Biraz güncelleyelim,
Setup yapıldıktan sonra aracı yaklaşık 11 ay kullandım ve artık vitesler rahat geçmemeye başlamıştı. "Vites halatları uzamıştır" derken exedy twinplate debriyajımızın artık ayırmadığını öğrendik. Tripple plate geçiş için parçaları sipariş ederken, arabanın gücü yere daha iyi aktarması, dönen parçaları hafifletme ve motor & yürür aksamdaki yükü azaltma amacıyla debriyajla beraber RS diff, arka akslar ve momentum motorsports un arka şasesi, ve karbon şaftıda sipariş ettik. Parçalar şaft hariç üç hafta önce geldi. Araba söküldü.
Yüksek beygir ve güç malesef twin plate debriyajdaki pressure plate i ovalleştirmiş. Twin yerine setupun hakkı olan tripple diske geçme vakti çoktan gelmiş aslında.
Şanzıman yağı kontrolu sırasında yağdan parçalar çıkınca şanzımanda söküldü.
Mahrutide kırık dişliler mevcut
Mahruti değişti ve şanzıman kapatıldı.
Tripple debriyaj takildi, sanziman toplandı. Tüp sase boyandı rs diferansiyel ve akslarla beraber ayarlayıp montajı yapıldı.
Bu noktadan sonra emeklerimiz hızlanmadan ziyade yere aktarım ve arabadaki yükü azaltmaya yönelik olacak. Tripple debriyajın alışması için şu an rodaj yapıyorum sanırım 100 - 150 km oldu. Karbon şaftta gelince tekrar süre alacağım. Muhtemelen 100 - 200 hızlanma süresi aynı basınçlarda 4 - 4,5 sn arası olacak. Aracın hızlanma videosunu da Sinan bey ile cekmeye çalışacağız.