KAPALI Ne Alırdım? D Segmenti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

VolvocuPanpa

Elit Apaçi
76
37
Değerli panpalar,
D Segmenti genel anketi ile karşınızdayız.
Fiyat aralığı, donanım, motor vs gibi detaylara bilinçli olarak girilmedi ki o detayları yorum kısmında konuşup tartışabilelim :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Porsche
Çok kötü olur bu. Belki pazar daralır da ötv'yi düşürürler diyeceğim ama zor.
Referandumdan sonra bi %20 kur artışı daha olur heralde.
Fiyatlar bu seviyelere çıkmışken ve çıkmaya devam ettikçe radikal anlamda bir indirim olmaz otomobillerde. Türkiye'de otomobil sektörünün dibe vuracağı kanaatindeyim. Belki devletin kasası eskisi kadar dolmamaya başlarsa o zaman bir şeyler düşünebilirler.
 
Arteon'a vermek istesemde veremem çünkü araca daha binmedim aynı şekilde İnsignia'ya da veremem. Mazda 6 motor konusunda kaybediyor yoksa çok sevdiğim bir araba. Talsiman kaliteden kaybediyor. Mondeo iç mekan tasarımından kaybediyor. 508 gösterge paneli ve yaşından dolayı kaybediyor. Skoda Superb ve Passat benim için em ideal araçlar. Skoda'da hayalet yok, vites topuzu malum bişeye benziyor ama çok geniş ayı gibi. Passat'da hayalet var ama superb kadar gemi değil ve şemsiyesi yok.
 
Bende fiyatların daha da artmasının bazı modellerin hatta belki markaların Türkiyeden çekilme kararını getireceğini düşünüyorum. Fiyatlar gerek vergi gerek kur etkisiyle çok ciddi anlamda arttı ama alım gücü neredeyse değişmedi.. bu rakkamları maaşlı çalışan çok az bir kesim verebilir... zaten öyle ya da böyle, siyaseten hangi yöne gidilirse gidilsin, çok ağır bir kriz geliyor..Otomotiz sektörü sallanır ...
 
Bende fiyatların daha da artmasının bazı modellerin hatta belki markaların Türkiyeden çekilme kararını getireceğini düşünüyorum. Fiyatlar gerek vergi gerek kur etkisiyle çok ciddi anlamda arttı ama alım gücü neredeyse değişmedi.. bu rakkamları maaşlı çalışan çok az bir kesim verebilir... zaten öyle ya da böyle, siyaseten hangi yöne gidilirse gidilsin, çok ağır bir kriz geliyor..Otomotiz sektörü sallanır ...

Aslında krizin tam ortasındayız ama çizilen pembe tablo ile her şey mükemmelmiş gibi görülüyor. Şu durumdan daha kötüsüne doğru yol alırsak eğer ağır yaralar bırakacak sıkıntılar yaşamamız muhtemeldir. Hayırlısı
 
Ne alırdım?2 ay önce Mondeo aldım,oyum belli :)Yeni insignia gelsin,merak ediyorum,güzel bir fiyat olursa belki İnsignia derim o zaman.Hatta ben bile bir kaç kere düşündüm mondeoyu satıp insignia almaya değer mi diye.Benim şu an özel durumlardan dolayı daha doğrusu hayatımdaki belirsizliklerden dolay hem üstte para vermem gerekmesi hem de kendi arabama biraz masraf etmiş olmamdan dolayı İnsignia alma planı zor görünüyor.Ama dur bakalım araba bir gelsin fiyatı açıklansın...derken aklıma yeni SuperB satışa çıkmadan önceki umutlarımı ve fiyat konusundaki hayal kırıklığımı hatırlayınca son karar olarak 2. el Mondeo diyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Ne alırdım?2 ay önce Mondeo aldım,oyum belli :)Yeni insignia gelsin,merak ediyorum,güzel bir fiyat olursa belki İnsignia derim o zaman.Hatta ben bile bir kaç kere düşündüm mondeoyu satıp insignia almaya değer mi diye.Benim şu an özel durumlardan dolayı daha doğrusu hayatımdaki belirsizliklerden dolay hem üstte para vermem gerekmesi hem de kendi arabama biraz masraf etmiş olmamdan dolayı İnsignia alma planı zor görünüyor.Ama dur bakalım araba bir gelsin fiyatı açıklansın...derken aklıma yeni SuperB satışa çıkmadan önceki umutlarımı ve fiyat konusundaki hayal kırıklığımı hatırlayınca son karar olarak 2. el Mondeo diyorum.
Fiyat listesi açıklandı hayal kırıklığı olacağına eminim :)

