2004 yılında 0 aldığımız corsayı 2010 yılından beri kendi aracım olarak kullanıyordum bu haftasonuna kadar. 6 yıl boyunca bana istanbulda yoldaşlık etti istanbuldaki aile ferdim en yakınım gibiydi 6 yıl içinde iki defa f arızası verdi ama bunlar küçük problemlerdi beni hiç yolda bırakmadı artık kardeşime hizmet edecek. 4 gündür corsa c gördükçe hüzünleniyorum
Hüzünlenecek bir şey yok, kardeşe devretmişsin. :) Ne güzel yine ailede kalmış. Gerçekten yolda bırakmama konusunda inatçı. Bir kez şarj dinamosu ve gergi kasnağı ölmüş, aküyü de öldürmüştü. Yerinde akü takviyesiyle çalıştırdık ama, frene basınca stopları yakacak kadar dermanı yokken, hareket halinde camları açıp kapatamıyor hatta sinyal veremiyorken Küçükyalı'dan Kartal sanayiye kadar gidebilmişti. O zaman dayanıklılığını anlamıştım. :) Hala birbirimizin nazını çekiyoruz.
 
Benimkini kayseriye 10 yıllık mutlu akü 10 yıllık yokohama lastikleriyle yolladım :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
1 kere motor krank devir sensörü değişti 2 3 ay öncede şanzıman f arızası verdi beyin tamir oldu
 
Benimkini kayseriye 10 yıllık mutlu akü 10 yıllık yokohama lastikleriyle yolladım :)
Benim Süleyman, bu yaşıyla 8-10 kez başka arabalara takviye yaptı. Tetikleyen şey de o oldu sanırım. Lastikler benim de 3 yıl oldu. Bu arada arabayı aldıktan sonra kriko çantasında krank devir sensörü buldum, sonra daha muhafazalı çantaya koydum. Sağlam mıdır değil midir hala bilmiyorum. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
abi o lastik ölçüsü ne acilen 185/65/14e geçmelisin :D
Hayatta geçmem olm 14" lastiğe. Orjinali 13" jant. Süspansiyonlar zaten fayton makası gibi sert. Bazen otoparklarda Corsa C gördüm mü durdukları yerde sallıyorum salınıyor inceden. Neden bilmiyorum, benimki çakal tip 106gti gibi gergin. Hiç salınım yok. Direksiyon kutusunu, z rotları filan bir derece dolma lastikler kurtarıyor. Başına neler geldi arabanın, daha baloncuk bile çıkarmadı lastik. Bizim Fiesta yaşasa lastiği yarar jantı kullanılmaz yapardı. Araba zaten 1.2, ben az yaksın daha sessiz olsun deyip orjinal 155 i düşünürken sen 185 diyorsun :) Daha hiç lastiğin yayılması gibi bir şikayetim olmadı.
 
Hayatta geçmem olm 14" lastiğe. Orjinali 13" jant. Süspansiyonlar zaten fayton makası gibi sert. Bazen otoparklarda Corsa C gördüm mü durdukları yerde sallıyorum salınıyor inceden. Neden bilmiyorum, benimki çakal tip 106gti gibi gergin. Hiç salınım yok. Direksiyon kutusunu, z rotları filan bir derece dolma lastikler kurtarıyor. Başına neler geldi arabanın, daha baloncuk bile çıkarmadı lastik. Bizim Fiesta yaşasa lastiği yarar jantı kullanılmaz yapardı. Araba zaten 1.2, ben az yaksın daha sessiz olsun deyip orjinal 155 i düşünürken sen 185 diyorsun :) Daha hiç lastiğin yayılması gibi bir şikayetim olmadı.

