motor ile eski auris atmışsın konuyla alakası bile yokhttp://www.automobile-catalog.com/car/2017/2506730/mazda_3_1_5_skyactiv-g_100.html
bu attıgım mazdanın 100 bg lık manuel versıyonu oldugunu belırteyım zaten sayfada yazıyor. (turkıyedekıler 120 bg.)
http://www.zeperfs.com/en/fiche7095-vw-golf-vii-1-0-tsi-dsg.htm
buda 1.0 tsi dsg motorun verılerı.
ıcınden gecme muhabbetı yok. elbette 1.0 motorun 1.5 motorla karsılastırılması bence atmosferık motorların eskı kaldıgının gostergesıdır. ama tabıkı ara hızlanmalara gırmıyorum dedıgınız gıbı turbolu motora haksızlık olur. son hız konusunda benım eskı kasa bıle 200 u goruyor ınternet sıtelerınde hata vardır muhtemelen.
show yapmak ıcın benım eskı motorla aurıs ı koyuyorum http://www.zeperfs.com/en/fiche2946-mazda-3-1-6-cdvi.htm bu mazda ıcın.
http://www.zeperfs.com/en/fiche2260-toyota-auris-1-6-vvti.htm buda toyota .
Yahu bari sen yapma sitelere bakmaktan gozlerim kaydi bak nolur 7 senedir eski tip atmosferik kullaniyorum o kadar yokus ciktim uzun yol yaptim bir kere dedigini demedimMk3,5'a kadar focus modelinde ford'da direndi 125'lik ünitede ama mk4 ile beraber artık onu da bırakacak. Atmosferikleri bir şekilde çağın performans verilerine uyduramadığın vakit satış rakamları bu hususta en az endişe duyan markaları bile etkiliyor. Mazda sahipleri araçlarını çok seviyor, haklılar da. Eminim yolda giderken araçları da yüzlerinde gülümseme oluşturuyordur fakat yine eminim ki otobanda, yokuşta, orada burada yanlarından uzayıp giden bir turbo benzinli görünce içten içe onun üzüntüsünü yaşayıp keşke diyorlardır. Hepsi olmasa bile bir çoğu bunu diyordur eminim.
Dogrudur valla gozum kaydi artik anladin sen konuyu ya iyi trolledin ama auris i okuyunca iyi guldum ben astra beklerdim sendenBenim arabadaki 1.6 hdi motor ile eski auris atmışsın konuyla alakası bile yok
Auris 1.6 atmosferik şuan en güçlüsü işte (hyundai-kia grubunun 136bg liği var da kasa ağır) 132 bg 160 tork üretiyor ve kasa da hafif ondan gayet güzel yürüyor. 1.6 atmosferik ve c sınıfında en iyi performansı sunacak araba manuel auris.Dogrudur valla gozum kaydi artik anladin sen konuyu ya iyi trolledin ama auris i okuyunca iyi guldum ben astra beklerdim senden
Onu diyorum ya istisnalar tabii ki kaideyi bozmaz, neticede kendi kullanımı için yeterli görenler ve yeterli görmeyenler diye iki kısma ayrılabilir bu mevzu. Fakat burada su götürmez bir gerçek var ki bugün 1.0 - 1.2 tsi motorlar ile yani yeni nesil motorların giriş seviyesi sayılacak motorları ile atmosferik motor kıyas edip hala daha performans anlamında muallakta kalıyorsak bir sıkıntı var demektir. Neticede bende yıllarca atmosferik motor kullandım 5 arabamızdan 3'ü atmosferikti. 2.0'da kullandım, 1.6'da kullandım, 1.25'de kullandım.. Bu motorlardan dizele geçince, ara ara da benzinli turbolu üniteleri kullandıkça hatırlamaz, aramaz bile oldum düşük hacimli atmosferik üniteleri (2.0 hariç )Yahu bari sen yapma sitelere bakmaktan gozlerim kaydi bak nolur 7 senedir eski tip atmosferik kullaniyorum o kadar yokus ciktim uzun yol yaptim bir kere dedigini demedim
http://www.zeperfs.com/en/fiche3757-toyota-auris-1-6-vvti.htmAuris 1.6 atmosferik şuan en güçlüsü işte (hyundai-kia grubunun 136bg liği var da kasa ağır) 132 bg 160 tork üretiyor ve kasa da hafif ondan gayet güzel yürüyor. 1.6 atmosferik ve c sınıfında en iyi performansı sunacak araba manuel auris.