  • 1.5 165hp Benzinli Manuel Enjoy: 118.900 TL
  • 1.5 165hp Benzinli Otomatik Enjoy: 134.500 TL
  • 1.6 136hp Dizel Otomatik Enjoy: 144.000 TL
  • 1.5 165hp Benzinli Otomatik Excellence: 150.500 TL
  • 1.6 136hp Dizel Otomatik Excellence: 160.000 TL

*1.5 Enjoy manuel/otomatik fiyat farkında bir yanlışlık olabilir, güncelleme gelebilir.
 
-Citroen C5-
Temiz kullanılmış ikinci el bir Citroen C5 1.6 e-hdi executive araç buldum ve aldım. Çokça araştırdım, bu süre zarfında çok fazla araç inceledim, kullandım kurcaladım ve denedim. Keseye ve mantığa en uygun araç açık ara farkla C5 oldu. Emin olunuz, piyasadaki ederinden çok daha fazlasını sunuyor. Direksiyona geçin ve biraz şehiriçi biraz da açık trafikte kullanın, anlayacaksınız.
 
-Citroen C5-
Temiz kullanılmış ikinci el bir Citroen C5 1.6 e-hdi executive araç buldum ve aldım. Çokça araştırdım, bu süre zarfında çok fazla araç inceledim, kullandım kurcaladım ve denedim. Keseye ve mantığa en uygun araç açık ara farkla C5 oldu. Emin olunuz, piyasadaki ederinden çok daha fazlasını sunuyor. Direksiyona geçin ve biraz şehiriçi biraz da açık trafikte kullanın, anlayacaksınız.
Otomatik vites ise zamanla neden ucuz olduğunu kavrayacaksınız haa bide bozulan düğmeler elinizde kalan parçalar ile
... Bir citroen kulllanıcısı....
 
Otomatik vites ise zamanla neden ucuz olduğunu kavrayacaksınız haa bide bozulan düğmeler elinizde kalan parçalar ile
... Bir citroen kulllanıcısı....
Kulaktan dolma bilgilerle sallayan bir (sözde) kullanıcı daha..
Geçiniz efendim bu martavalları. Hasbelkader bir kere içine oturarak (ki bu bile olsa iyidir) ve video izleyerek araç hakkında fikir yürütmekten bıkmadınız ve bi türlü bitmediniz.
Bu sahibi olduğum ikinci Citroen, hatta Citroen sattım ve C5 ile yine Citroen almış oldum diyip daha net açıklayayım.
İkinci el aldığım için, otomatik ikinci ellerde olası sorunlar babında düşününce ziyadesiyle mantıklı bir araç. Neden derseniz; bir masraf çıkarsa dahi, manuel şanzıman masrafı ne ise o kadar sorun çıkaracak. Dsg, powershift, edc vs gibi bir masraf kapısıyla asla karşılaştırmayacak. Ki zaten sorun çıkarması da pek olası değil, sadece 100-150binde bir baskı balata değişir o kadar. O vites değiştirme esnasında headbang yapma efsanelerini de, bilmiyorum hangi deli sallamış da bu kuyuya taş atmış.
Bozulup elinizde kalan düğmelere gelecek olursanız, bozulmadan elinizde kalmayacak düğme icat edilmişse ve siz bulmuşsanız bunu, dünyanın yegane şanslı kişisisiniz. Tebrikler ve başarılar diliyorum
Diyeceğim odur ki; binin, kullanın öyle yorum yapın. Bol keseden atıp, sağdan soldan duyup okuyup gelip sallamayın lütfen.
Esen kalın
 
