Ford Ka, Ford Puma ve Ford FiestaYa madem 1.25 fiestadayız, ustelik kontrollüde arkayı bırakıyormuş niye bana 180lik turbo astramı örnek verdiriyorsunuzgerçi sattık 3 sene önce hala özlerim
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
...o dönemde yazı bulunmuş muydu ki. top gear falan dedin![]()
O zaman sana 320d yi anlatayim biraz ama bak o arkasını kontrolsüz bırakıyordu, gece gece korkma yanlız 1.25 in ciğeri yetmez bu korkuyaFord Ka, Ford Puma ve Ford Fiesta
96-02 yılları arasında ortak bir platform kullandılar ve bildiğinizi pekte sanmadığım bir dergide en çok beğenilen araç aynı zamanda yine bildiğinizi sanmadığım Topgear da en iyi otomobil seçildiaracın yol tutuşunun 220 ile giderken ki hali sanan birisi için eski Fordlar korkunç araçlardır.. saygılar
işte seviyeniz bu kadar düşükO zaman sana 320d yi anlatayim biraz ama bak o arkasını kontrolsüz bırakıyordu, gece gece korkma yanlız 1.25 in ciğeri yetmez bu korkuya
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
tmöyle düşünsen kimse bir şey demez. ama her mesajında milletin arabasına markasına saçma sapan laf edip şebek şebek de gülücük koyarsan sende ne var diye sorarlar.
Sen asıl eski Opel'leri görecektinYere iyi basan araçları vardır. Sürüşte genel olarak bilinen eksileri direktlik konusunda sıkıntılı direksiyonu, zorlanınca kafadan açmaları ve ağırlıkları ( son kasa astra ve makyajlı insignia hariç). Malzeme kalitesi yeterli, işçilik yeterli. Konfor ve yalıtım konusunda vw kadar iyi olmasa da pek üzdüklerini düşünmüyorum. Tasarımları güzeldir, donanımları iyidir. Şanzımanlarını çift kavramalılardan daha çok severim. Genel olarak opel marka araçları beğenirim yani. En azından bir çok otomobil markasına göre daha tercih edilebilir geliyor bana.
ne zaman krom bir tampon görsem aklıma direk rekord geliyor ..Sen asıl eski Opel'leri görecektinBizde '63 Taunus varken amcamlarda '71 mi ne bir Rekord vardı. İkisi de tek kapı, ikisi de yaşlarına bakmadan ateş ediyordu. Peheeey....
Eski opellerin daha iyi olduğunu duyarım. Bazı kesim Astra bertone tarzı araçları da çok seviyor. Opelleri seviyorum genel olarak ki ben yeni kasalarını da seviyorum açıkçası. Her markanın kusuru tabii ki oluyor ama sağlam basıyorlar yere. Bu zamana kadar deneyimlediğim diğer araçlar içinde beni virajlarda en fazla zorlayan araçları üreten marka diyebilirim.Sen asıl eski Opel'leri görecektinBizde '63 Taunus varken amcamlarda '71 mi ne bir Rekord vardı. İkisi de tek kapı, ikisi de yaşlarına bakmadan ateş ediyordu. Peheeey....
O zaman buda sana hayat tecrubesi olsun, bi konu hakkında yorum yapabilirsin elbette ama, internetten alıntı yapıp bilmedigin kullanmadıgın modeller hakkında gereksiz yorum yapmıyacaksın. Bu sırf araba için değil her konu için geçerli. Ben 40 yaşındayım turkiyedeki sayılı tasarımcılardanım, yanımda uni den yeni mezun tasarımcılar çalışır genç olmalarına rağmen onların fikirleri kendi fikirlerimden degerlidir, sadece gercekci olmak kaydıyla.işte seviyeniz bu kadar düşükbir arabayı beğenmeyebilirsin ama bir insanın imkanının yettiği ürün ile laf edemezsin, ben üniversite son sınıf okuyorum ve kendi paramla aldığım ilk ve tek arabam, neyleyim x markanın düz yoldaki gücünü bagane
Astra G'de galvaniz gövde kullanarak 12 yıl paslanmazlık garantisi veren ilk marka olmuştu Opel. Sonra diğer modellerinde de bu şekilde üretim yaptı.Eski opellerin daha iyi olduğunu duyarım. Bazı kesim Astra bertone tarzı araçları da çok seviyor. Opelleri seviyorum genel olarak ki ben yeni kasalarını da seviyorum açıkçası. Her markanın kusuru tabii ki oluyor ama sağlam basıyorlar yere. Bu zamana kadar deneyimlediğim diğer araçlar içinde beni virajlarda en fazla zorlayan araçları üreten marka diyebilirim.
O zaman buda sana hayat tecrubesi olsun, bi konu hakkında yorum yapabilirsin elbette ama, internetten alıntı yapıp bilmedigin kullanmadıgın modeller hakkında gereksiz yorum yapmıyacaksın. Bu sırf araba için değil her konu için geçerli. Ben 40 yaşındayım turkiyedeki sayılı tasarımcılardanım, yanımda uni den yeni mezun tasarımcılar çalışır genç olmalarına rağmen onların fikirleri kendi fikirlerimden degerlidir, sadece gercekci olmak kaydıyla.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Maalesef otomobil üretiminde en büyük maliyeti altyapısal geliştirmeler ve çalışmalar alıyor. İnsanlar iç mekan malzeme kalitesi, işçilik ve özellikle de donanım gibi şeylerin çok maliyetli olduğunu düşünür ama tam tersi bir durum söz konusudur. GM satışından sonra opel sıkıntılar yaşadı, yaşıyor ama ben yakın zamanda toparlanacaklarını düşünüyorum. Bu bahsedilen sıkıntılar yeni gelecek modellerle atlatılacaktır. Mesela yeni insignia'nın ben segment lideri olacağını tahmin ediyorum.Astra G'de galvaniz gövde kullanarak 12 yıl paslanmazlık garantisi veren ilk marka olmuştu Opel. Sonra diğer modellerinde de bu şekilde üretim yaptı.
Diğer markalar Opel'den sonra başladı uzun süreli pas garantisine. Bu tarz devrim niteliğinde kaliteli işler çıkaran markaydı. Şimdi test sürüşüm sırasında orta konsolu dağılan araba yapıyor, sert virajda darbe almadan rot başı çıkan araba satıyor. Haliyle kabullenemiyorum.
Olsun zaten. Yoksa bu gidişle batacak bu adamlarMaalesef otomobil üretiminde en büyük maliyeti altyapısal geliştirmeler ve çalışmalar alıyor. İnsanlar iç mekan malzeme kalitesi, işçilik ve özellikle de donanım gibi şeylerin çok maliyetli olduğunu düşünür ama tam tersi bir durum söz konusudur. GM satışından sonra opel sıkıntılar yaşadı, yaşıyor ama ben yakın zamanda toparlanacaklarını düşünüyorum. Bu bahsedilen sıkıntılar yeni gelecek modellerle atlatılacaktır. Mesela yeni insignia'nın ben segment lideri olacağını tahmin ediyorum.