KAPALI mk5 ibiza

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lozlevent
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lozlevent

Levent
Profesör
582
Marka
Ford
Merhaba,
1.0 mpi 75 hp reference versiyonu jant kombinasyonu ile yaklaşık 58bin lira civarına geliyor. Tabi bu liste fiyatı, hafta sonu gidip pazarlık için masaya oturacağım, ne kadar düşerler bilemiyorum. (seatın sitesinde sadece kırmızı renk ücretli, diğer renkler ücretsiz gözüküyor) Aracın beni çeken kısmı önce yeni kasa olması ve bir çok modelde opsiyon olan özelliklerin standart geliyor olması. İç hacmi de çok genişlemiş. Şehir içi-dışı karışık yılda 25 bin km civarı yol yapıyorum. LPG takmayı da düşünüyorum, sizce buna değer mi yoksa farklı alternatifler mi değerlendirmeliyim?
 
Bizim kafa böyle hocam. Bir otomobili en az 5 6 sene kullandığımız için hemen hemen tüm opsiyonlarıyla satın alıyoruz. Satarken de ona göre avantajlı oluyor.
Yok opsiyon icin demedim tam tersi bende ayni kafadayim 2011 model c segmenti aracimda koltuk isitma bile olsun diye beklemis insanim full araba kesinlikle kolaylikda benim soyledigim yer ibiza ya 90 milyar cok geldi bana 2011 de 35 milyara satilirken bile acabami diye dusunurdum simdi kabul ic dis donanim degisti ama b segmenti araca o kadar parayi baglamak her babayigidin harci degil vallahi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve HusoRX7
Aslında olay şöyle.

Arkadaşım 18 Kasım 2016'da Seat Ibiza aldı. Alor Mavi, 1.0 EcoTSI DSG, 16" jant, style plus paket, sunroof, bi-xenon farlar falan bayağı dolu bir araç. İndirimle birlikte 59.500 TL'ye almıştık. 21 Kasım 2016'da ÖTV'de artış olması ve Doğuş'un Leon ile Ibiza'nın fiyatlarını pompalaması sayesinde aracını 9.500 km'de 75.000 TL'ye satabildik. Bu arada geçtiğimiz Temmuz'da evlendiği için kendisi, eşinin aracını (Grande Punto) da sattık. Toplamda ellerinde 106.000 TL gibi bir rakam geçti. 90.000 TL'yi buna verince üstüne 16.000 TL paraları bile kaldı.

Asıl istedikleri Leon idi. Ancak Leon'u aynı şekilde doldurunca malum fiyatlar uçuyor. Ibiza gelince baktık, arkası inanılmaz bir şekilde genişlemiş. Ben bile ön koltuğu kendi normal sürüş pozisyonuma göre ayarlayınca, arka koltuğa geçip rahatça oturabildim ki kendi arabamda yapamıyorum onu. Ön göğüsü komple kısaltmışlar ve motor kısmında artık o boşluk genişlik olayı yok.. Yani motoru iyice öne alıp, dashboard'un da abartı kısımlarını traşlayınca arkası inanılmaz ferahlamış. Benim bile hoşuma gitti. 1'i satıp Ibiza mı alsam acaba diye içten içe geçirmiyor değilim. Ancak hem arkadan itiş olmaması hem de DSG yüzünden almaya çok istekli değilim.

Olay bundan ibaret. Yoksa TR'deki hiçbir otomobil bugünün fiyatlarını haketmiyor. Başlıkta geçen en boş Ibiza'nın bile olması gereken fiyatı 40.000 TL bence..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Aslında olay şöyle.

Arkadaşım 18 Kasım 2016'da Seat Ibiza aldı. Alor Mavi, 1.0 EcoTSI DSG, 16" jant, style plus paket, sunroof, bi-xenon farlar falan bayağı dolu bir araç. İndirimle birlikte 59.500 TL'ye almıştık. 21 Kasım 2016'da ÖTV'de artış olması ve Doğuş'un Leon ile Ibiza'nın fiyatlarını pompalaması sayesinde aracını 9.500 km'de 75.000 TL'ye satabildik. Bu arada geçtiğimiz Temmuz'da evlendiği için kendisi, eşinin aracını (Grande Punto) da sattık. Toplamda ellerinde 106.000 TL gibi bir rakam geçti. 90.000 TL'yi buna verince üstüne 16.000 TL paraları bile kaldı.

Asıl istedikleri Leon idi. Ancak Leon'u aynı şekilde doldurunca malum fiyatlar uçuyor. Ibiza gelince baktık, arkası inanılmaz bir şekilde genişlemiş. Ben bile ön koltuğu kendi normal sürüş pozisyonuma göre ayarlayınca, arka koltuğa geçip rahatça oturabildim ki kendi arabamda yapamıyorum onu. Ön göğüsü komple kısaltmışlar ve motor kısmında artık o boşluk genişlik olayı yok.. Yani motoru iyice öne alıp, dashboard'un da abartı kısımlarını traşlayınca arkası inanılmaz ferahlamış. Benim bile hoşuma gitti. 1'i satıp Ibiza mı alsam acaba diye içten içe geçirmiyor değilim. Ancak hem arkadan itiş olmaması hem de DSG yüzünden almaya çok istekli değilim.