E bu Ankara'daki taksiciler bütün arabalarını atmosferik alıyor lpg li. Bir tane dizel taksi denk gelmedi. Nerde atmosferik yeni araba var Ankara'da taksi. Focus elentra Astra aklıma gelenler sadeceMk3,5'a kadar focus modelinde ford'da direndi 125'lik ünitede ama mk4 ile beraber artık onu da bırakacak. Atmosferikleri bir şekilde çağın performans verilerine uyduramadığın vakit satış rakamları bu hususta en az endişe duyan markaları bile etkiliyor. Mazda sahipleri araçlarını çok seviyor, haklılar da. Eminim yolda giderken araçları da yüzlerinde gülümseme oluşturuyordur fakat yine eminim ki otobanda, yokuşta, orada burada yanlarından uzayıp giden bir turbo benzinli görünce içten içe onun üzüntüsünü yaşayıp keşke diyorlardır. Hepsi olmasa bile bir çoğu bunu diyordur eminim.
Kaptan senin arabanın dizeliyle benim atmosferik motoru karşılaştırmıssın biri elma biri armuthttp://www.automobile-catalog.com/car/2017/2506730/mazda_3_1_5_skyactiv-g_100.html
bu attıgım mazdanın 100 bg lık manuel versıyonu oldugunu belırteyım zaten sayfada yazıyor. (turkıyedekıler 120 bg.)
http://www.zeperfs.com/en/fiche7095-vw-golf-vii-1-0-tsi-dsg.htm
buda 1.0 tsi dsg motorun verılerı.
ıcınden gecme muhabbetı yok. elbette 1.0 motorun 1.5 motorla karsılastırılması bence atmosferık motorların eskı kaldıgının gostergesıdır. ama tabıkı ara hızlanmalara gırmıyorum dedıgınız gıbı turbolu motora haksızlık olur. son hız konusunda benım eskı kasa bıle 200 u goruyor ınternet sıtelerınde hata vardır muhtemelen.
show yapmak ıcın benım eskı motorla aurıs ı koyuyorum http://www.zeperfs.com/en/fiche2946-mazda-3-1-6-cdvi.htm bu mazda ıcın.
http://www.zeperfs.com/en/fiche2260-toyota-auris-1-6-vvti.htm buda toyota .
0-100 arasında çay demler içerizbaslık sahıbı merak ederse dıye ulkemızdekı 1.5 guncel motorun hızlanmasını eklıyorum
Cigeri yeter atmosferigin0-100 arasında çay demler içeriz
Atmosferik candır ben mazdaspeed3 kullandım, ilk amerika'ya gittiğimde 2.3 lük skyactive motorunuda test ettim, hb olarak çok fazla beğendiğim bir araç, özellikle ufak tefek modifikasyonlar ile harika bir görünüm elde ediyor. Konfor konusunda'da çok iyiydi, yürüme konusunda şimdi mazdaspeed3 ve 2.3 skyactive den sonra 1.5 motor hakkında yorum yapamıyorum açıkcası kullanmadığım için ama video'dan gördüğüm kadarı ile beni pek tatmin etmediCigeri yeter atmosferigin
Buraya speed gelmiyor yeni kasalarin vergi hep vergiBen şahsen mazda 3 ün tarzını beğeniyorum, mazdaspeed3 te kullandım gerçekten başarılı
Atmosferik candır ben mazdaspeed3 kullandım, ilk amerika'ya gittiğimde 2.3 lük skyactive motorunuda test ettim, hb olarak çok fazla beğendiğim bir araç, özellikle ufak tefek modifikasyonlar ile harika bir görünüm elde ediyor. Konfor konusunda'da çok iyiydi, yürüme konusunda şimdi mazdaspeed3 ve 2.3 skyactive den sonra 1.5 motor hakkında yorum yapamıyorum açıkcası kullanmadığım için ama video'dan gördüğüm kadarı ile beni pek tatmin etmedi
Ben z4'ü verip speed alıyım dedim bir an ama yine omuzumun üstünden bakıp Alman kankamdan vazgeçemedimBuraya speed gelmiyor yeni kasalarin vergi hep vergi
ben sana söyleyeyim, arka balata çıkar oooo mazot filtresi de değişiyorBen 2 bin km civarı erken götürürüm. Malum dizel motorlar hassas. Bizim de berbat derecede kalitesiz bir yakıtımız var + bizim memleket oldukça kurum dolu. O sebeple erken götürüyorum
Eee artık o kadar da dayansın, yeterince uzun ömür versin bu araçların motorları. Her bakımı 2 bin km erken yaptırıyorum daha ne yapsın bu müşteri. Bak cumartesi günü 60 bin bakımına 57.500'de gideceğim balata falan değişimi olmazsa kaçtı yine en az bin lira
Az fren yapan biriyim ama yine de işe yaramayacak, kaçacak bin küsür lira desene. Hayırlısı..ben sana söyleyeyim, arka balata çıkar oooo mazot filtresi de değişiyor
Karadenizde az fren yapmak demek ımmmAz fren yapan biriyim ama yine de işe yaramayacak, kaçacak bin küsür lira desene. Hayırlısı..