6. Aracımla tekrar bir konuda olmaktan ve hala bu ailede yer almaktan gurur duyarak bu başlığı açıyorum ( R.I.P. Corsa 1.7DTI )
Ne yazacağımı yada sizlere aracı nasıl anlatacağımı tam bilemiyorum , daha 4** km'dir birlikteyiz. Bu konu başlığında aracın paylaşabileceğim her işlemini ve her fotoğrafını paylaşmaya çalışacağım.
İlk uzun yolunu Kayseri-Niğde-Adana olarak yapmış olduğum aracıma geri döneyim , aracım B2 kasa olarak bilinen 2.5 V6 motora ve 4 ileri otomatik vitese sahip bir OMEGA.
19 Yılın verdiği yıpranmışlığı sadece dış ve içinde belli eden , biraz ilgiye muhtaç , ne olsa sesini çıkarmamış , kalbine dokunulmamış , nahif bir makinedir kendileri.
Bunca yıllar ve yollar onun üzerinde sadece çizikler ve renginin hiç anlaşamadığı güneşi bırakmış , ne konforundan nede rafineliğinden bir dem vuramamış hiç bir şey alamamış.
Araç oldukça konforlu , donanımı zengin ve tam bir uzun yol yada başka bir deyimle makam aracı olarak piyasaya sürülmüş bir makine. E Segmentte Opel temsilcisi.
Fazlaca keyifli olan sürüşü , ne zibidi işi rwd araçlar gibi yan yan gitmenizi , nede kütük gibi kontrol sistemleri üzerinde gitmenizi istemiyor , ikisinin harmanını yine aynı nahiflik ile pedallarına , çekişine , direksiyonuna kısacası sürücüsüne veriyor.
Sürücüsünü ve içerinde oturan herkesi mutlu etmek için elinden gelen her şeyi sunmaktan asla çekinmeyen bir araç.
Daha ne yazılır ne kadar yorumların bilmiyorum , şimdi kendiler ile vakit geçirmeye gidiyorum , bu mesajlık bu kadar olsun , yanlışım hatam olduysa affola , teşekkürler.
Ortak ; https://en.wikipedia.org/wiki/Cadillac_Catera
Ne yazacağımı yada sizlere aracı nasıl anlatacağımı tam bilemiyorum , daha 4** km'dir birlikteyiz. Bu konu başlığında aracın paylaşabileceğim her işlemini ve her fotoğrafını paylaşmaya çalışacağım.
İlk uzun yolunu Kayseri-Niğde-Adana olarak yapmış olduğum aracıma geri döneyim , aracım B2 kasa olarak bilinen 2.5 V6 motora ve 4 ileri otomatik vitese sahip bir OMEGA.
19 Yılın verdiği yıpranmışlığı sadece dış ve içinde belli eden , biraz ilgiye muhtaç , ne olsa sesini çıkarmamış , kalbine dokunulmamış , nahif bir makinedir kendileri.
Bunca yıllar ve yollar onun üzerinde sadece çizikler ve renginin hiç anlaşamadığı güneşi bırakmış , ne konforundan nede rafineliğinden bir dem vuramamış hiç bir şey alamamış.
Araç oldukça konforlu , donanımı zengin ve tam bir uzun yol yada başka bir deyimle makam aracı olarak piyasaya sürülmüş bir makine. E Segmentte Opel temsilcisi.
Fazlaca keyifli olan sürüşü , ne zibidi işi rwd araçlar gibi yan yan gitmenizi , nede kütük gibi kontrol sistemleri üzerinde gitmenizi istemiyor , ikisinin harmanını yine aynı nahiflik ile pedallarına , çekişine , direksiyonuna kısacası sürücüsüne veriyor.
Sürücüsünü ve içerinde oturan herkesi mutlu etmek için elinden gelen her şeyi sunmaktan asla çekinmeyen bir araç.
Daha ne yazılır ne kadar yorumların bilmiyorum , şimdi kendiler ile vakit geçirmeye gidiyorum , bu mesajlık bu kadar olsun , yanlışım hatam olduysa affola , teşekkürler.
Ortak ; https://en.wikipedia.org/wiki/Cadillac_Catera