Olay bundan ibaret. Yoksa TR'deki hiçbir otomobil bugünün fiyatlarını haketmiyor. Başlıkta geçen en boş Ibiza'nın bile olması gereken fiyatı 40.000 TL bence..
Valla garantici bir insan olarak 1.0 motoru cevrede sorunsuz 100 bin km de gormedigim surece almam.isterse kendi atmosferik motorumdan guclu olsun yinede motor blogunu gordukten sonra cesaret edip alamam .bu ibizaya ozel degil a3 golf leon kisacasi ayni motoru tum vag grubunda goruyoruz zaten bana garanti vermedikleri surece elimi surmem.
Dsg demiyorum forumda hergun konusu aciliyor oyle soyle boyle diye ama bayan veya bilincsiz kullaniciya cok uygun bir vites oldugunu dusunmuyorum. Hali hazida bayan kullanicinin elinde 70.000 km ye gelmemis 2. Kez ariza veren dsg araca sahibiz.(audi a3)
Yeni ibiza hakkinda herkes bagaj ve ic hacim konusunun cok guzel oldugundan bahsediyor ben kendi acima gormedim ama dis gorunusunu begendim ama dedigimiz gibi 50 civari olur dusunulur gerisi otv zaten.
 
Değerli arkadaşlari, Motorun gücünü, donanımdaki detayları felan boş verirsek, şu an 56 bin tl İbiza 1,0 mpi almak bence gayet yeterli geliyor. Hatta hypermiling yaparsın, lpg de takamadan kullanırsın. 3,9 litre bence güzel bir değer.
Varsın aynası elle katlansın, yada ortada dijital ekran olmasın. Bence zaten o ekranlar yolda dikkat dağıtan ıvır zıvırlar.
İhtiyac olarak arac kullanan biri olarak , 56 bin tl şu piyasada çok iyi fiyat.
 
Şuan da öyle :)


2017 model fiyat listesinde 77.600 kredili fiyatı, 71.900 nakit fiyat olarak belirtiliyor. Bir bayi ile görüştüm direk 68.000 liraya düştü ve krediyi bu ücret üzerinden alabilirsiniz dedi. Sanki gittiğimde daha da pazarlık yapabilirim. Sizce de mümkün olur mu daha indirim?
Şöyle söyleyeyim, ailede yakın zamanda araba alınması gündemde. Ülke çapında araştırma yapılınca iste fiyatının 10bin kadar altına 2015 model 0 km Jazz da bulundu, 15-20 bin altına 2016 Pulsar da bulundu, İlla ki Elantra da bulunur aynı şekilde. Bakarsınız hiç yoktan elde kalan bir i30 filan da verebilirler :D Bu tarz ölücülük peşine düşülürse, biraz açık oto pazarı havasına bürünüyor iki taraf da. :) Deneyin derim.
 
Şöyle söyleyeyim, ailede yakın zamanda araba alınması gündemde. Ülke çapında araştırma yapılınca iste fiyatının 10bin kadar altına 2015 model 0 km Jazz da bulundu, 15-20 bin altına 2016 Pulsar da bulundu, İlla ki Elantra da bulunur aynı şekilde. Bakarsınız hiç yoktan elde kalan bir i30 filan da verebilirler :D Bu tarz ölücülük peşine düşülürse, biraz açık oto pazarı havasına bürünüyor iki taraf da. :) Deneyin derim.

Her yeri aramak lazım doğru. Yalnız seat servisi hiç ilgili değildi. Telefondan bile anlaşılıyordu yahu :(
Araştırma peşine düşeceğim :)
 
Değerli arkadaşlari, Motorun gücünü, donanımdaki detayları felan boş verirsek, şu an 56 bin tl İbiza 1,0 mpi almak bence gayet yeterli geliyor. Hatta hypermiling yaparsın, lpg de takamadan kullanırsın. 3,9 litre bence güzel bir değer.
Varsın aynası elle katlansın, yada ortada dijital ekran olmasın. Bence zaten o ekranlar yolda dikkat dağıtan ıvır zıvırlar.
İhtiyac olarak arac kullanan biri olarak , 56 bin tl şu piyasada çok iyi fiyat.
Yav abi ondan mı kocaman tablet almaya çalışıyorsun arabaya ya da go prolarla yolculuk yapıyorsun:D O ekranlar arabaya şıklık katıyor tv izlemedğin sürece de yoldan almaz gözünü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...