Mitsubishi Evo 9 (voltex)

Tavandaki vortex üreticileri gerçekten etkiliyor mu ?

Etkiliyor ise ne yönde iyileşme gerçekleşiyor?
 
Tavandaki vortex üreticileri gerçekten etkiliyor mu ?

Etkiliyor ise ne yönde iyileşme gerçekleşiyor?

Benim bildiğim yüksek bir kanat olursa, havayı kanata daha düzgün göndererek ekstra yere basma kuvveti(down force) etkisi oluşturuyor. Bu da 100-200 süresini düşürmek isteyen biri için olumsuz bir etken. Evo'ların arka takımları iyi olduğu için kolay kolay yere basma kuvveti ile arkanın desteklenmeye ihtiyacı yok. Orijinal evo kanadı olsa idi son hızda düşme olarak hissedilebilirdi. Yüksek hızlarda arkanın daha stabil virajlarda dönmesi ile de fark edilebilirdi.

FK8 kasa Type R'de vortex üretici ve kanat tasarımı aracın arkasını ekstra 40kg civarında yere basacak kadar etkiliyor diye biliyorum. Miktardan emin değilim ama böyle bir etki için yaptıkları hatırlıyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?
Benim bildiğim yüksek bir kanat olursa, havayı kanata daha düzgün göndererek ekstra yere basma kuvveti(down force) etkisi oluşturuyor. Bu da 100-200 süresini düşürmek isteyen biri için olumsuz bir etken. Evo'ların arka takımları iyi olduğu için kolay kolay yere basma kuvveti ile arkanın desteklenmeye ihtiyacı yok. Orijinal evo kanadı olsa idi son hızda düşme olarak hissedilebilirdi. Yüksek hızlarda arkanın daha stabil virajlarda dönmesi ile de fark edilebilirdi.

FK8 kasa Type R'de vortex üretici ve kanat tasarımı aracın arkasını ekstra 40kg civarında yere basacak kadar etkiliyor diye biliyorum. Miktardan emin değilim ama böyle bir etki için yaptıkları hatırlıyorum.
Benim bilgimde sizinki gibi. Yüksek kanatlara havayı istifleyip gönderiyor. Fakat bu resimde kanat olmadığı için acaba bilmediğim bir etkisimi var diye düşündüm.

 
Karbon şaft takıldı, araba liftteyken yataklarda kontrol edildi; çok şükür bir sıkıntı yok. Artık düzgün bir havada süre almak kaldı, aynı basınç ve mümkün olursa aynı yerde süre alıp, tüp şase, rs diff ve karbon şafttan sonra ne kadar değişiklik olduğunu görmek istiyorum.

Karbon şaft tezgahtayken kabaca tarttım, sökülen şaft 3 parçaydı, yerdeki parçalarından birinide kabaca tarttım. Takriben eski şaftın sadece bir parçası karbon şafttan daha ağır. Umarım yeni parçaların farkını yolda da görürüz.



 
Arabanın her tarafından emek ve alınteri akıyor. Modifiye kelimesinin sözlük anlamı bu başlık. Keyifle takip ediyoruz @Ozyt1000. Çamurluklar ve bagaj kapağı karbon olması muhtemelen performansa yönelik ama görsellik açısından benim çok hoşuma gitmiyor. Bide evolarin ikonik arka kanadini da hasretle arıyoruz :) Zevkinize saygım sonsize hocam allah nazardan korusun