Hemen ona bi yay , teneke jantla 185/55/14 çiçek olur valla
 
Hemen ona bi yay , teneke jantla 185/55/14 çiçek olur valla
Araba sinir bozucu derecede sert diyorum kardeş, yay taksam daha sert olmaz. Bir ara görüşürsek sen de şöyle durduğu yerde bir salla, içinde 2dk yolculuk et, OPC mi bu diye sorarsın. Bilmiyorum benden önce Corsa D amortisörü filan mı taktılar yanlışlıkla =) .3 yılda arkası çok az yumuşadı, önler hala AS 250 stayla. :)
 
Araba sinir bozucu derecede sert diyorum kardeş, yay taksam daha sert olmaz. Bir ara görüşürsek sen de şöyle durduğu yerde bir salla, içinde 2dk yolculuk et, OPC mi bu diye sorarsın. Bilmiyorum benden önce Corsa D amortisörü filan mı taktılar yanlışlıkla =) .3 yılda arkası çok az yumuşadı, önler hala AS 250 stayla. :)

Yay tak derken kastım spor yay değildi , daha konforlu ve yumuşak bir yay , mümkünse orjinal gm helezon yaylar , ben taktım 1.7ye orjinal gm , aşırı yumuşadı
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Bende bu tarzda bir şeyler bakıyorum arada. Şimdilerde kız kardeşim ehliyet heveslisi, 1.4 bulursam bunun gibi temiz alasım var. Vursun, kırsın sağ salim her yere götürsün kim binerse niyetiyle :)
 
Otomatigi cok sikinti ya bir de acayip fazla yakit sarfiyati var diye hatirliyorum
Motor 1.0. Arada ani hızlanma gerekirse benzini içer. Uzun yolda 100'ü görürse yine içmeye başlar. Klasik küçük motor handikapları var. Ama dur kalk trafikte, şehir içi düşük hız kullanımlarında gerçekten diğer benzinlilere göre çok ekonomik.
 
Motor 1.0. Arada ani hızlanma gerekirse benzini içer. Uzun yolda 100'ü görürse yine içmeye başlar. Klasik küçük motor handikapları var. Ama dur kalk trafikte, şehir içi düşük hız kullanımlarında gerçekten diğer benzinlilere göre çok ekonomik.
Bu nedenle 1.4'ü tercih ediyorum ilk etapta.

HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bu nedenle 1.4'ü tercih ediyorum ilk etapta.

HTC Desire 816 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Airbag'leri, ABS'si, elektrikli aynaları filan var 1.4'ün. Donanım olarak gayet iyidir. Gidişi de iyidir. Ama 2. ellerine bakarken ilk başta direksiyonlara dikkat edin. Bazen en az bir tarafa direksiyon daha sert dönebiliyor. Direksiyon kutusunun tıkırtısı çok yüksek düzeyde olanlara da müdahale gerekir. Elektrik sistemi de biraz hassastır. Genel olarak tüm aksamını kontrol etmek gerekir.
 
Airbag'leri, ABS'si, elektrikli aynaları filan var 1.4'ün. Donanım olarak gayet iyidir. Gidişi de iyidir. Ama 2. ellerine bakarken ilk başta direksiyonlara dikkat edin. Bazen en az bir tarafa direksiyon daha sert dönebiliyor. Direksiyon kutusunun tıkırtısı çok yüksek düzeyde olanlara da müdahale gerekir. Elektrik sistemi de biraz hassastır. Genel olarak tüm aksamını kontrol etmek gerekir.
Kronik olarak direksiyon kutusu ve arka kampana sorunu oldugunu biliyordum zaten. Corsa'nin C kasasini seviyorum nedense. Bir de muadili olan Fiestalari
 
Kronik olarak direksiyon kutusu ve arka kampana sorunu oldugunu biliyordum zaten. Corsa'nin C kasasini seviyorum nedense. Bir de muadili olan Fiestalari
İkisini de yıllarca kullandım, çok yakın araçlar. İkisini de öneririm. Ama fiesta'ların piyasası çok yüksek maalesef. Artılarını eksilerini artık iyi biliyorum. =) Merak ettiğiniz konularda yardımcı olabilirim.
Bu arada Corsa kadın sürücüler için de çok rahat araç. Umarım gönlünüze göre bulabilirsiniz.