Mazda Mx-5 1.5

kadiogluakin

Asfalt Kurutucu
13
Otopark'ta son dönemde bolca mx-5 testi gördük ama hem biraz modifiyeli bir miata testi yapıp hem de günlük arabam olduğu için uzun süreli kullanım deneyimimi paylaşabilirim.

Aracımda Eibach Pro-Kit yaylar, Eibach 15mm spacerlar, miata'ya özel kapı burçları, iskender usta'dan bir son susturucu, 17 inç jantlar gibi eklemeler mevcut.

IMG_2414 3.jpg
 
Jantlar ancak bu kadar yakışabilir bir arabaya.

Ama özellikle ön disk ve balatanın küçük olması maalesef göz tırmalıyor. Araba hafif olduğundan yüksek ihtimalle yeterli oluyordur amaimkan varsa ön diskleri büyütmekte fayda var gibi.

Bir de, stock miata'da en çok şikayet yana yatmadan dolayı idi. Eibach yay ile Sinan'ın görüşlerini paylaşmasını isteriz.
 
@kadiogluakin çok güzel bir aracınız var iyi günlerde kullanınız, aracın her şeyi dört dörtlük gözüküyor Eibach Pro-Kit almanız mantıklı bir hamle olmuş testlerde çok kez pist kullanımında hafif yana yatması vardı, o düzelmiştir büyük ihtimalle.Jantlar konusunda emin olun ben de çok beğendim ,yalnız gövde rengi ile aynı olması jantları karanlıkta kaybettirir diye düşünüyorum, jantları öne çıkarmak istiyorsanız aşağıdaki gibi güzel bir ''Gun Metal'' rengine boyamanızı tavsiye ederim.Hayır gerek yok derseniz böyle de güzel duruyor.:)

hotness-5.jpg
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: by
Jantlar ancak bu kadar yakışabilir bir arabaya.

Ama özellikle ön disk ve balatanın küçük olması maalesef göz tırmalıyor. Araba hafif olduğundan yüksek ihtimalle yeterli oluyordur amaimkan varsa ön diskleri büyütmekte fayda var gibi.

Bir de, stock miata'da en çok şikayet yana yatmadan dolayı idi. Eibach yay ile Sinan'ın görüşlerini paylaşmasını isteriz.
Belki disklerimi 2.0 diskleri ile değiştirebilirim. Bunlar 250 onlar 280 mm. 4-6 piston aftermarket fren seçenekleri var ama güç arttırmak için pek bir seçenek olmayan bir arabada frenlere bu kadar para harcamayı kendimi ikna edemedim.
 
Hayalimdeki araçlardan bir tanesidir. Böyle güzellikleri gördükçe insan kocaman bir iç çekiyor. Kazasız belasız günlerde güle güle kullanın inşallah. Hatta bir de Maşallah.. :)
 
Aracınız çok şık güle güle kullanın. Çoğu kişi gibi benim de çok sevdiğim bir arabadır.
Belki disklerimi 2.0 diskleri ile değiştirebilirim. Bunlar 250 onlar 280 mm. 4-6 piston aftermarket fren seçenekleri var ama güç arttırmak için pek bir seçenek olmayan bir arabada frenlere bu kadar para harcamayı kendimi ikna edemedim.
Fren meselesine belki ben ikna ederim :D
Eğer spacer, yay gibi ağırlık dağılımı eğlencelerini azaltıcı uygulamalar yaptıysanız muhtemelen fırsat buldukça arabanın limitlerine çıkacak şekilde kullanıyorsunuzdur. Pistlere filan giriyor olmanız muhtemel. Yolları bırakıp pistlere girerseniz mevcut disklerin, kaliperlerin ve balataların yetersiz geleceğini düşünüyorum. En azından pistte bana öyle gelmişti. Yüksek eğimli sıkı dağ yolu sürüşlerinde de, özellikle iniş esnasında frenler yetersiz kalabilir. Diskleri büyütmenizi tavsiye ederim.
 
Cidden çok iyi duruyor, güle güle kullanın.

Ufak bir öneri; civataları da siyahla değiştirirseniz jant renginde iyi kamufle olur, daha şık durur.
 
Otopark'ta son dönemde bolca mx-5 testi gördük ama hem biraz modifiyeli bir miata testi yapıp hem de günlük arabam olduğu için uzun süreli kullanım deneyimimi paylaşabilirim.

Aracımda Eibach Pro-Kit yaylar, Eibach 15mm spacerlar, miata'ya özel kapı burçları, iskender usta'dan bir son susturucu, 17 inç jantlar gibi eklemeler mevcut.

Ekli dosyayı görüntüle 15275

Kazasiz belasiz iyi gunlerde kullanin