1.7 tdi diyomuşsunTipoyu tercih ederdim derken 1.sınıfta tipo alalım dediklerinde alırdım bekliyemezdim zaten öyle oldu ve polo yerine 2003 corsa kullanıyorum
1.7 tdi diyomuşsunTipoyu tercih ederdim derken 1.sınıfta tipo alalım dediklerinde alırdım bekliyemezdim zaten öyle oldu ve polo yerine 2003 corsa kullanıyorum
1.7 dti1.7 tdi diyomuşsun
Eyvallah dostum keyifle okudum. Ellerine sağlık güzel iş çıkarmışsın
Teşekkürler bakalım yaza güzel bi setupla girmek istiyorumEyvallah dostum keyifle okudum. Ellerine sağlık güzel iş çıkarmışsın
Evet Acura Zdx gibi yüksek coupe duruşu var.Psikolojik sınır falan kalmadı ya resmen aklımızla oynuyorlar.Gönül isterdi ki bu birikimle Lexus nx 200t ler alalım,Forester lar alalım..Güzel bir araba. Tasarımını Acura ZDX'e benzetiyorum. İçi de çok güzel. Ama arabaların hepsi benim gözümde çok pahalı. Benim psikolojik sınırımı aşıyor
Katılıyorum. Benim bir düşüncem vardı. 85 bin TL'ye kadar araba alırım diyordum. 85 binlik araç oldu 130 bin. Bu saatten sonra zor alırım. Elimizdekilerle idare edeceğim artık. Heveste kalmadı zaten.Evet Acura Zdx gibi yüksek coupe duruşu var.Psikolojik sınır falan kalmadı ya resmen aklımızla oynuyorlar.Gönül isterdi ki bu birikimle Lexus nx 200t ler alalım,Forester lar alalım..
Passat, Golf falan bakıyordum. Şimdi fiyatları uçtu.85 e ne düşünüyodunuz 130 bandına geldi?
Edit 1: Arabada farklı şeyler keşfetmeye başladım:
1-)Sanki 1.2 motorla uçuyomuşuz gibi G monitörü konmuş gereksiz ama izlemesi keyifli bi oyuncak
2-)@alfhonso nun tavsiyesi üzerine dashboard u fotoğrafladım. Bu aralar SUNDAYFUNDAY im araba
Akıllı ekran ---> http://hizliresim.com/LyvOgG
Dashboard ---> http://hizliresim.com/r30J8N
G monitörü ---> http://hizliresim.com/1LpGDp (titrek çıkmış :/ )
Akşam bir de loş mavi bardaklık ışıkları,Kapı konsolu ışıklarını çekerim gece eve giresim gelmiyor abi:/Arabanın dış rengiyle birlikte içerdeki mavi detaylar hoş, çok çok hoş
Akşam bir de loş mavi bardaklık ışıkları,Kapı konsolu ışıklarını çekerim gece eve giresim gelmiyor abi:/
O analog dijital saat CH-R'de de mi var yav? Bi bitmediniz hı.... diyesim var. Hangi devirde yaşıyoruz yahuEdit 1: Arabada farklı şeyler keşfetmeye başladım:
1-)Sanki 1.2 motorla uçuyomuşuz gibi G monitörü konmuş gereksiz ama izlemesi keyifli bi oyuncak
2-)@alfhonso nun tavsiyesi üzerine dashboard u fotoğrafladım. Bu aralar SUNDAYFUNDAY im araba
Akıllı ekran ---> http://hizliresim.com/LyvOgG
Dashboard ---> http://hizliresim.com/r30J8N
G monitörü ---> http://hizliresim.com/1LpGDp (titrek çıkmış :/ )
Bir de büyük ya onun için 3 tane de setup tuşu koymuşlar Resmen Keep calm i am Toyota diyorO analog dijital saat CH-R'de de mi var yav? Bi bitmediniz hı.... diyesim var. Hangi devirde yaşıyoruz yahu
Teşekkür ederim Şu ana kadar şehir içi tüketim değerim 100 km de 7,2.Genelde sakin kullanıyorum bazen çıtır gazlıyorum ama şu var araba hala rodaj sürecinde size net bir değer gibi gelmesin 7,2. Beklentim rodajdan sonra 6,8-7 yakacaktır.Şanzıman-yakıt tüketimini ise şöyle açıklayabilirim:Normalde çift kavrama,tork konvertörlü şanzımanlara göre daha çok sürtünme kuvvetine sahip bir şanzıman cvt.Buna bağlı olarak yüksek süratlerde kasnağı büyüttüğü için sürtünme artıyor ve yakıt tüketimi aynı hızda aynı kütledeki bir otomatik araca göre fazla yakıyor.Bu dezavantajın rağmendevrini 1500 de sabitleyip 70-80 e kadar lineer şekilde hızlanarak şehir içinde kapatıyor açıkçası.Kısacası Performans ve yüksek süratte dezavantajlı- Sakin ve yavaş kullanımda avantajlı bir şanzıman.İyi akşamlarÖncelikle aracınız hayırlı olsun.Güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş.Aracınızı güle güle kullanın. Bizde 2013 model 2.0 atmosferik bir Rav4 kullanıyoruz. Büyük ihtimalle biliyorsunuzdur Rav4 de de CVT şanzıman var ayrıca manuel için 7 ileri vites oranı var. Dur kalk trafikte ve ara sokaklarda CVT şanzımanı D konumunda, yokuş çıkarken ve otoban veya benzeri yerlerde aracı manuele alıyorum. 2k devirde sabitliyorum. Şimdi bunları neden anlatıyorsun diyebilirsiniz hemen saadete geleyim. Tüm derdim yakıt tüketimini düşük tutmak. Çabalarım ve uzun testlerim sonucunda CVT şanzımanın yüksek hızlarda yakıt tüketimini arttıdığını fark ettim. Rav4 2.0 atmosferik benzinli ve 1700 tona yakın bir araç. Peki CH-R de şanzıman ve tüketimle ilgili bağlantı da gördükleriniz yaşadıklarınız neler? Cevaplarsanız sevinirim.
Tecrübelerimde yanılmamışım , cevap için teşekkür ederim hayırlı forumlarTeşekkür ederim Şu ana kadar şehir içi tüketim değerim 100 km de 7,2.Genelde sakin kullanıyorum bazen çıtır gazlıyorum ama şu var araba hala rodaj sürecinde size net bir değer gibi gelmesin 7,2. Beklentim rodajdan sonra 6,8-7 yakacaktır.Şanzıman-yakıt tüketimini ise şöyle açıklayabilirim:Normalde çift kavrama,tork konvertörlü şanzımanlara göre daha çok sürtünme kuvvetine sahip bir şanzıman cvt.Buna bağlı olarak yüksek süratlerde kasnağı büyüttüğü için sürtünme artıyor ve yakıt tüketimi aynı hızda aynı kütledeki bir otomatik araca göre fazla yakıyor.Bu dezavantajın rağmendevrini 1500 de sabitleyip 70-80 e kadar lineer şekilde hızlanarak şehir içinde kapatıyor açıkçası.Kısacası Performans ve yüksek süratte dezavantajlı- Sakin ve yavaş kullanımda avantajlı bir şanzıman.İyi akşamlar