otobanlarda hız sınırları yeniden düzenlenmeli mi?

hız sınırları yeniden düzenlenmeli mi?

  • evet

    Kullanılan: 62 74.7%
  • hayır

    Kullanılan: 21 25.3%

  • Kullanılan toplam oy
    83
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Benim düşüncem 130 olabilir yönünde. O da her yolda değil. Zaten sınıra uymayan pek çok kişi var. Bir de en sol şeride çıkan ağır vasıtalara da bir çözüm bulabilsek iyi olur. Araç kamerası görüntüsüyle emniyete başvurunca ceza kesiyorlar mı acaba?
Bilgim yok da bir ara diyorlardı telefonla konuşanı çekince kural ihlali yapanı çekince ceza kesilecek diye ama pek zannetmiyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: FurkanKarka
Bence fabrikasyon çıkışlı her üretici firma otomobilinin viraj açılarına göre düz otobana göre aynı ortalama tüketim gibi ortalama bir maksimum değer biçmeli ve plakaya işli olan aracın plakasından izlenerek her aracın kendine ait sürat limiti olmalı. Yahu kendi kendine giden araba yapıyoruz bunları çok görmeyin :D
 
Bence fabrikasyon çıkışlı her üretici firma otomobilinin viraj açılarına göre düz otobana göre aynı ortalama tüketim gibi ortalama bir maksimum değer biçmeli ve plakaya işli olan aracın plakasından izlenerek her aracın kendine ait sürat limiti olmalı. Yahu kendi kendine giden araba yapıyoruz bunları çok görmeyin :D
Her lastiğin ve zeminin kalitesi ay ı olmadığı için hiçbir anlamı yok.
 
  • Beğeni
Tepkiler: FurkanKarka
Bence fabrikasyon çıkışlı her üretici firma otomobilinin viraj açılarına göre düz otobana göre aynı ortalama tüketim gibi ortalama bir maksimum değer biçmeli ve plakaya işli olan aracın plakasından izlenerek her aracın kendine ait sürat limiti olmalı. Yahu kendi kendine giden araba yapıyoruz bunları çok görmeyin :D
RR ghost ta var ya o mevzu navigasyona göre limit koyuyor arabaya
 
Her lastiğin ve zeminin kalitesi ay ı olmadığı için hiçbir anlamı yok.
Ortalama tüketim verilirkende her yakıtın kalitesi aynı değil? O yüzden adı "ortalama" ya. Üreticilerde "ortalama" lastiklerle "ortalama" sürtünmeli bir zeminde testlerini koyup verileri belirleyebilirler hiçte zor değil.
 
Ortalama tüketim verilirkende her yakıtın kalitesi aynı değil? O yüzden adı "ortalama" ya. Üreticilerde "ortalama" lastiklerle "ortalama" sürtünmeli bir zeminde testlerini koyup verileri belirleyebilirler hiçte zor değil.
Araba verilen ortalama tüketimi tutturamassa bir tehlike olmaz. Ama adam bu arabayı burayı 90 ladöner demişler diye dönerse ve kaza yaparsa hayatından olur. Zaten tutma oranı çok düşük.
 
Araba verilen ortalama tüketimi tutturamassa bir tehlike olmaz. Ama adam bu arabayı burayı 90 ladöner demişler diye dönerse ve kaza yaparsa hayatından olur. Zaten tutma oranı çok düşük.
Üreticiler yazılımı ve emisyonları ihrac edecekleri en kötü ülkenin şartlarına göre ayarlıyorlar. Bunuda bu şekilde ayarlıyıp not düşebilirler "Bu limitler kesinlik içermemektedir. Yaklaşık değerlerdir. Firmamız konudan oluşacak mağduriyetlerden sorumlu değildir." Gibi. Bu arada sen sınır olayları virajı alabileceği sınır hız gibide anlamış olabilirsin ama öyle değil. Mesela BMW F30 kasasında 320d aracının maksimum otoban hızını 140 olarak hükümetlere rapor edebilir. Bunu her üretici testlerle her aracı için ülkelere rapor edebilir ülkenin mühendisleri ise raporları gözden geçirip düzenlemelere gidebilir?
 
Üreticiler yazılımı ve emisyonları ihrac edecekleri en kötü ülkenin şartlarına göre ayarlıyorlar. Bunuda bu şekilde ayarlıyıp not düşebilirler "Bu limitler kesinlik içermemektedir. Yaklaşık değerlerdir. Firmamız konudan oluşacak mağduriyetlerden sorumlu değildir." Gibi. Bu arada sen sınır olayları virajı alabileceği sınır hız gibide anlamış olabilirsin ama öyle değil. Mesela BMW F30 kasasında 320d aracının maksimum otoban hızını 140 olarak hükümetlere rapor edebilir. Bunu her üretici testlerle her aracı için ülkelere rapor edebilir ülkenin mühendisleri ise raporları gözden geçirip düzenlemelere gidebilir?
La zaten tabelalara uyan kişi kaza yapmaz o hız sınırları keyfi yazılmıyor. Onun dışında düşüncelerin nantıksız ve gereksiz . Hız sınırı 110 olan yeri bmw 140 la dönebiliyor diye bir şey de diyemez.
 
Gideceğimiz yere ne kadar çabuk gitmek istesekte, hız sınırları sıkıcı olsa da bence değiştirilmemesi gerekir.
Şehir içinde maksimum 50 km hız sınırı ile olası yaya kazalarının önüne geçmek amaçlanıyor. Avrupa'da insanlar sağına soluna bakmadan her yaya geçidini rahatça kullanabiliyor.
Şehirler arası ve otoyollardaki 90-120 km hız sınırları da en güvenli sürüşe öncelik verilerek tüm olumsuz koşullar düşünülerek belirlenmiştir.
Araca göre limitler değişse de yol koşulları aynı kalıyor. Bu durumda tamamen gereksiz bir istek olacaktır. Ayrıca Türkiye şartlarında kesinlikle değişmemesi gerekir, hatta hız limitlerini azaltma yoluna gitmek daha mantıklı olur. Buna ek olarak caydırıcı cezalarda eklenmeli.
Adam 150-170 ile makas atıyor neyi konuşuyoruz arkadaşlar :)
 
Biz insanların yaşam şartları her açıdan birbirine yaklaşsın diyoruz siz şu araba fiyatlarında parası olan hızlı gitsin diyosunuz :D parası olan radarı ödesin diyorum ben de

BLL-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Konu hakkındaki görüşümü ilk sayfada belirtmiştim zaten, ona tekrar yazmayacağım.

Son sayfada yazılan için diyeceğim var. Virajda zaten tutturamayan çok fazla var da, düz yolda şeridini tutturamayan pahalı araç sahiplerini ne yapacağız? Bu iş alınan arabayla olmuyor.
 
La zaten tabelalara uyan kişi kaza yapmaz o hız sınırları keyfi yazılmıyor. Onun dışında düşüncelerin nantıksız ve gereksiz . Hız sınırı 110 olan yeri bmw 140 la dönebiliyor diye bir şey de diyemez.
Anlattığımdan hiçbirşey anlamayıp boş yapmışsın kardeşim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...