Bu c5'in şanzımanı eski nesil tork konvertörlülerden mi yoksa c4'lerde bulunan otomatikleştirilmiş tek kavramalı şanzımanlardan mı acaba ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bu c5'in şanzımanı eski nesil tork konvertörlülerden mi yoksa c4'lerde bulunan otomatikleştirilmiş tek kavramalı şanzımanlardan mı acaba ?
1.6 dizellerde eski nesil tek kavramalı yarı otomatik, 1.6 benzin ve 2.0 dizellerde tam otomatik. Bendeki de eski nesil tek kavramalı şanzımandan ama şimdilik hiçbir şikayetim yok. Araba konfor odaklı olduğu için, vites geçişi hissi denilen şey beni pek etkileyemiyor.
 
1.6 dizellerde eski nesil tek kavramalı yarı otomatik, 1.6 benzin ve 2.0 dizellerde tam otomatik. Bendeki de eski nesil tek kavramalı şanzımandan ama şimdilik hiçbir şikayetim yok. Araba konfor odaklı olduğu için, vites geçişi hissi denilen şey beni pek etkileyemiyor.
Aracınız hayırlı uğurlu olsun inşaallah. Eski nesil bile tork konvertörlü şanzımanlar her zaman tercihimdir, hatta hiç bir çift kavramalı şanzımanı da sevmem. Ama 3 sene boyunca otomatikleştirilmiş şanzımana sahip 2012 c4 kullanmış biri olarak o şanzımandan lanet ettim. Ne yokuşta hangi vitese alacağına karar veriyor, ne trafikte doğru düzgün 2'den 1'e indiriyor, ne performans veriyor ne de ilk 3 viteste konfor veriyor. Az yaksın, sağlam olsun ve debriyaj kullanılmasın mantığıyla üretilmiş bir şanzıman ki benim kullandığım otomatikleştirilmiş şanzıman türünün son nesliydi tüm güncellemeleri yapılmış haliyle. Uzun yolda sakin sakin giderken hiç bir sıkıntısı yok ama ne zaman şehir içinde trafiğe girsem, yokuşlara vursam kendimi beni acayip yorardı. Hep müdahale etmek zorunda kalırdım.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Aracınız hayırlı uğurlu olsun inşaallah. Eski nesil bile tork konvertörlü şanzımanlar her zaman tercihimdir, hatta hiç bir çift kavramalı şanzımanı da sevmem. Ama 2 sene boyunca otomatikleştirilmiş şanzımana sahip 2012 c4 kullanmış biri olarak o şanzımandan lanet ettim. Ne yokuşta hangi vitese alacağına karar veriyor, ne trafikte doğru düzgün 2'den 1'e indiriyor, ne performans veriyor ne de ilk 3 viteste konfor veriyor. Az yaksın, sağlam olsun ve debriyaj kullanılmasın mantığıyla üretilmiş bir şanzıman ki benim kullandığım otomatikleştirilmiş şanzıman türünün son nesliydi tüm güncellemeleri yapılmış haliyle. Uzun yolda sakin sakin giderken hiç bir sıkıntısı yok ama ne zaman şehir içinde trafiğe girsem, yokuşlara vursam kendimi beni acayip yorardı. Hep müdahale etmek zorunda kalırdım.
Çok teşekkürler, hep çok daha iyileri sizlerin olsun.. Uzun zaman manuel kullanmış biri olarak, bana zulüm olan hiçbir yanı yok :) 2den 1e çekme konusunda haklısınız, ben de yaşıyorum ara sıra o durumu, ama haricinde bahsettiğiniz şeylerin hiçbiriyle karşılaşmadım henüz. Aracı alalı pek az zaman geçmiş olsa da, daha şimdiden 2bin km yol yaptığım için aşinayım da artık araca ve şanzımana. İlginç.. Muhtemelen kullanım şekillerimiz (gaz kullanma stillerimiz) farklı olduğu için farklı düşüncelerdeyiz şanzıman konusunda..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...