Hocam Hyundai sahibi değilim ama pratikten şu bilgiyi verebilirim: Fren hidroliği balatadan önce bitmiyor. İstanbul'da 3 yılda fren balataları bitmişti. Gittim değiştirtirken hiçbir sorunu olmamasına rağmen hidroliği de değiştirttim. Araba 3 yıl bendeydi, benden önce kimbilir ne zaman o hidrolik değişmişti.

Normalde hidrolik için 2 yılda bir değişmeli derler onu ben de biliyorum da, sonuçta herkesin kullanım tarzı ve kullanım senaryosu/lokasyonu bir olmuyor. Sonuçta herhangi bir arıza veya kaçak olmadıkça fren hidroliği kapalı devrede duran, sadece basınca ve ısıya maruz kalan bir sıvı. Hava veya yakıt gibi başka maddelerle temasta olmuyor. Kullanımınız sakinse, balataları aşındıran biri değilseniz, aşırı yoğun kullanıp hidroliği kaynatmadıkça -ki i10 bu tarz kullanıma teşvik edecek bir araba değil- 90 bin km gayet mantıklı geliyor kulağa. İçiniz rahat etmezse bir sonraki bakıma değiştirirsiniz