Yavaş kullanım + gazsız düşük vites nispeten yüksek devirKaradenizde az fren yapmak demek ımmm
Ahahahah mantıklıYavaş kullanım + gazsız düşük vites nispeten yüksek devir
Öncelikle 30 yıldır kullanılan enjeksiyonlu atmosferikler yerinde saysa şimdi hiç satılamıyor olurdu. Önce değişken supap zamanlaması çıktı, şimdi de Skyactiv teknolojisi, kısmen dizel mantığıyla sıkıştırarak patlama üzerine çalışan Skyactiv-x de yolda. Adamlar çalışıyor@bt al sana nasıl sağlıklı downsizing yapılır.Dediğine katılmakla birlikte sağlıklı oturaklı teknolojiler kaçınılmaz.Evet 30 yıldır kullanılan direkt enjeksiyonlu atmosferikler kendilerini kanıtladı ama gelip de aynı motoru ısıtıp ısıtıp 1 milyon km gidecek diye pazarlama yaptırtmamak lazım bana kalırsa.Örnek veriyorum hemen gözümüzün önünde 1,5 atmosferik yarisler.Aldıkları beygir ve yakıt tüketimi belli 1500 rpme kadar atkinson çevirme sonra otto çevirme yapan son derece hafif materyalli ekonomik ve istersen giden bir araba.Yani atmosferik > turbo demek bana gülünç geliyor motoruna göre değişebilecek bir olay gibi. 1460 kg 1,2 82 hp bir motor mu daha sağlıklı kalır yoksa 1200 kg 1,,5 atmosferik yeni argelenen atmosferik mi? Ya da 1,33 bir corolla mı sağlıklıdır 1,2 turbo attığım motor teknolojili bir auris mi? Çok değişkenli bir konu işte bu yüzden bana kalırsa.Hemen atmosferik diyemem cevap olarak
Yoo tüketici bizler için bir aletin,motorun adı ne olursa olsun.Çıt kırıldım psikolojili olmasına karşıyımBenim bu atmosferik güzellemelerime karşı gelip "ama şimdiki arabaların ekonomik ömrü 5yıl/100000km, sonrasında zaten elde tutulmaz" gibi bir sav öne sürersen ona bir şey diyemem kabullenirim tabii
Japoncu adam eşeğe biner gibi binmeye alıştırmış tabii kendiniYoo tüketici bizler için bir aletin,motorun adı ne olursa olsun.Çıt kırıldım psikolojili olmasına karşıyım
Aaa lütfen Eşşek değil katırJaponcu adam eşeğe biner gibi binmeye alıştırmış tabii kendini